Ja planowałem na europę, ale koszty telefonu do dziewczyny bedą astronomiczne więc to się mija z celem.
Kompletny swieżak 2tyś może dostać ? To ładnie jak na początek.
I jak wygląda praca, często w domu na noc ? Gonitwa ?
Zależy za jaką robotę. Ja miałem 1600zł rozwożąc nabiał. Nienormowany czas pracy, raz kończyłem o 12 a raz o 17. Robota ciężka, przeważnie 20 parę palet dziennie i jakieś 30 miejsc rozładunku, ładowane paleciakiem na samochód a rozładunek ręczny. Bywały palety wysokie na 1.50cm. Pojeździłem tam półtorej miesiąca i uciekłem.
No własnie ja też nie chce do piekarni. Jakaś firma która gania po całym kraju i czasami nocki w trasie czasami na dzien lub dwa wyskok za granice to by mi odpowiadało
Z tymi 9 paletami jest najczęściej tak że jedna paletę się po prostu rozbiera bo przy tych wymiarach co napisaliście to nie ma żadnych szans że by się zmieściła. Jak jeździłem 8 paletowym Transitem, a trzeba było zapakować 9 palet to tak się robiło. Pozdrawiam Wilk 09 .
_________________ Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 .
witam, znacie może jakieś firmy z Trójmiasta, które przyjmują kierowców kat. B na busy do 3,5 t, najlepiej w przewozach krajowych, ew. międzynarodowych? interesuje mnie taka praca, wprawdzie tych busów jeździ na naszych drogach zatrzęsienie, ale niestety totalnie nie wiem gdzie się zaczepić, oprócz firm kurierskich nic nie kojarzę, a tam chyba za daleko sobie nie pośmigam...
Wprawdzie nie trójmiasto, ale blisko - spróbuj Martrans w Tczewie - ma kilka busów blaszaków, 1 izotermę i 1 solówkę, jest trochę gonitwy ale szef obliczalny i słowny, kasa zawsze na czas itd. Jeździłem u niego półtora roku i jak na robotę na busie to było całkiem spoko. Rotację ma małą więc to dobrze świadczy, ale co jakiś czas coś tam się zmienia. Auto można trzymać pod domem a załadunki są często w Gdańsku, więc by pasowało, jeżdżą po całej Unii, wyjazdy przeważnie ok 1.5 tygodnia.
Ewentualnie zapytaj też w firmie Rados (Tczew albo Czarlin - nie wiem gdzie oficjalnie mieści się firma), często ładowaliśmy się razem i jeździliśmy w te same miejsca, firma w miarę przyzwoita, też tylko kilka busów, to są 2 kumple, często współpracują i jeździ się u nich podobnie ale jak bym mial wybierać to bym wolał jeździc w Martransie.
Z Gdańska jest chyba Yellow Cargo, ale oprócz tego że to duża firma to nie powiem na ich temat nic konkretnego.
Aha, i taka rada dla szukających roboty - wysyłanie CV mailem to strata czasu, przez telefon też rzadko się uda coś konkretnego załatwić, najlepiej zrobić sobie spis firm w okolicy, nadrukować CV, dupa w samochód i poświęcić 1 dzień na objazd okolicy. Nic nie zastąpi rozmowy w 4 oczy i osobistego kontaktu, ja się w ten sposób 2 razy załapałem do roboty i raz gość dzwonił do mnie już po znalezieniu pracy w innej firmie, mimo że we wszystkich tych firmach oficjalnie nie było naboru albo był nabór przez firmę rekrutującą i rozmowa telefoniczna na ten temat kończyła się szybko. W firmie w której teraz jeżdżę kierowniczka powiedziała mi wprost, że spodobało jej się to że sam się pofatygowałem bo większość tylko dzwoni i zrobiłem na niej dobre wrażenie, pogadaliśmy chwilę, zostawiłem CV i pojechałem dalej, zdążyłem dojechać do następnej firmy i zadzwoniła do mnie że przemyślała sprawę, pogadała z prezesem i chce się ze mną umówić i konkretnie porozmawiać, na drugi dzień miałem już umowę w ręce. Jak ktoś na poważnie szuka roboty to tylko w ten sposób.
koledzy jedno pytanie, albo dwa, ile robi sie na busach srednio kilometrow w miesiacu? kraj i zagranica mnie interesuje i tu pytanie do kierowcow zestawów, czy 12tys w miesiac to duzo czy malo?
_________________ Kat. B - jest wrzesień 2006 - 1 raz
Kat. C - jest sierpień 2009 - 3 raz
Kat. C+E - jest kwiecień 2010 - 2 raz
przewóz rzeczy - sierpień 2009
karta kierowcy - marzec 2011
tu pytanie do kierowcow zestawów, czy 12tys w miesiac to duzo czy malo?
Co ci powiem dla mnie to srednio.
Ja przed powrotem kryzysu robilem 13-14tys zestawem full legal i to bylo ok. Teraz robi sie 12 to troche malo oczywiscie zalezy od rodzaju wynagrodzenia jak masz diety to ok
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Na europie busem 12-18tyś, Smiechu w 5 tygodni zrobił nawet 23tyś.
Na kraju nie mam pojęcia, pewnie coś między 5-10tyś zależy z czym itd.
No, to ja zdecydowanie przegiąłem pałę kiedyś.
Bo mój rekord to jest ponad 9000 mil sprinterem w 8 dni. Co prawda głównie w tę i we wtę - Niemcy - Czechy - Niemcy, praktycznie bez zjeżdzania z autostrady i głownie nocą ale i tak potem byłem jak zombie
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Jesteśmy w europie i wygodniej by było gdybyś wyrażał jednostki w kilometrach.
W Europie są kraje, w których używa się mil. Ja w takim pracuję, więc mam licznik w wozie w milach. Jeśli Ci sprawia problem przemnożenie tego przez 1.6 to bardzo mi przykro.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę