Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 mar 2012, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Hamulce działają bez zarzutów nie ma problemu z gwałtownym i ostrym hamowaniem zanim wyjechałem na droge po załadunku deptałem pedał do końca także jak załączył sie abs to jest dobrze... A co do komentarzy nad Toba bo jakoś się nie przejmuje sami jeżdżą przeładowani a tu wielce ''co ty robisz'' jak pisałem było to ok 50km i więcej się nie powturzy!!! Spotykałem ludzi co na iveco daily ''stary model'' mieli po przeszlo pięć ton załadowane,kiedyś ważyłem auto z firmy wyszlo mi 4180kg a przedemną busem Gazela miał ~7,800kg i co?? Takie stare auto i tak załadowane... Gdybym nie powiedział i nie pokazał zdjęcia resorów to byście myśleli ze powietrze tam wiozłem bo nawet tył nie siadł... A wogóle większość prywaciarzy zaczeła jeździć busami po 1zl/km i przeładowywać dostawczaki więc teraz ie róbcie głupich min i tekstów jak wasi szefowie 5lat temu tak nauczyli spedytorów!!! Dzięki Filip za wyrozumiałość


Post Wysłano: 08 mar 2012, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No jakby nie bylo zdjec to bym chyba myslal, ze by sie auto zlamalo :D
Pytam jak z hamulcami, bo znajomy ma Crafter i tam o 300-400kg przeładowania i hamulce sobie nie radza za dobrze. Pewnie w wersji z bliźniakami sa inne hamulce niz na kole pojedynczym.
Musisz kolego pomyślec nad jakims wzmocnieniem tylnego zawieszenia. Chyba w Iveco własnie byla opcja "kombinowania" z piórami resorów, żeby wzmocnic zawieszenie.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Ile ten Master ma technicznej ładowności? Nie interesuje mnie to co w dowodzie wpisane. :)
Jak dla mnie różnicą jest wrzucić 4 tonki, a przeładować o 500 kg.
Fakt faktem ani to ani to nie jest uczciwe, ale wiadomo jak to jest.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Właśnie wszedłem na stronke Renault i ta wersja bez zabudowy ma:

:arrow: nacisk 1850 kg na oś przednia
:arrow: nacisk 3200 kg na oś tylną
:arrow: 2495 kg ładowności maksymalnej.

Wiadomo, ze naciski przekraczaja DMC. Tutaj daje to 5050kg biorąc pod uwagę, ze DMC jest 4500. Szczerze myślałem ze wiecej troche wyjdzie. Podejrzewam ze nie wa wiekszego problemu z wiekszym ladowaniem auta, ale na dłuzsza mete to faktycznie dobrze pomyslec o wzmocnieniu zawieszenia szczegolnie tylnego.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Masterek ładny oby służył Ci jak najdłużej:)

A co do ładowności to każdy ładuje ile uważa,
Jesteś może w stanie przewidzieć o której możesz być w Pabianicach?:P
W jakiej firmie będziesz w Pabianicach?


Ostatnio zmieniony 08 mar 2012, 20:23 przez michal_2045, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 08 mar 2012, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2009, 13:48
Posty: 136
GG: 0

Na poczatek podhebruj sobie piora, jakos tak to sie nazywa. Jak bedzie siedzialo na resorach mniejsza szansa ze ten profil, bo to chyba nie jest rama peknie.

Z tego co widze po zdjeciach sporo ci tej paki wystaje z tylu, wiec musisz uwazac zeby nie pchac zbytnio cos ciezkiego na tyl bo po jakims czasie peknie coś.

Przyzwyczaisz zleceniodawce do 4t będziesz woził, bo coś tam ten ostatni raz itp. itd. Wiec się mocno nad tym zastanów. A tak po za tym niech ci służy jak najdłużej.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Powiem coś na temat tylnego zawieszenia...jeśli ktoś z was zamawiał mastera lub ma opcje nawet zapytać szefa to może to zrobić dla potwierdzenia moich słów. Podczas zamawiania mastera na bliźniaku masz do wyboru trzy opcje normalna wzmocnioną lub na życzenie klienta indiwidualne wzmocnienie poszczególnych cześci,wybrałem trzecią opcje odrazu ponieważ wiedziałem że czasem właśnie bedzie cieżko a więc:
-wzmocniona rama
-wzmocnione resory
-dodatkowe pióro
-poduszki do 4 barów

Jeszcze raz powtarzam że to był pierwszy i ostatni raz z takim ładunkiem dopuki silnik się nie dotrze to bedzie ładowany do 2,6 a po dotarciu max 3,2 na początku chciałem zrobić do 3,5 ale doszedłem do wniosku że te same pieniądze a auta szkoda....



Michał w Strykowie mam być na 8 rano tam wywalam sześć palet i jade do Pabianic na ul.Pabianicka firma Philips myśle że bedę tam na ok 9.30-10 zależy jak szybko rozładuja a w Pabianicach troche postoje bo ładuje 10EP do Brazyli czyli podlegają wyjściowemu ocleniu

Teraz mam na aucie 1,3t tylko załadowany od początku do końca po sufit ale prowadzi się idealnie nawet auto nie odczówa tego ładunku


Post Wysłano: 08 mar 2012, 21:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No powiem Ci kolego, że ten nowy Masterek jeszcze bardziej mi sie podoba, jak go tak chwalisz :D

Czy jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie ile wazy zabudowa? :)


Post Wysłano: 08 mar 2012, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Tak jestem z niego zadowolony jest wart kupna,mam paru znajomych co maja najechane najechane przeszło 200tys i tak samo chwalą ponoć jednym minusem to jest problem z odpalaniem na dużym mrozie ale tego jeszcze nie doświadczyłem... Z tego co się orientuje to zabudowa waży 351 kg


Post Wysłano: 08 mar 2012, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

A składając zamówienie na zabudowe miałeś mozliwosc wybrania jakiejs lzejszej lub wzmocnionej wersji paki? :wink:


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

niestety co do samej zabudowy nie ma jakiś lepszych wersji wszystkie są robione na ''jedno kopyto'' plandeka jest ok ale podłoga z tej sklejki jest nie za ciekawa dlatego podczas rozładunku na jakiś zakładach nie zgadzam się aby magazynierzy wjeżdżali mi na kontener żadnymi elektrycznymi paleciakami itp bo podłoga popęka albo ja pokrzywi


Post Wysłano: 09 mar 2012, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2012, 20:17
Posty: 8
GG: 1
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: Olsztyn

Na wstępie Witam wszystkich kolegów bo to mój pierwszy post.
Niebawem wsiadam na takie autko i mam trochę może dziwne pytanie bo w dziale Komputer i Internet nie znalazłem na nie odpowiedzi.Może koledzy jeżdżący takimi Masterami będą w stanie odpowiedzieć.
Chodzi mi,że pod radiem są takie dwa chinche,tj. na tym zdjęciu:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Pytanie czy jest to wejście do radia i czy da się jakoś Laptopa poprzez nie podłączyć.Chciałbym po prostu swoich MP3 słuchać bez konieczności nagrywania na CD czy kombinacji z jakimiś transmiterami FM.
Na razie miałem się tylko małą okazję przysiąść do swojego nowego autka i nie miałem czasu się zapoznać ze wszystkimi możliwościami.
Może któryś z Was już coś kombinował w tej kwestii i będzie coś w stanie podpowiedzieć.


Post Wysłano: 09 mar 2012, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

ja to rozkminiałem w pierwszej kolejności ponieważ lubie błośno posłuchać muzyki i podłanczałem u siebie dodatkowy głośnik wraz ze wzmacniaczem... Te dwa czincze to wejście,spokojnie możesz podłanczać mp3 laptopa ifona itp...Jest to w 100% sprawdzone prze zemnie.Jak będziesz potrzebował opisu kostki lub okablowania auto to pytaj bez problemu bo ja sie wpinałem w głosniki


Post Wysłano: 09 mar 2012, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Dokładnie, to wejście audio. Kupujesz kabelek podpinasz i bez problemu mozesz podlaczyc mp3, laptopa itp.

Link:
:arrow: http://www.hipernet24.pl/nowy/prodinfo. ... m_id=19250

Tak sie zastanawiam czy to rozwiazanie nie jest sprzedawane jako wejscie AUX. Jezeli sie myle, to poprawcie.


Post Wysłano: 09 mar 2012, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2012, 20:17
Posty: 8
GG: 1
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: Olsztyn

Dzięki Panowie za szybką odpowiedź :wink:
Cytuj:
Tak sie zastanawiam czy to rozwiazanie nie jest sprzedawane jako wejscie AUX. Jezeli sie myle, to poprawcie.
Przypuszczam,że działa i cel ma taki sam jak wejście AUX.


Post Wysłano: 09 mar 2012, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Cytuj:
Dzięki Panowie za szybką odpowiedź :wink:
Cytuj:
Tak sie zastanawiam czy to rozwiazanie nie jest sprzedawane jako wejscie AUX. Jezeli sie myle, to poprawcie.
Przypuszczam,że działa i cel ma taki sam jak wejście AUX.
Miałem na myśli czy Renault sprzedaje gniazdo AUX w formie takiej jak na obrazku czyli w formie chinchy i trzeba kupowac taki własnie kabelek czy jest to juz formie wejscia jack. :wink:


Post Wysłano: 10 mar 2012, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Miałem na myśli czy Renault sprzedaje gniazdo AUX w formie takiej jak na obrazku czyli w formie chinchy i trzeba kupowac taki własnie kabelek czy jest to juz formie wejscia jack. :wink:

sprzedaje tylko w takiej formie lub do wyboru czytnik kart SD i wejście na USB :)


Cytuj:
Na wstępie Witam wszystkich kolegów bo to mój pierwszy post.
Niebawem wsiadam na takie autko i mam trochę może dziwne pytanie bo w dziale Komputer i Internet nie znalazłem na nie odpowiedzi.Może koledzy jeżdżący takimi Masterami będą w stanie odpowiedzieć.
Chodzi mi,że pod radiem są takie dwa chinche,tj. na tym zdjęciu:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


kolego masz założone dywaniki od poprzedniej generacji masterka :)


Post Wysłano: 10 mar 2012, 11:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No to z tego wszystkiego chyba ten AUX najlepszy 8)


Post Wysłano: 10 mar 2012, 17:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

też tak myśle masz więcej możliwości podłączenia a do usb co? jedyie pendrive albo jakieś duperele niepotrzebne...


Post Wysłano: 10 mar 2012, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2012, 20:17
Posty: 8
GG: 1
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
kolego masz założone dywaniki od poprzedniej generacji masterka :)
To nie zdjęcie mojego auta tylko któregoś z kolegów z tego forum.Wrzuciłem tylko poglądowo,żeby było wiadomo o co chodzi. :D
Też wydaje mi się,że to fajne rozwiązanie bo tak pozostały by kombinacje albo przejściówka (o ile istnieje) i standardowej wielkości radio z AUX.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: