Strona 8 z 32 [ Posty: 634 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1032 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 30 mar 2006, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2006, 16:03
Posty: 39
GG: 5688840
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Mieszkam teraz w Lublinie, tu MPK ciągle potrzebuje ludzi do pracy za kólkiem. Wynagrodzenie nie jest może wysokie ale liczy się doświadczenie któro można zdobyć. Jeżeli chodzi o przewóz osób to prace można dostać także na "busach" (w gazetach ciągle pojawiają się ogłoszenia z propozycją pracy). Zycze powodzenia w szukaniu pracy!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2006, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2006, 18:36
Posty: 22
GG: 0
Lokalizacja: SPS

Uczęszczał ktoś do liceum o profilu transport-spedycja :?: :?: Idzie znaesc prace właśnie po tej szkole :?: :?: Na jakie przedmioty kładzie się szczególny nacisk :?: :?: Pozdrawiam :D


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2006, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

viewtopic.php?t=2898&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tu masz luksio temat o szkołach o transport spedycja też był wątek

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2006, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Na przedmioty ekonomiczne, ale to nie w tym temacie. :!: Nie róbcie OT.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 kwie 2006, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

luksio ja uczęszczam Sry z OT. hm Panowie a napiszcie na jkich wozach szkoli się kierowców w waszych miejscowościach. U mnie STAR

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 kwie 2006, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2006, 18:36
Posty: 22
GG: 0
Lokalizacja: SPS

W pszczynie chyba też na starach.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 kwie 2006, 17:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:21
Posty: 225
GG: 0
Samochód: JELCZ 862
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

- mam 19 lat
- jestem po LO z maturka
- jestem po dobyciu Zasdniczej Slozby Wojskowej (10 miesiecy)w Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce
- w marcu br zostalem przeniesiony do rezerwy w stopniu starszego marynarza

w ubieglym tygodniu zapisalem sie na kurs prawa jazdy kat. C
- za kurs zaplacilem 1800zl
- za okuliste 15zl
- za laryngologa 39zl
- za orzeczenie lekarskie 120zl

- czy ktos wie ile kosztuje kurs na przewoz rzeczy i swiadectwo kwalifikacji??
- i czy bede mogl jezdzic samochodami o DMC do 7,5t ale nie zarobkowo, czyli dla jakiejs tam fabryki ktora nie bierzy oplaTY od klijenta za dostarczenie towaru

JAK TO W MOIM PRZYPADKU WYGLADA?????????

u mnie ezaminy sa na manie, ale na nauce to roznie bo maja i stary i many


Tytuł:
Post Wysłano: 07 kwie 2006, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Proponuję przeczytać temat od początku. Nikt się nie będzie 2 razy powtarzał.


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2006, 12:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
okument celny w postaci,SAD-u,T-1,T-2,Carnet TIR lub Carnet ATA
można prosić o wiecej informacji na teemat tych dokumentów? Czy tegu używa się zamaiast CMR-ów, czy obok jako oddzielny dokument?

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2006, 12:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

CMR jest międzynarodowym listem przewozowym i żadem ze wspomnianych dokumentów nie może go zastąpić, choć sam może mieć różne formy.
CMR jest potwierdzeniem przyjęcia ładunku przez kierowcę i zdania. informuje również kto jest przewoźnikiem na jakiej trasie jedzie ładunek i można na nim wpisywać wszelkie uwagi o ładunku, lub ewentualnych dodatkowych instrukcji dla kierowcy, oraz uszkodzeniach ładunku już będących, lub wynikłych przy za i rozładunki oraz transporcie.
CMR jest podstawowym dokumentem, który kontroluje policja i służby w rodzaju ITD w innych krajach.

natomiast pozostałe wymienione tu dokumenty wypisywane są w celu prawidłowego dokonania czynności celno-skarbowych związanych z przekraczaniem obszarów celnych przez łaunek.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2006, 19:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
natomiast pozostałe wymienione tu dokumenty wypisywane są w celu prawidłowego dokonania czynności celno-skarbowych związanych z przekraczaniem obszarów celnych przez łaunek
A kto je wypisuje? Kierowca, czy służby celne? Druga sprawa - domyślam się, ze tych dokumentów używa się tylko przy przekraczaniu granic państw, ktore nie są w UE? Czy się dobrze myślę? Pozdrawiam

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 19 kwie 2006, 9:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2006, 18:22
Posty: 8
Lokalizacja: LONDYN

Panowie -jedna wielka L I P A.nie bylo mnie tu okola 2 tygodnie.jak niektorzy wiedza mieszkam w Londynie od 6 lat.w tym roku zdobylem prawko C+E w Polsce.teraz szukam intensywnie pracy w UK.i niestety myslalem ze bedzie inaczej...otoz wyslalem okolo 30 CV do roznych firm (szczegolnie do tych najwiekszych -powyzej 100 ciezarowek)i pomimo ze maja na swoich stronach ogloszenia ze przyjmuja do pracy-nie chca wrecz ze mna rozmawiac ze wzgledu na okres posiadania mojego prawka,czyli na brak doswiadczenia w prowadzeniu ciezarowek.bylem tez w wielu agencjach posrednictwa pracy i w panstwowych urzedach pracy.w tych ostatnich wzieli dane i kazali czekac.najsmieszniejsze jest to ze niektorzy chca do pracy kierowcow ''posiadajacych prawko przez co najmniej rok''-zaznaczam -posiadajacych a nie doswiadczonych-totalna glupota.wiadomo jest mi ciezko nawet naklamac ze mam doswiadczenie bo bylbym zmuszony to zrobic ,ale na prawku jest data wydania.jestem wiec w kropce.poczekam jeszcze tydzien,i zobaczymy.jesli nic nie znajde poszukam pracy na vanach-bo tu mam 5 letnie doswiadczenie na angielskich drogach.mam jeszcze szanse na prace w firmie znajomego anglika-na smieciarce w Londynie.byc moze da mi prace ,to przez rok zdobede tzw doswiadczenie.tak ze sumujac -nie sa latwe te pierwsze kroki jesli nie ma nam kto pomoc.pozdrawiam wszystkich,a mlodym zycze powodzenia w znalezieniu pracy.

_________________
ZERO DO STRACENIA!NIE MAMY NIC DO STRACENIA!


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2006, 10:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
natomiast pozostałe wymienione tu dokumenty wypisywane są w celu prawidłowego dokonania czynności celno-skarbowych związanych z przekraczaniem obszarów celnych przez łaunek
A kto je wypisuje? Kierowca, czy służby celne? Druga sprawa - domyślam się, ze tych dokumentów używa się tylko przy przekraczaniu granic państw, ktore nie są w UE? Czy się dobrze myślę? Pozdrawiam
dokumenty te na odpowiednich drukach wypełniają naogół agencje celne, chociaz może to zrobić eksporter, czyli właściciel towaru. w żaden sposób nie może tego dokonać inna osoba bez odpowiednich upoważnień właściciela towaru.
natomiast wypełniają je na granicy i przy odprawie ostatecznej celnicy.

dokumenty te obowiązują przy przekraczaniu obszarów celnych i niekoniecznie muszą być to granice państw UE, jako przykład mogę podać wyjście towaru z portu np. w Hamburgu, gdzie towar przychodzi powiedzmy z poza UE, jest przetrzymywany na składzie celnym i dopiero załadowany na pojazd wkracza na obszar celny UE.
podobnie może być na lotniskach.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2006, 10:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2005, 0:53
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa/Suwałki

Cyryl a czy posiadanie Carnet`u TIR jest obowiązkowe w przekraczaniu granic UE. Ciekawi mnie to bo obecnie nie jestem na bieząco z takimi informacjami :?:

_________________
Witam po latach przerwy! ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2006, 11:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cyryl a czy posiadanie Carnet`u TIR jest obowiązkowe w przekraczaniu granic UE. Ciekawi mnie to bo obecnie nie jestem na bieząco z takimi informacjami :?:
nie jest obowiązkowe, ale bardzo uproszcza sprawę odpraw w krajach gdzie jest mniej agencji celnych dających gwarancje.
posłużę się przykładem z przed wejściem Polski do UE.
na towar wjeżdżający do kraju dokonujemy odprawy czasowej na granicy - odprawa ostateczna zazwyczaj dokonywana jest w miejscu docelowym, czyli w moim przypadku we Wrocławiu. na granicy agencja celna daje gwarację (na podstawie umowy między tą agencją, a importerem), że towar ten dojedzie do urzędu celnego docelowego i opłaty skarbowo-celne zostaną ujszczone podczas odprawy ostatecznej.
jednak w niektórych krajach nie ma takich agencji, lub jest ich mało, w takim wypadku gwarantem tej czynności jest karnet TIR.
więc karnet taki jest niezbędny dla pojazdów, które jeżdżą do tak zwanych "dzikich krajów", czyli na wschód i do Europy południowo-wschodniej (Ruminia, Bułgaria).
standartowy karnet TIR ma zabezpieczenie w wysokości 50 000$, co następuje w formie weksla, lub zablokowania powyższej kwoty na koncie.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2006, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2006, 1:52
Posty: 8

Mam pytanie gdzie najlepiej zacząć prace mam prawko c+e i mam zamiar gdzies zacząć jeżdzić tylko praktyki nie mam na miedzynarodowce :(


Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2006, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Pierwsze firma na myśl przychodzi mi Ricoe- mówię poważnie, jest to duża szansa dla młodych...

_________________
International Haulage


Ostatnio zmieniony 01 maja 2006, 22:42 przez R620, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2006, 22:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

misiak musisz szukać...ale gdzieś czytałem że do WEKTy biora młodych kierowców bez doświadczenia.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2006, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2006, 1:52
Posty: 8

dzieki ja jestem z południa polski ale tak myslałem do Ricoe lub Unitrans mam pod nosem tam tez biorą wszystkich jak leci


Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2006, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

w Delcie Trans tez biorą podobnież wszystkich z C+E ;)

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 32 [ Posty: 634 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1032 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: