Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam

Koledzy mam spory problem ... kierowcy w sumie z 2 tygodni jazdy zebrał się komplet tarczek, gdzie jest wyrysowana tylko Prędkość...kompletny brak wskazań w "sekcji" aktywność ,oraz przebytych kilometrów... nic ZERO nie ma nawet KRESKI!.....

co teraz zrobić z tymi tarczkami? opisywać ...wywalić ...

dodam że jest to urządzenie szufladkowe ...
a legalizacja była robiona z miesiąc temu ale od 2 tyg. jest w eklsploatacji...
swoją drogą nie wiem jak je zakład "zlegalizował" skoro kierowca mi mówi że od początku
tego nie było ... :? pozostawię bez komentarza jego znajomość jak powinna tarczka wyglądać... :?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Jedna tarcza to można opisać, ale jeździć dwa tygodnie to tylko magik potrafi. Nic sensownego tu chyba nie idzie zrobic, bo jak tego nie opiszesz to dwa tygodnie takie babole wywijać? mandat jak się patrzy. Licznik wstecz kierowaca był na urlopie :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Jedna tarcza to można opisać, ale jeździć dwa tygodnie to tylko magik potrafi. Nic sensownego tu chyba nie idzie zrobic, bo jak tego nie opiszesz to dwa tygodnie takie babole wywijać? mandat jak się patrzy. Licznik wstecz kierowaca był na urlopie :mrgreen:
Po awarii tachografu na pierwszej tarczce powinien zaznaczyć "awaria tachografu" by kontrolujący wiedział dlaczego aktywnośc jest wykreślana ręcznie. Czynność wykreślania ręcznego nie może trwać dłużej niż 7 dni, tj. w tym czasie kierowca powinien dokonać naprawy tachografu.
Jeżeli tachograf uległ awarii poza granicami Polski, a kierowca nie ma możliwości powrócić w ciągu 7 dni do bazy, musi dokonać naprawy tachografu w miejscu , w którym przebywa. Należy przy tym pamięta, iż dowód naprawy i sprawdzenia tachografu pochodzący od uprawnionego zagranicznego podmiotu jest ważny również w Polsce i nie rzadko bywa, że jest również poddawany kontroli drogowej na terenie naszego kraju.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: