Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2012, 12:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 3
GG: 0
Samochód: volvo fh

mam problem ze zbyt wysokim ciśnieniem w układzie fh 12 rocznik 2004 mówią że to wina zaworu redukcyjnego


Post Wysłano: 16 lut 2012, 13:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Zbyt wysokie, tzn jakie?

Zawór pod osuszaczem odcina przy ilu atm?

Jakie masz cisnienia na dwóch wskaźnikach?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 16 lut 2012, 14:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 3
GG: 0
Samochód: volvo fh

12 atm


Post Wysłano: 16 lut 2012, 15:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Więc w czym problem? Tyle powinno byc.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 16 lut 2012, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

No nie tyle ma być. 12 tylko idzie na poduszki reszta max 9. Do wymiany zawory redukcyjne a jak nie pomoże to czworak. Mnie po wymianie zaworków dalej jechało nawet po zgaszeniu auta do góry to wymieniłem czworak i OK, chociaż na logikę nie powinno mieć związku jedno z drugim.


Post Wysłano: 16 lut 2012, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Zawór ma odcinać przy 12 atm. Tyle ma być i tyle jest. Cisnienie na poszcz obwodach to osobna sprawa, autor tematu nie wspomina o tym.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 16 lut 2012, 20:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

Cytuj:
No nie tyle ma być. 12 tylko idzie na poduszki reszta max 9. Do wymiany zawory redukcyjne a jak nie pomoże to czworak. Mnie po wymianie zaworków dalej jechało nawet po zgaszeniu auta do góry to wymieniłem czworak i OK, chociaż na logikę nie powinno mieć związku jedno z drugim.
zawor czworodrozny jak zabezpieczeniem jaK SPADNIE NIEBEZPIECZNIE NIESKO cisnienie na obwodzie hamulcow ( ponizej 5.5 bar - max powinno byc 10.5 bar standardowo ok 9 bar ) to przepuszcza cisnienie z obwodu zawieszenia AWARYJNIE ) dlatego uszkodzenie czworaka powoduje wzrost cisnienia na obwodzie hamulcow

a co do glownego tematu to cisnienie powyzej 10.5 bar na obwodzie hamulcow i obwodzie dodatkowym ( m in sprzeglo , zawieszenia kabiny, sterownie skrzynia I-shift, blokada mostu, fotel kierowcy ) jest POWAZNA USTERKA WYMAGAJACA NATYCHMIASTOWEJ NAPRAWY !!!

cisnienie na zasilaniu glownym ( zbiornik 1 powyzej 15.5 bar wskazuje na nieprawidlowe dzialanie zaworu w obudowie osuszacza i jedonczeasnie nadmiar powyzej 15.5 bar powinien byc uwalniany przez zawor bezpieczenstwa na zasilaniu kompresora


ps WSKAZNIKi ZEGAROWE NA DESCE ROZDZIELCZEJ WSKAZUJA WYLACZNIE CISNIENIE OBWODOW HAMULCOW 1 I 2 !! wskazanie cisnienia na zawieszeniu to na wyswietlaczu --- osobny czujnik cisnienia


pozdrowienia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: