Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lut 2012, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Zaczęło się to od tego, że samochód nie wchodził na obroty - brakowało mu paliwa. Wymieniłem filtry paliwowe ( były zawalone), oraz separator wodny paliwa. Samochód zaczął normalnie odpalać i jeździć. Po 2 trasach miałem problemy z odpaleniem ( rano, musiałem długo kręcić, aby go odpalić). Również po wyłączeniu i odpaleniu, długo kręcił. Ponownie wymieniłem filtry paliwowe oraz ominąłem separator, podłączając się bezpośrednio do jednego zbiornika ( myśląc, że zaciąga tam powietrze). Sytuacja się nie poprawiła i dalej mam problemy z odpaleniem. Proszę o sugestie, co mógłbym jeszcze zrobić, aby rozwiązać problem.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 20:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Filterek w odstojniku z ręczną pompką jak ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

jest czysty, został również wymieniony na nowy po tych zajściach z odpalaniem


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

menu>diagnostyka jak tam ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Był podłączony pod komputer i wszystko było OK z pompą i wtryskami, komputer pokazuje jedynie awarie ASR,ABS ( ponoć, czujnik jakiś jest do wymiany), co nie ma nic wspólnego z odpalaniem.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dla mnie jest to zwyczajne cofanie sie paliwa, spróbuj kiedyś podpompować ręczną pompką przed odpaleniem. Dość dziwna sprawa.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Dzisiaj tak właśnie zrobiłem i nie mogłem odpalić. Musiałem wziąć prąd z drugiego auta i wtedy przy większych obrotach rozruchowych, odpalił.


Post Wysłano: 28 lut 2012, 8:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

na takie awarie Panowie nie podłącza się na dzień dobry kompa tylko należy podłączyć manometr pod ciśnienie zasilania paliwa i je sprawdzić...obstawiam pompkę zasilającą ale to tylko strzał...auto od 1,5 bara odpala...podłączyć manometr i kręcić...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 04 mar 2012, 13:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Dziękuję wszystkim za sugestie i uwagi. Przyczyną okazał się zawór wysokiego ciśnienia, na listwie zasilającej. On nie trzymał ciśnienia i powodowało to, że paliwo szło na układ przelewowy, w wyniku czego nie można było odpalić auta. Po wymianie zaworu, problem z odpalaniem zginął.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: