Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lis 2011, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
Moim zdaniem 2000-2300 na autobusie to też raczej szału nie ma...
Zależy od regionu i jaki to autobus. Bo 2000 za robotę w białych rękawiczkach, bez wykształcenia i 8 godzin dziennie (po czym do domu) wydaje mi się całkiem spoko. :)

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 08 lis 2011, 23:27

Cytuj:
Cytuj:
Moim zdaniem 2000-2300 na autobusie to też raczej szału nie ma...
Zależy od regionu i jaki to autobus. Bo 2000 za robotę w białych rękawiczkach, bez wykształcenia i 8 godzin dziennie (po czym do domu) wydaje mi się całkiem spoko. :)
Też należysz do grona "szanownych pasażerów", dla których kierowca autobusu to niewykształcony tłuk?


Post Wysłano: 09 lis 2011, 9:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
Też należysz do grona "szanownych pasażerów", dla których kierowca autobusu to niewykształcony tłuk?
1. Nie należę do grona pasażerów :]
2. Napisałem tylko, że ta praca nie wymaga żadnego wykształcenia. A czy kierowca je posiada i czy jest tłukiem to mnie rybka.

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 09 lis 2011, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2011, 20:14
Posty: 5
GG: 8319536
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Toruń

Cytuj:
Cytuj:
Moim zdaniem 2000-2300 na autobusie to też raczej szału nie ma...
Zależy od regionu i jaki to autobus. Bo 2000 za robotę w białych rękawiczkach, bez wykształcenia i 8 godzin dziennie (po czym do domu) wydaje mi się całkiem spoko. :)
Praca na autobusach miejskich bynajmniej w Toruniu trwa do 10h.
Jeżeli masz na ranną zmianę wstajesz o 3 w nocy. Jeżeli popołudniu to po 24 jesteś w domu.
Do tego praca w ciągłym stresie( pasażerowie, korki, itp.)
Praca weekendy, święta (świątek-piątek).
Pytanie dużo-mało pojęcie bardzo względne.


Post Wysłano: 09 lis 2011, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

W przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej wymagają przynajmniej zawodowego, a najlepiej średniego. Poza tym raczej nie jest to praca w białych rękawiczkach.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 09 lis 2011, 14:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

coś się ruszyło w sprawie ofert pracy dla kierowców z kat. D.
U mnie w sosnowieckim PKM-ie przez prawie 2 lata nie było przyjęć, a do tego leżała kupka podań osób oczekujących w kolejce na przyjęcie. Tymczasem ostatnio pojawiło się ogłoszenie, ze znowu zatrudnią kierowców. Myślę ze może mieć to związek z ze zmianą przepisów, które zabroniły emerytom pracować i jednocześnie pobierać emeryture. Teraz muszą się określić: albo praca, albo emeryturka. Chociaż są sposoby aby legalnie obejść te przepisy, niemniej jednak trochę to utrudniło życie emerytom i część z nich postanowiła zakończyć pracę. A właśnie trzon kierowców stanowili emeryci, także jak poodchodzili to zwolniło się trochę miejsc :)

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 09 lis 2011, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

po pierwsze trzaba rozróżnić posiadacza prawa jazdy kat. D od kierowcy zawodowego.

po szkoleniu na KO 180 kierowców wrocławskiego MPK mogę stwierdzić, że ponad połowa z nich (kat. D od ponad 20 lat) jednak jest tylko posiadaczami prawa jazdy.
nie znają przepisów, nie aktualizują ich. ich zasób wiedzy bazuje na tym czego się nauczyli 20 lat temu i nie zapomnieli. kierowcy śledzący co się zmienia w przepisach i transporcie sa wyjątkami.

więc może kierowca autobusu komunikacji miejsckiej to nie jest tłuk, ale wymagania są niskie.
nie trzeba znać przepisów, nie trzeba dobrze jeździć, najważniejsza jest odporność na monotonię i styczność z pasażerami.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 09 lis 2011, 18:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
W przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej wymagają przynajmniej zawodowego, a najlepiej średniego.
No to wymagania mają iście kosmiczne. :U
Cytuj:
Poza tym raczej nie jest to praca w białych rękawiczkach.
Być może, chociaż nie wiem czym można się pobrudzić - nie licząc ewentualnego spuszczania oszczędności. :)

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 09 lis 2011, 18:29

Cytuj:
Cytuj:
Poza tym raczej nie jest to praca w białych rękawiczkach.
Być może, chociaż nie wiem czym można się pobrudzić - nie licząc ewentualnego spuszczania oszczędności. :)
Nie uważasz, że trochę przesadzasz?


Post Wysłano: 09 lis 2011, 18:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Z czym?

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 09 lis 2011, 18:51

Cytuj:
Z czym?
Nie było pytania... Nie mamy o czym dyskutować widzę.


Post Wysłano: 09 lis 2011, 18:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Żebyś Ty chociaż spróbował podyskutować. Póki co widzę jedynie jakieś uwagi do moich tekstów, natomiast zero konkretów do których mógłbym się odnieść. Z oszczędnościami zażartowałem, tak na marginesie.

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 09 lis 2011, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

Cytuj:
W przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej wymagają przynajmniej zawodowego, a najlepiej średniego. Poza tym raczej nie jest to praca w białych rękawiczkach.
W sumie ciężko pracodawcy powierzyć autobus KM z ludźmi osobie która miała problemy ze skończeniem podstawówki :?

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Post Wysłano: 09 lis 2011, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2009, 1:28
Posty: 13
GG: 0

Mój dotychczasowy plan był taki żeby zrobić uprawnienia zdobyć troche doświadczenia i jechać za granice do chłopaka. Jeszcze ze 2 lata temu na stronie MPK Kraków wisiało ogłoszenie że potrzebują kierowców, teraz nie ma nic. Panowie myślicie, że mam szanse na prace bez doświadczenia jako kierowca autobusu czy lepiej dać sobie spokój?


Post Wysłano: 09 lis 2011, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

W MPK Olsztyn autobusami jeździ już z 10 kobiet. Wszystkie przyjęte bez doświadczenia, ostatnia zaczęła pracować w lipcu.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 09 lis 2011, 22:37

Cytuj:
Mój dotychczasowy plan był taki żeby zrobić uprawnienia zdobyć troche doświadczenia i jechać za granice do chłopaka. Jeszcze ze 2 lata temu na stronie MPK Kraków wisiało ogłoszenie że potrzebują kierowców, teraz nie ma nic. Panowie myślicie, że mam szanse na prace bez doświadczenia jako kierowca autobusu czy lepiej dać sobie spokój?
Oczywiście, że szanse są. Najłatwiej dostać pracę w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej. To, że 2 lata temu było ogłoszenie, to nic nie znaczy - sytuacja zmienia się bardzo szybko.

Druga sprawa, to nawet jeśli nie będzie miejsc, to możesz dobrze zbajerować kierownika zajezdni i nie powinno być problemu (sam widziałem jak to działa).


Post Wysłano: 10 lis 2011, 18:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2010, 14:56
Posty: 146
GG: 0

Cytuj:
Mój dotychczasowy plan był taki żeby zrobić uprawnienia zdobyć troche doświadczenia i jechać za granice do chłopaka. Jeszcze ze 2 lata temu na stronie MPK Kraków wisiało ogłoszenie że potrzebują kierowców, teraz nie ma nic. Panowie myślicie, że mam szanse na prace bez doświadczenia jako kierowca autobusu czy lepiej dać sobie spokój?
Ostatnio MPK Kraków zatrudniło sporą liczbę kierowców, ponadto miasto zredukowało ilość linii autobusowych więc teraz nie przyjmują, aczkolwiek w takim przedsiębiorstwie jest spora rotacja pracowników i jak tylko złożysz aplikacje na zajezdni (w KRK są 3) będzie ona tam czekała w kolejce.

Płeć i brak doświadczenia nie stanowi dla MPK problemu.


Post Wysłano: 10 lis 2011, 18:30

Nie wiem jak teraz, ale ok. 1,5 roku temu mój znajomy został zatrudniony w MPK w Krakowie na samozatrudnieniu. Wymagali wtedy doświadczenia, bo kierowców chętnych do pracy było na tylu, że można było przebierać w ofertach.


Post Wysłano: 10 lis 2011, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2010, 14:56
Posty: 146
GG: 0

Zatem dodam, że spora cześć kierowców ostatnio przyjętych nie posiada doświadczenia, natomiast przyjmowanie w formie samozatrudnienia jest faktem.


Post Wysłano: 10 lis 2011, 18:59

Cytuj:
przyjmowanie w formie samozatrudnienia jest faktem.
Z tego co wiem, to stawka jest na tyle atrakcyjna, że przez dwa lata na niskim ZUS-ie można zarobić bardzo dobre pieniądze, a i później przy wysokim można wyjść na swoje.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: