1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
A tam niema problemu, chyba w końcu ruszyła się robota na wschód i coś w tym tygodniu załaduje
Maniek jutro wraca z Mińska gdzie stał cały tydzień ach te ich święta i długie weekendy
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Tata jeździł hakowcem na bazie F2000, to było auto nie do zdarcia. Gdy szef kupił TGA, to kierowcy nasłuchali się, jakie to padaki, szrot nie samochód, itp. A tymczasem przez ten czas zepsuł się tylko wspomniany czujnik ABS.
Żeby nie było OT: były jakieś problemy z odpalaniem obydwu Manów przy temperaturach poniżej -10?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Przy -10 raczej nie troche dłużej kręcił rozrusznikiem bez świecy żarowej przy -20 coś nie miał ochoty zapalić zachowywał się jak by brakło paliwa co rusz zaskoczył silnik na dwa, trzy cylindry i dalej trzeba było kręcić rozrusznikiem aż do skutku ach ten common rail
Dla starego F2000 na pompie wtryskowej nie robiło różnicy czy to -5 czy -25 praktycznie palił na dotyk byle żeby starczyło prądu aby wałem obrucić
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
To samo w firmowym TGA. Na szczęście ten mankament wyeliminowano w TGX/TGS. Tata wsiadał do kabiny, przekręcał kluczyk i samochód odpalał za pierwszym razem, a kierowca z TGA co roku w zimę musi przyjeżdżać do pracy przynajmniej 45 minut przed wyjazdem w trasę, aby w razie "W" odpalić samochód .
Tej zimy stał u mnie rzeczony tga z 2000roku i przy niskich temperaturach całkiem fajnie to paliło po komunikacie "rozżarzanie" . D20 już taki fajny nie jest.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Cytuj:
silnik na dwa, trzy cylindry i dalej trzeba było kręcić rozrusznikiem aż do skutku ach ten common rail
Mógłbyś kolego to rozwinąć ? Silnik chodził tylko na 2-3 garach i trzeba było mu "dopomagać" ?
Dokładanie zachowuje się tak jak by brakowało paliwa, silnik zagada na około 5 sekund i potem zdycha, trzeba rozrusznikiem kręcić tak długo aż w końcu zaskoczy na dobre. Dodawanie gazu nic nie daje bo w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem pedał gazu nie działa
Dokładanie zachowuje się tak jak by brakowało paliwa, silnik zagada na około 5 sekund i potem zdycha, trzeba rozrusznikiem kręcić tak długo aż w końcu zaskoczy na dobre. Dodawanie gazu nic nie daje bo w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem pedał gazu nie działa
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Rozrusznik jak na razie trzyma się dobrze , prędzej trzeba mieć dobre aku żeby prądu starczyło . Rozruszniki do CR są konstrukcyjnie przygotowane do dłuższego kręcenia silnikiem między innymi dzięki przekładni planetarnej
Kornel czy to znaczy że oni go wyciągneli po prostu, a ta kupa śniegu amortyzowała upadek sprzętu ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Kornel czy to znaczy że oni go wyciągneli po prostu, a ta kupa śniegu amortyzowała upadek sprzętu ?
Dokładnie tak było, wyciągali siewnik za pomocą stalowej liny a potem ciągnęli przez cały plac . Jeszcze nie złożone w całości a już poniszczone. Ważne że będzie działać a że będzie wyglądać jak po wojnie to nikogo to nie interesuje, a taki amerykański sprzęt do nich przywiozłem
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę