Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 mar 2012, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Che kupić nowy samochód do bydła i znów prawdopodobnie będzie trzeba złożyć coś samemu.
Jaka moze być różnica w spalaniu mana 18.280 a 19.403,413,464 auta 2 osiowa bez przyczepy do zbierania bydła z gospodarstw ? rama 6-7 metrów waga max 20ton dmc


Post Wysłano: 24 mar 2012, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A więc silnika 413 nie ma tylko 414 moc 410km :wink:
Bierz 18:280 po co Ci tak wielki motor ewentualnie 360 silnik 5-cio cylindrowy powinien mniej spalić jezeli nie masz zamiaru jeździć z przyczepą to nie porywaj się na silnik o mocy powyżej 400KM. Jak sam wiesz przy tych cenach paliw liczy się ekonomika :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 24 mar 2012, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Kupujesz i kupujesz...

280KM przy ciężkiej zabudowie i ładunku jest słabe i spali tyle co 360KM. 460KM też nie ma się co bać, nam z zabudową KA-BA na 2 poziomach maksymalnie 23-25 litrów. Mam właśnie TGA 460 KA-BA 2 poziomy do sprzedania.


Post Wysłano: 24 mar 2012, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Cytuj:
Kupujesz i kupujesz...

280KM przy ciężkiej zabudowie i ładunku jest słabe i spali tyle co 360KM. 460KM też nie ma się co bać, nam z zabudową KA-BA na 2 poziomach maksymalnie 23-25 litrów. Mam właśnie TGA 460 KA-BA 2 poziomy do sprzedania.

a Ty sprzedajesz i sprzedajesz... nie che 2 poziomowego auta bo jest za wysokie przez ostatni miech oglądałem z 10 aut mimo ze przed wyjazdem żadne do końca nie spełniało wymagań to na miejscu jak zwykle zgilizna i spchel na słupkach. che proste w miarę mocno auto z naprawdę mocna zabudowa odbieramy na stałe bydło z pgrów i jak wchodzi luzem 12 byków po 800 kg to zabudowa i auto ma to wytrzymać i da się tym jechać i wjechac do chłopa na podwórko nie zrywając wszystkich kabli bo auta ma prawie 4 metry wiec nie wciskać 2 poziomowego lub 3 osiowego gowna które wszędzie się kopie i wynalazków 8 10 12 tonowych z 7 metrowa zabudowa gdzie po załadowaniu nie da się jechać 60 na godzinie bo rzuca po całej drodze


Post Wysłano: 25 mar 2012, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Kiedyś Ci już to pisałem ale napiszę jeszcze raz. Dla Ciebie tylko nowy...


Post Wysłano: 25 mar 2012, 1:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Kupujesz i kupujesz...

280KM przy ciężkiej zabudowie i ładunku jest słabe i spali tyle co 360KM. 460KM też nie ma się co bać, nam z zabudową KA-BA na 2 poziomach maksymalnie 23-25 litrów. Mam właśnie TGA 460 KA-BA 2 poziomy do sprzedania.
Nie mów że będzie za słaby, ileż ta zabudowa waży jak wszystko jest z aluminium 280 w zupełności wystarczy :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 25 mar 2012, 11:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Mam autko dla Ciebie :wink:
http://moto.allegro.pl/man-19-364-d0-pr ... 50397.html

_________________
MAN


Post Wysłano: 25 mar 2012, 11:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

mam identyczna bude i nie grzeszy trwałością poszła na słupkach a ostatnio dach sobie lekko odleciał, szukam czegoś nowszego 2002/2003 z zabudowa jak na tym manie http://otomoto.pl/man-le-12-220-do-zywc ... 39216.html
Namierzyłem dziś volvo tzn pakę w Niemczech jutro dzwonie o długość jeśli ma min 6m to jadę po nią i przy okazji przywiozę t4 bo maja dwie sztuki :)


Post Wysłano: 25 mar 2012, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Cytuj:
Kupujesz i kupujesz...

280KM przy ciężkiej zabudowie i ładunku jest słabe i spali tyle co 360KM. 460KM też nie ma się co bać, nam z zabudową KA-BA na 2 poziomach maksymalnie 23-25 litrów. Mam właśnie TGA 460 KA-BA 2 poziomy do sprzedania.
Nie mów że będzie za słaby, ileż ta zabudowa waży jak wszystko jest z aluminium 280 w zupełności wystarczy :wink:
Nie wszystkie są w 100% aluminiowe. Chce mieć mocną to musi swoje ważyć.

Co do Twojej zabudowy to musiało się coś wcześniej dziać skoro słupki "strzelają". Podłoga pewnie pierwsza poleciała i później wszystko siadło.

Chyba domyślam się, o jakie Volvo może Ci chodzić. Osobiście prędzej zdecydowałbym się na tego Mana, co pokazał Sebotrucker. Jaki masz budżet?


Post Wysłano: 25 mar 2012, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

coś koło 20 tys euro chyba ze będzie coś lepszego to mogę trochę dopłacić


Post Wysłano: 25 mar 2012, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Cytuj:

a Ty sprzedajesz i sprzedajesz... nie che 2 poziomowego auta bo jest za wysokie przez ostatni miech oglądałem z 10 aut mimo ze przed wyjazdem żadne do końca nie spełniało wymagań to na miejscu jak zwykle zgilizna i spchel na słupkach. che proste w miarę mocno auto z naprawdę mocna zabudowa odbieramy na stałe bydło z pgrów i jak wchodzi luzem 12 byków po 800 kg to zabudowa i auto ma to wytrzymać i da się tym jechać i wjechac do chłopa na podwórko nie zrywając wszystkich kabli bo auta ma prawie 4 metry wiec nie wciskać 2 poziomowego lub 3 osiowego gowna które wszędzie się kopie i wynalazków 8 10 12 tonowych z 7 metrowa zabudowa gdzie po załadowaniu nie da się jechać 60 na godzinie bo rzuca po całej drodze
A czego się spodziewasz po 20 letnim aucie ? Nówki sztuki zabudowy ? Jeśli uważasz że 3 osie to g**** to równie dobrze możesz powiedzieć że Star może konkurować z wielką 7 :). Albo jeździłeś czy tam miałeś takie padła albo nie wiem :) Jakoś mamy z tatem 2 Many 3 osiowe i załadować na niego 16 ton to nie problem , i jakoś nie buja po całej drodze , jakoś idzie sztywno , jakoś te 85 idzie i jakoś z ładunkiem można podnieść oś i wjechać do kogoś czy się zawrócić żeby nie poryć podwórka , tak samo nie zakopiesz się bo masz blokadę mostu... Zgodzę się z powszednim użytkownikiem
Cytuj:
Kiedyś Ci już to pisałem ale napiszę jeszcze raz. Dla Ciebie tylko nowy...
A i jeszcze co do 3 osiowego auta zobaczysz jak przyjdzie ci wozić więcej tych byków czy tam czego to jeszcze sprzedasz 18 czy tam 19 i kupisz 26 i do tego przyczepę :)


