Witam, zastanawiam sie na zakupem uzywanego samochodu ciezarowego. Zabudowa chlodnia szer. 2.45m dl. maks 6 m(optymalnie tak do 5.5m), mile widziana winda. Kwota na zakup samochodu 40 tys. zl. Samochod bedzie jezdzil stale przez jakies 3 msc w roku a reszte czasu to mozna powiedziec , ze bedzie stal, jakies sporadyczne kursy. Trasa na obecna chwile do jakis 500 km w obydwie strony. Z racji kwoty na zakup biore pod uwage Iveco eurocargo albo Renault midlum, jak w tych samochodach wygladaja ceny czesci jak z awaryjnosci i ze spalaniem. Minimalna ladownosc 4.5t. Moze ktos podac linka albo wytlumaczyc jak wyglada sprawa DMC jakie sa obostrzenia czy zakazy , na obecna chwile myslem nad samochodem do 12 t DMC na poduszkach(samochod bedzie wozil do 6t lad.). Od ktorego roku wychodzily samochody z norma Euro3, klimatyzacja ;) Jest sens kupic w tej chwili Euro2, samochod bedzie jezdzil tylko po Polsce. Co sadzicie o awaryjnosci tych samochodow a moze jakies inne propozycje? Czy wozac wlasne produkty rolne nieprzetworzone potrzebuje jakies "papiery, badania" kontenera? Do jakich przebiegow km mozna kupic samochod, iveco czy renault ma jakis przebieg od ktorego zaczynaja sie problemy np. po 600 000km zaczynaja sie sypac duzo bardziej niz takie co maja np. 400000, zdaje sobie sprawe, ze to zalezy od kierowcy jak dbal itd. itp. Na co zwracac uwage przy ogledzinach ww samochodow?
Pozdrawiam
Zwróć uwagę, czy jest sens kupić stare auto, zainwestować i remonty, płacić podatki od środków tr., OC dla wątpliwej przyjemności pojeżdżenia sobie 3 miesiące w roku.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
przy samochodzie chłodni i ładowności ok. 6 ton nie masz szansy zmieścić się w dmc 12 ton, nawet jeżeli bedzie to długość 5,5 m.
poza tym jaki jest sens kupowania pojazdu na 3 miesiące?
jak dla mnie żaden.
w/g mnie lepiej jest zlecić transport podwykonawcy i miec wszystko z głowy.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Zakladajac hipotetycznie, ze samochody sa z tego samego roku (1999-2003). W tych samych warunkach pracuja to ktory z nw jest najmniej awaryjny (statystycznie) i tanszy w uzytkowaniu ?
Iveco EuroCargo
Renault Midlum
Man 1x-xxx
Daf LF
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 43 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę