Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2011, 12:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

Oberwalo kolo zamachowe scielo sruby auto nowe 30tys km
- wal korbowy , miejsce na ktore siada kolo zamiezone wszystko ok.
Postawione nowe kolo zam. nowe sruby(orginalne) klej zakrecone dynanometrem
Po przejechaniu 3tyg 22tys km znowu oberwalo powyginalo sztangi
w czym moze byc problem???
- regulator drgan , jak go sprawdzic ???
- szprzeglo ???


moze ktos mial taka sytuacie


Post Wysłano: 06 paź 2011, 0:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Pierwsze co sie nasuwa to sprzeglo ,lecz gdy wymienialiscie juz sruby to nie ominelibyscie usterki sprezyn na tarczy...wiec ciezko okreslic .Jestem ciekaw rozwiazania , po raz pierwszy o takiej usterce slysze.


Post Wysłano: 06 paź 2011, 1:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

jezeli scielo sruby to kolo bylo luzne .........
wiec albo sie samo odkreca od drgan czy wibracji?( luzna jedna z podpor walu, nieprawidlowo zamontowany oscylator drgan, nieprawidlowo ustawiony silnik - zaplon ) ?
albo nieprawidlowo zamontowane kolo zamachowe? naciag srub nie ten ( srub na wale korbowym nie powinno sie dokrecac "na klej " tylko kluczem dynamometrycznym + naciag katowy)?
nieprawidlowo naciety gwint wewnatrz walu korbowego ? ( konsekwencja ta sama brak mozliwosci prawidlowego naciagu srub )
wada fabryczna walu korbowego ( plaszczyzna kontaktowa z kolem zamachowym nierowna i po dociagnieciu srub za duzy stres
wadliwy rozrusznik zalaczajacy sie w czasie jazdy ? ( powinny byc jakis slady na wiencu )
nie slyszalem aby jakakolwiek wada sprzegla zerwala kolo zamachowe .... raczej zaczeloby sie slizgac lub rozlecialo w drobny mak ...
przyczyna moze byc rozna ale w zasadzie naprawa raczej bedzie sie sprowadzala do wymiany walu korbowego z kolem zamachowym i nowym kompletem sprzegla ( nie bardzo wierze ze przetrwalo nietkniete experyment z zerwany 2 razy kolem ...

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 06 paź 2011, 13:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

DZIEKi
napisze jak rozwiklamy problem, jeszcze wal rozrzadu(popychacze) sprawdzimy czy caly a to powyginalo wszystkie sztangi
auto nowe napiszemy do niemcow moze przyslo silnik (niekompletny)zobaczymy

apropo

kolo zakrecone dynanometrem i kontowo klej tak na wszelki wypadek 250NM i 90 stopni



jak fotki dodawac


Post Wysłano: 07 paź 2011, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 20:34
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie

Możesz skorzystać ze strony:
http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/krok-1
Tam jest wszystko opisane jak przesłać zdjęcie. Następnie kopiujesz link z kodem do swojego posta na forum.
Rzeczywiście nietypowa usterka, ciekaw jestem przyczyny.


Post Wysłano: 27 lis 2011, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

NIEMCY odpisali po danym tredu
obrotu 4000obr
szybkosc 96 km
typa silik przekrecony
-gdzies go puscil z gurki zaladowanego chamowal silnikiem


po kulansie nowy dadza


Post Wysłano: 27 lis 2011, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Zbycho chłopie, wszyscy ciekawi czemu takie cuda sie dzieją z waszym TG, pisz jakoś co by sie to zrozumiec dało.

Jak się domyśłam to driver zapodał redukcje jadąc na odcięciu, aż obroty skoczyły do 4000 tak? To było przyczyną?


Uznali wam gwarancję? Skrzynia manual czy automat?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 lis 2011, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Tak to jest jak nie dopytamy kierowcy o szczegoly .A jeszcze gorzej jak palant chce to ukryc ....mnostwo ludzi wtedy glowi sie jak to mozliwe ,zeby takie cuda sie zdarzaly .
Lecz po wpieciu ManCata powinien wykazac bledy o "przekreceniu " silnika ,wiec z tego wynika ,ze bledow nawet nie sprawdzono .


Post Wysłano: 10 gru 2011, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

svavec TYPIE
jazeli biore dane tredu ,foto czesci,filtry,akt,wyjasnienie od kierowcy napisane odrecznie,-itp
i niby na bledy nie popatrze
takie rzeczy jak jest taka awaria ktora przekracza okreslona sume euro i jest nie typowa ostatnie slowo nalezy do niemcow
ja osobiscie nie wieze ze winny jest kierowca(silnik lipny)
w firmie jest 500 aut D2866 40 410 TGA,F2000 -NAJLEPSZE TRAKTORY r0znego rocznika i przebiegu (6x6 wszystkie)i tu raptem nowe auto takie jaja(mieisce roboty plaski teren zachodnia syberia bloto po zderzak i mroz 30-40) co inneg gorki wszchodnia syberia ,zabaikale tam tak byly przypadki na jednym odcinku 3 auta przekrecone, korbowody bokiem wylazili (nie mylic z hydro udarem) zawory w glowicy giely no kola zamahowe sie trzymaly
a wogule sa przypadki ze wogule bledow nie ma i sie rozne rzeczy wymienia (elektryczne)
nie wiem gdzie ty robisz przypadki sa rozne a mancats to jest wogole ok--ha-- nieraz pokazuje takie bledy ze oco chodzi
obecni jestem w delagaci w pewnej fabryce autousow ,gdzie montowane sa silniki d 08 euro 4 euro 5 kupili ich 2500 na kazde 100 2 ,3 silniki sa lipne np.kompresia slaba i tego typu
ale d08 to inna bajka hahah ostra lipa
pozdrawiam


Post Wysłano: 10 gru 2011, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

tak przyslali motor
duza firma dobry klijent
proces trwal 2 i pul micha -----ale jest-----ura


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: