Offline
Użytkownik
Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC
jezeli scielo sruby to kolo bylo luzne .........
wiec albo sie samo odkreca od drgan czy wibracji?( luzna jedna z podpor walu, nieprawidlowo zamontowany oscylator drgan, nieprawidlowo ustawiony silnik - zaplon ) ?
albo nieprawidlowo zamontowane kolo zamachowe? naciag srub nie ten ( srub na wale korbowym nie powinno sie dokrecac "na klej " tylko kluczem dynamometrycznym + naciag katowy)?
nieprawidlowo naciety gwint wewnatrz walu korbowego ? ( konsekwencja ta sama brak mozliwosci prawidlowego naciagu srub )
wada fabryczna walu korbowego ( plaszczyzna kontaktowa z kolem zamachowym nierowna i po dociagnieciu srub za duzy stres
wadliwy rozrusznik zalaczajacy sie w czasie jazdy ? ( powinny byc jakis slady na wiencu )
nie slyszalem aby jakakolwiek wada sprzegla zerwala kolo zamachowe .... raczej zaczeloby sie slizgac lub rozlecialo w drobny mak ...
przyczyna moze byc rozna ale w zasadzie naprawa raczej bedzie sie sprowadzala do wymiany walu korbowego z kolem zamachowym i nowym kompletem sprzegla ( nie bardzo wierze ze przetrwalo nietkniete experyment z zerwany 2 razy kolem ...
_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...