Post Wysłano: 25 mar 2012, 22:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Kolego ja wiem co mowie mieliśmy mana 26.403 na 2x bydło z 3 osiowa przyczepa na 2x bydło. Takie auto nie jest mi potrzebne tam gdzie kupuje mam punkty skupu. Zwożę na skup nawet 50 sztuk dzwonie do Sokołowa i jedzie do mnie transport, nie martwię się transportem. Nie muszę zatrudniać 2-giego kierowcy i utrzymywać auta i przyczepy i martwic się ze jakiś idiota połozy mi zestaw.
Co do tekstu ze miałem padło założę się ze twoje auto nie było w takim stanie. Jak nasz man auto zostało sprowadzone jako 5 letnie z groszowym przebiegiem .Uszkodzone lewa górna strona kabiny a nie jak większość bo zrobiło milion km i utrzymanie robi się drogie. i tak naprawdę nie che kupić gotowego auta do bydła bo takie auta maja spore przebiegi. Taka specyfikacja tego transportu auta są drogie i muszą robić ogromne przebiegi by na siebie zarobić.Co wiążę się z wyeksploatowaniem, prawdopodobnie zrobimy jak ostatnio. Kupimy pomoc drogowa z symbolicznym przebiegiem tak jak było z moim 12.224 i platformę przełożę na swojego 12.224 . Na 18 albo 19 założę budę do żywca.i nie mowie ze 3 osiowe rzuca po drodze tylko mowie o moim manie gdy włożę 10 sztuk po 800kg. a nie sztuka jest kupić 3 osiowa auta z 3 osiowa przyczepa i nakupić bydła 100 sztuk tylko kupić 15-20 i zarobić lepiej niż na tych 100 i nie narobic się przy tym jak dziki osioł. i nie mów mi ze 26 wiade tam gdzie np 18 lub moja 12 u mnie jak widzę ze jest gnój i bagno to od razu zapinam blokadę 3 i gaz w podłogę i albo przejadę albo coś urwę.


Post Wysłano: 26 mar 2012, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Kolego ja wiem co mowie mieliśmy mana 26.403 na 2x bydło z 3 osiowa przyczepa na 2x bydło. Takie auto nie jest mi potrzebne tam gdzie kupuje mam punkty skupu. Zwożę na skup nawet 50 sztuk dzwonie do Sokołowa i jedzie do mnie transport, nie martwię się transportem. Nie muszę zatrudniać 2-giego kierowcy i utrzymywać auta i przyczepy i martwic się ze jakiś idiota połozy mi zestaw.
Co do tekstu ze miałem padło założę się ze twoje auto nie było w takim stanie. Jak nasz man auto zostało sprowadzone jako 5 letnie z groszowym przebiegiem .Uszkodzone lewa górna strona kabiny a nie jak większość bo zrobiło milion km i utrzymanie robi się drogie. i tak naprawdę nie che kupić gotowego auta do bydła bo takie auta maja spore przebiegi. Taka specyfikacja tego transportu auta są drogie i muszą robić ogromne przebiegi by na siebie zarobić.Co wiążę się z wyeksploatowaniem, prawdopodobnie zrobimy jak ostatnio. Kupimy pomoc drogowa z symbolicznym przebiegiem tak jak było z moim 12.224 i platformę przełożę na swojego 12.224 . Na 18 albo 19 założę budę do żywca.i nie mowie ze 3 osiowe rzuca po drodze tylko mowie o moim manie gdy włożę 10 sztuk po 800kg. a nie sztuka jest kupić 3 osiowa auta z 3 osiowa przyczepa i nakupić bydła 100 sztuk tylko kupić 15-20 i zarobić lepiej niż na tych 100 i nie narobic się przy tym jak dziki osioł. i nie mów mi ze 26 wiade tam gdzie np 18 lub moja 12 u mnie jak widzę ze jest gnój i bagno to od razu zapinam blokadę 3 i gaz w podłogę i albo przejadę albo coś urwę.
Mam wrażenie, że pozjadałeś wszystkie rozumy i MY jesteśmy Ci niepotrzebni.


Post Wysłano: 26 mar 2012, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Pytałem tylko o spalanie a tutaj ofety 2 poziomowych 4 metrowych klocków albo 3 osiowego ciężkiego sprzętu. Ojciec od 25 lat handluje bydłem ja mam teraz 20 w wieku 16 lat jeździłem liazem po okolicznych wsiach i zbierałem bydło wiec nikt nie będzie mi tłumaczył czego potrzebuje. Chciałem tylko się zapytać jaka jest różnica spalania miedzy 18.284 a np 19.403 bo pod 19 zawsze mogę podczepić przyczepę


Post Wysłano: 26 mar 2012, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Cytuj:
Kolego ja wiem co mowie mieliśmy mana 26.403 na 2x bydło z 3 osiowa przyczepa na 2x bydło. Takie auto nie jest mi potrzebne tam gdzie kupuje mam punkty skupu. Zwożę na skup nawet 50 sztuk dzwonie do Sokołowa i jedzie do mnie transport, nie martwię się transportem. Nie muszę zatrudniać 2-giego kierowcy i utrzymywać auta i przyczepy i martwic się ze jakiś idiota połozy mi zestaw.
Co do tekstu ze miałem padło założę się ze twoje auto nie było w takim stanie. Jak nasz man auto zostało sprowadzone jako 5 letnie z groszowym przebiegiem .Uszkodzone lewa górna strona kabiny a nie jak większość bo zrobiło milion km i utrzymanie robi się drogie. i tak naprawdę nie che kupić gotowego auta do bydła bo takie auta maja spore przebiegi. Taka specyfikacja tego transportu auta są drogie i muszą robić ogromne przebiegi by na siebie zarobić.Co wiążę się z wyeksploatowaniem, prawdopodobnie zrobimy jak ostatnio. Kupimy pomoc drogowa z symbolicznym przebiegiem tak jak było z moim 12.224 i platformę przełożę na swojego 12.224 . Na 18 albo 19 założę budę do żywca.
To może nie zatrudniać pana Stasia bez uprawnień a normalnego kierowcę z kompletem kursów i stażem w firmie ? Zaprzeczasz sam sobie :) Piszesz że miałeś 403 i 224 a teraz nas się pytasz ile będzie palił :lol:

Cytuj:
mam identyczna bude i nie grzeszy trwałością poszła na słupkach a ostatnio dach sobie lekko odleciał
Cytuj:
Co do tekstu ze miałem padło założę się ze twoje auto nie było w takim stanie.
Nie miałem chęci już szukać dalej ale zapewne bym jeszcze dużo znalazł :)


Post Wysłano: 26 mar 2012, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Czytaj ze zrozumieniem. o padło chodziło o moje 224. a 403 była 3 osiowa sprzęgnięta cały czas z przyczepa. I dmc przekraczało 40 a nawet 50 ton dmc autem jezdziło 3 kierowców auta nie miało odcinki nocą często grzało się 110-115. i obroty i ilość sztuk była na tyle duza ze nikt nie zawracał sobie dupy tym ile to auto pali...


Post Wysłano: 26 mar 2012, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Cytuj:
Czytaj ze zrozumieniem. o padło chodziło o moje 224. a 403 była 3 osiowa sprzęgnięta cały czas z przyczepa. I dmc przekraczało 40 a nawet 50 ton dmc autem jezdziło 3 kierowców auta nie miało odcinki nocą często grzało się 110-115. i obroty i ilość sztuk była na tyle duza ze nikt nie zawracał sobie dupy tym ile to auto pali...



:shock: wiesz że to publiczne forum ? tarczki za okno ? była inspekcja w firmie ?


Post Wysłano: 26 mar 2012, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

to działo się w 2003 roku :) było wtedy ITD ? samochodu nie mam juz kilka ładne lat


Post Wysłano: 27 mar 2012, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Cytuj:
to działo się w 2003 roku :) było wtedy ITD ? samochodu nie mam juz kilka ładne lat
Tak było :) I inspekcja odwiedza takie fora ;) Trzeba takich łapać bo ci co ładują choćby i te 27ton obrywają za takich jak ty i potem się dziwić że drogi pękają.
edit: wiesz co mam wrażenie że nie masz nawet 15 lat skoro tak się tym chwalisz ...


Post Wysłano: 27 mar 2012, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

od czego pęka droga ? od 6 osiowego zestawu ważącego 50 ton który a 4 osie na kołach bliźniaczych ? tak przyczepa miała 3 osie na bliźniakach


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: