adifek, gadałem dzisiaj z szefem, bo mimo wolnego skoczyłem na bazę posprzątać i wymyć auto. Powiedział że do świąt jeżdżę jeszcze po kraju, a zaraz jakoś po świętach lecę na UE.
Spalanie - jeszcze zobaczymy, nie wyczułem jeszcze do końca kiedy jaki bieg, ale po następnej trasie powinno spaśc delikatnie.
p_filip89, dzięki za cenne uwagi
Z tym że 6-ty bieg jest jakiś dziwny to zauważyłem i wrzucałem go powyżej 100. Ładnie się prezentuje, poprzednik nawet dbał, jedyne co psuje wygląd to kawałek obudowy lewego lusterka i szybka kierunku w lusterku są połamane. Z technicznych spraw to coś puka po prawej stronie z przodu w zawieszeniu, ale ma być zrobione do poniedziałku.
Zabudowa 250 w środku.
Marsi, podobno skrzynia jest już trochę inna niż w 160. Jak się będzie sprawdzać - zobaczymy. Ważne że silnik jest twardy
Co do komfortu jazdy to bardziej odpowiada mi Boxer - wygodniejszy od Movana fotel. Na plus dla Movana - duże schowki pod siedzeniami, więcej schowków na desce od Boxera i to że ramka w rozdzielająca szyby w drzwiach kierowcy nie zasłania lusterek jak to ma miejsce w Boxerze
Movano ma 150KM.
Miałem okazję pojeździć jednym i drugim i mimo wszystko Boxer bardziej mi podpasował.
Jeśli chodzi o ładowność - w dowodzie masa własna 2400kg, 1100 kg ładowności. Ile można max - tego nie wiem - najwięcej wiozłem 2t. Póki co latałem bardziej z objętościowymi ładunkami, więc miałem 0,8-1,5t. 2t zdarzyło się dopiero na powrocie do domu.
Auto wyczyszczone, wychuchane w środku to w poniedziałek porobię jakieś foty (dzisiaj zapomniałem aparatu). Na zewnątrz niestety nie pomyłem, bo Karcher padł na firmie, a auto jakoś bardzo się nie zabrudziło więc umyje się za tydzień.