Cytuj:
Cytuj:
Nie robie sobie jaj...
.
Ty coś zuważyłeś, a ja coś wiem i zrobiłem, więc licz się ze słowami.
Co do magnumki na POSie to cenią swoją prywatność, nie mam kont na portalach społecznościowych, i tu nie mam zamiaru się pokazywać, nie jest to do niczego mojej osobie potrzebne, a może dlatego że jestem mały gruby i brzydki i śmigam autem powiązanym na druty, a swoje żale wylewam na forum?
Jeżeli coś w ustawie jest nie jasne, skomplikowane to jest pierwszy krok aby przy ewentualnej kontroli, organ którą ją przeprowadza zrobił Cie w jajo, oni od razu wyczują zawachanie i będą wiedzieli jak i gdzie przywalić.
Cytuj:
dla tych co się dziwią po co się to robi
mnie to nie dziwi, dla mnie to jest niepraktyczne, gdyż może doprowadzić do sytuacji takiej jak wcześniej napisałem, że wypadnie zmieniać tarcz o 24/0.00 a ja będe jechał np na autostradzie. Rozpoczynam pracę, rozpoczynam nową tarczkę.
Przecież pisze ze chodzi mi o cykl 24h a nie godzine 00:00
kontrola kierowcy ma być ciągła. Wiec kończysz jazde, malujesz sobie kreskę do zakończenia cyklu 24h na tarczce, spisz spokojnie z otwartym tachografem. Nie interesuję cię to ze pauza najedzie ci na prace podczas snu.
"Otwarte tacho np. na noc zapobiega np. najechaniu pauzy na pracę w razie głębokiego snu." Jak spisz to nie kierujesz. (raczej)
Ja pisze swoje a Ty swoje
Nie ma sensu chyba ciągnąc tej dyskusji. Nikt Ci nie broni robić pauzy na zamkniętym tacho czy na otwartym. W jednej firmie Ci tak każa robić w drugiej nie. Jeśli robisz pauze z otwartym a nie rysujesz kresek pauzy na rewersie to nie masz ciągłości.
Dla ciekawskich, pdf:
http://wrzucacz.pl/file/3411330524505/P ... -TACHO.pdf
Pozdrawiam