Ten z Van der Wal to fotomontaż, widać jak byk. Reszta domowa robota to nie ma co spodziewać się nie wiadomo czego. Szczerze, nie bardzo widzi mi się ten podwójny tył...
koledzy, mam pytanie dotyczace centralnego smarowania siodla w dafie, czy to jest w standardzie we wszystkich modelach? czy w niektorych nie wystepuje, i jak wyglada przycisk od tego centralnego smarowania a moze to automatycznie powinno sie robic?
_________________ Kat. B - jest wrzesień 2006 - 1 raz
Kat. C - jest sierpień 2009 - 3 raz
Kat. C+E - jest kwiecień 2010 - 2 raz
przewóz rzeczy - sierpień 2009
karta kierowcy - marzec 2011
W starszych modelach DAF-a centralne smarowanie występowało bodajże, we wszystkich pojazdach. W nowszych modelach (XF95) ze względu na ekologię (wypadanie nadmiaru smaru na jezdnię) zaprzestano montowania centralnego smarowania. Jeśli chodzi o sterowanie to nie ma takiego przycisku (przynajmniej ja nie spotkałem się przez 7 lat z takim przyciskiem w DAF-ie jakim Mój tata jeździł). Centralne smarowanie jest sterowane komputerowo i nie mamy na niego wpływu.
W starszych modelach DAF-a centralne smarowanie występowało bodajże, we wszystkich pojazdach. W nowszych modelach (XF95) ze względu na ekologię (wypadanie nadmiaru smaru na jezdnię) zaprzestano montowania centralnego smarowania. Jeśli chodzi o sterowanie to nie ma takiego przycisku (przynajmniej ja nie spotkałem się przez 7 lat z takim przyciskiem w DAF-ie jakim Mój tata jeździł). Centralne smarowanie jest sterowane komputerowo i nie mamy na niego wpływu.
Można zmienić częstotliwość centralnego smarowania. Pod bezpiecznikami masz regulator.
daf ma jedna bardzo ważną zaletę. Spadając z ostatniego schodka tzn podłogi miejsca kierowcy na glebę na proste nogi nic mi sie nie stalo deszcz padal a latalem z papierami na rozladunku, poslizgnalem sie i spadlem, wzrost 186cm waga 110kg. zero obrazen. dobre autko
_________________ Kat. B - jest wrzesień 2006 - 1 raz
Kat. C - jest sierpień 2009 - 3 raz
Kat. C+E - jest kwiecień 2010 - 2 raz
przewóz rzeczy - sierpień 2009
karta kierowcy - marzec 2011
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Kurka ciekawa oferta, na dzien dobry zakladasz ten motor i masz spokoj na pare lat, zadnych adblue i innych dziwactw a stary albo sprzedajesz albo popychasz na zlom i jakis pieniadz zostaje no ciekaw jest jak szybko pojdzie
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Jak by tam komuś vinik w jelczy trzeba sprawdzić, włącznie z krajem pierwszego wprowadzenia do obiegu. To zapraszam.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ema, odgrzewam kotleta.
Chopy jak się wam sprawują 95 z silnikami 430 i 480? Roczniki 2005/2006. Skrzynie manu jak i auto To auto pojawia się w kręgu naszych zainteresowań w kontekscie zakupu kolejnego do naszej floty
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę