Cytuj:
Złapałem kontakt z Brytolem, który na co dzień jeździ prototypem, niestety tylko tyle
Cytuj:
hiya Wiktor,because of the secrecy with it i had to sign a document from volvo banning me from giving any details because of new technology etc,i am dying to,believe me,its a field test lorry and because of the work we do its a case of working around the clock,if i leave it unattended i must close the curtains and not and not let anyone see inside,its quite nice tho,more car like,some stuff dosnt work already or is not connected with constant monitoring by sweden,if it breaks down no volvo people must touch it,instead a special department in volvo gb have it covered up and and taken away for repair,i think this lorry is mainly testing components and new software,inside is a mix of version 2 and new stuff,its not finished inside,steering is excellent and a very small turning circle,either way,loads more to go wrong.sorry to build you all up there,its maybe due out later this year.
To by tłumaczyło nasze dywagacje z
Łukaszem dotyczące tego foto:
http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... tid=690215
na którym widać, że centralny pulpit ma identycznie rozlokowane jak i umieszczone wejścia od zapalniczki etc. co obecna generacja oraz położenie I-shifta się nie zmieniło co naszym zdaniem w finalnej wersji ulegnie zmianie. Na holenderskim forum wyczytałem, że jeden z użytkowników rozmawiał z kierowcą testowym w Holandii i ten powiedział że w nowym FH będą te same silniki oraz to, że podwozie nie uległo absolutnie żadnym zmianom. Pierwsza teza zdaje się powoli potwierdzać tzn. będą zmodyfikowane D13X. Druga natomiast to nie prawda bo sam
Bred Last zauważył, że sporo zmian zaszło w tylnej osi. Ba fotki z norweskiego portalu również potwierdzają rewolucyjne zmiany na przedniej osi. Także, albo mamy do czynienia z prototypem przed produkcyjnym i przedprototypami, albo kierowca trochę ściemniaj, bo przecież prawdy nie może powiedzieć.