Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 paź 2011, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 240
GG: 0

W Calais wygląda to tak: przed samym wjazdem na terminal odpraw jest sobie pan lub pani, która każe Ci jechać albo wprost na bramki czyli P&O, SeaFrance, itd lub będziesz musiał wjechać na kontrolę przez tzw: "stodołę". Po kontroli jedziesz na bramki, o których pisałem wcześniej. Na bramkach dajesz dowód osobisty lub paszport i CMR. Jak dostaniesz bilet z numerem rajki przejedziesz jeszcze przez bramki gdzie Anglicy będą wymagać od Ciebie tylko dowodu. Jak jest ok jedziesz na rajkę którą masz na małym bilecie.

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Post Wysłano: 21 paź 2011, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2011, 12:34
Posty: 10

W październikowym "Polskim Trakerze" jest artykuł, który warto poczytać, tam są fajnie opisane zasady ruchu lewostronnego, np: trzeba zwracać uwagę na lewą stronę jezdni bo to tam będą znajdowały się wszelakie znaki, odwrócony trójkąt lub "stop" zawsze informują też w Wielkiej Brytanii o obowiązku ustąpienia pierwszeństwa na skrzyżowaniu. Też warto pamiętać, że te znaki mogą występować tylko w formie znaków poziomych. Jak np: przechodzimy przez jezdnię, popatrzyć najpierw w prawo. To tylko niektóre fragmenty z ciekawego artykułu w "Polskim Trakerze".


Post Wysłano: 22 paź 2011, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2009, 16:49
Posty: 93
Lokalizacja: SCOTLAND

Cytuj:
Czy tunel pod Tamizą na M25 jest płatny ?
Dartford - Thurrock Crossing - nie M25 tylko droga A282 (ot tak sobie wymyslili nazwe tego odcinka autostrady :lol: ).
Jest platny, ceny biletow platnych gotowka w jedna strone (mozna tez placic czytnikiem "Dart-Tag" wtedy jest taniej - podam te ceny w nawiasach):
- samochody osobowe - 1.50 pound (1.00 pound)
- samochody ciezarowe - lekkie do dwoch osi - 2.00 pounds (1.75 pound)
- samochody ciezarowe ponad dwie osie - 3.70 pounds (3.20 pounds)
W godzinach od 22.00 do 6.00 przejazd jest za darmo.
Pozdrawiam

Edit.:
Sorry, calkiem zapomialem, jadac do Purfleet przeczytaj to:http://www.epcplc.com/clients/tfl/lez/home.php, Purfleet nie jest w tej strefie, ale ta strefa zaczyna sie juz na skrzyzowaniu A1306 (London Road) z A13 (Thames Gateway) w kierunku Londynu (na A13 jest jeszcze jeden zjazd gdzia mozna zawrocic w kierunku M25 bez placenia ale dalej jest juz Low Emission Zone), jesli nie bedziesz zarejestrowany w systemie i wjedziesz tam nie spelniajac ich warunkow moze Cie to troche kosztowac - gdybys na przyklad sie zgubil i za daleko pojechal (policji takie tlumaczenie nie interesuje :( ).

_________________
I definitely have got Diesel In My Veins
Certificate of Professional Competence in National and International Road Haulage


Post Wysłano: 23 paź 2011, 0:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
W październikowym "Polskim Trakerze" jest artykuł, który warto poczytać, tam są fajnie opisane zasady ruchu lewostronnego, np: trzeba zwracać uwagę na lewą stronę jezdni bo to tam będą znajdowały się wszelakie znaki, odwrócony trójkąt lub "stop" zawsze informują też w Wielkiej Brytanii o obowiązku ustąpienia pierwszeństwa na skrzyżowaniu. Też warto pamiętać, że te znaki mogą występować tylko w formie znaków poziomych. Jak np: przechodzimy przez jezdnię, popatrzyć najpierw w prawo. To tylko niektóre fragmenty z ciekawego artykułu w "Polskim Trakerze".
Tu też znajdziesz parę przydatnych informacji:
http://wapnet.eu/mity-i-ciekawostki-czy ... krolestwie
http://wapnet.eu/british-driving-standards

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 23 paź 2011, 19:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2009, 16:49
Posty: 93
Lokalizacja: SCOTLAND

Taka ciekawostka :> , jakis czas temu brytyjski Department for Transport opublikowal raport za rok 2010 na temat pojazdow ponad 3.5t przywozacych towary do Wielkiej Brytanii.
Wedlug raportu do UK wjechalo okolo 1.41 miliona zagranicznych pojazdow z czego:
- na pierwszym miejscu polskie ciezarowki - 250,000
- na drugim miejscu holenderskie ciezarowki - 194,000
- na trzecim miejscu niemieckie ciezarowki - 152,000
- na czwartym miejscu francuskie ciezarowki - 132,000
no i reszta Europy i nie tylko :> .
Wiec spokojnie, raczej nie bedziesz sie czul samotny :lol: .
(Wiecej na stronach DfT lub w gazecie 'Trucking' z maja 2011).

_________________
I definitely have got Diesel In My Veins
Certificate of Professional Competence in National and International Road Haulage


Post Wysłano: 30 paź 2011, 10:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Byłem, wróciłem.
Muszę przyznać, ze całkiem ciekawie się tam jezdzi - tylko te ronda, przed którymi nic nie widać :shock:
ps.
Wiem, wiem ! Jak dostanę fracht do centrum Londynu, to mina mi zrzędnie :mrgreen:

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 30 paź 2011, 11:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Do centrum raczej nie dostaniesz :roll:

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Post Wysłano: 03 lis 2011, 0:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
Do centrum raczej nie dostaniesz :roll:
Żebyś się nie zdziwił ;-) Nasza firma jest tam tak często, że mamy konto z LCC :-)

A dawniej to ciężarówką przynajmniej raz na tydzień bywałem. I widywałem wozy z całej Europy (oraz z Iranu :P) :-)

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 04 lis 2011, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lip 2006, 12:17
Posty: 128
GG: 0

Cytuj:
Do centrum raczej nie dostaniesz :roll:
zalezy co masz na mysli piszac centrum

Sam bylem zestawem w Canning Town, w Guardian Printing Centre na Stratford, kortach tenisowych na Hammersmith, i moze juz z dala od centrum, ale tak samo wasko i ciasno ładowalem namioty, czesci sceny itp na polu golfowym na Wimbledonie, naprzeciwko tych słynnych kortow tenisowych.

natomiast holendrzy chłodniami smigaja z np 20 miejscami po samym Londynie.


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:03 przez Mateux, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 04 lis 2011, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
Cytuj:
Do centrum raczej nie dostaniesz :roll:
zalezy co masz na mysli piszac centrum

Sam bylem zestawem w Canning Town, w Guardian Printing Centre na Stratford, kortach tenisowych na Hammersmith, i moze juz z dala od centrum, ale tak samo wasko i ciasno ładowalem namioty, czesci sceny itp na polu golfowym na Wimbledonie, na przeciwko tych słynnych kortow tenisowych.

natomiast holendrzy chłodniami smigaja z np 20 miejscami po samym Londynie.
Dużo jest też dostaw z materiałami budowlanymi na budowy w centrum miasta. Moja "najbardziej centrumowa" dostawa była tuż za rogiem od Bank of England ;-)

A busem np. byłem w Churchill's War Rooms Museum, gdzieś obok Trafargal Sq, na City Airport, nieopodal Speaker's Corner, za rogiem od Muzeum HIstorii Naturalnej oraz, żeby coś z innej beczki, na zamku królewskim w Edynburgu ;-)

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 05 lis 2011, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2009, 16:49
Posty: 93
Lokalizacja: SCOTLAND

Scotland - Uwaga dla wszystkich jadacych w kierunku Aberdeen/Inverness przez most Forth Road Bridge kilka tygodni temu ruszyla przebudowa zjazdu 1A na autostradzie M9, drogi A8000/A90 oraz odcinka autostrady M90 narazie pomiedzy zjazdami 1 i 3. Od wczoraj takze zaczal dzialac system kamer average speed - 40 mph (do tej pory go uruchamiano) - jest to system automatyczny i niestety wygenerowal juz pierwsze mandaty :/.
Utrudnienia sa spowodowane budowa nowego mostu New Forth Road Bridge i potrwaja do 2016 :/ .
Pozdrawiam :D

_________________
I definitely have got Diesel In My Veins
Certificate of Professional Competence in National and International Road Haulage


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: