Witam, koledzy mam problem z hamulcami w SC4, jak zaciagne ręczny i go spuszcze to kola na wywrotce się odblokowują a na przyczepie nie. Problem ten nie zawsze występuje raz jest dobrze a raz nie. Podczas hamowania zwykłym hamulcem wszystko jest ok. Dziś wymieniłem ten główny zawór od hamulca od przyczepy bo myślałem ze to będzie tym ale to nic nie pomogło i już sam nie wiem co to może być. Może być jeszcze opcja przy tym zaworze bo jak kupiłem auto to były przewody poucinane bo uciekało z niego powietrze później jak przywiozłem przyczepę to to popodpinałem, myślę że to jest dobrze ale na stówę nie jestem pewien. Zawór jest firmy knorr bremse o numerach AC597A jak by ktoś wiedział dokładnie jak ma on być podpięty to był bym wdzięczny dodam jeszcze że wchodzą do niego z jednej strony 4 przewody a z drugiej 2. Proszę was o pilna pomoc bo od wtorku do roboty muszę jechać i w poniedziałek pasuje mi jakoś to rozwiązać. Z góry dziękuje za pomoc.
patrzyłem na ten zawór i jest tak podpięty jak kolega Dominik napisał, najprawdopodobniej chyba będzie to wina przyczepy tylko nie wiem na co przy niej patrzyć?
Jesli to sa hamulce tarczowe a raczej juz sa sprawdz takie rzeczy jak silownik czy ten bolec w srodku nie stoi bokiem czy wychodzi pozniej jeslli tam bedzie wporzadku sprawdz zaciski chyba ze to juz robiles a nie pali ci sie bad absu przyczepy??
hamulce są bębnowe, dziś jeszcze nad tym myślałem i raczej dupa to musi być coś przy aucie bo jak zaciągnę ręczny i go spuszczę i hamulce się zablokują (nie zawsze) odepne "kłudke" żółtą na spuszczonym ręcznym i z powrotem ją zapne to przyczepa się odblokowuje... wie ktoś może czy hamulcami przyczepy steruje tylko ten główny zawór co pisałem o nim wczesniej czy powietrze przepływa przez jeszcze jakis inny??
Kolego spróbuj odpinać i zapinać żółtą wtyczkę na zaciągniętym ręcznym -auto + naczepa- spróbuj kilkanaście razy - jak za każdym odpięciem żółtej przyczepa odhamuje wina po stronie auta.Zawór europa albo czworak nie puszcza dobrze na czerwoną wtyczkę powietrza.
Problem rozwiązany:), żółta "kłódka" była felerna ta z zaworkiem. Jak kupiłem przyczepe to wymieniłem ino te przy aucie czerwona i żółtą a tych przy przyczepie nie wymieniałem bo wyglądały na dobre, nie były zgrane ze sobą to znaczy zaworek w tej żółtej praktycznie w ogóle się nie otwierał i przez to blokowało ręczny. Wystarczyło podgiąć troche te zapięcia przy "kłodkach" i teraz wszystko działa tak jak trzeba. Dzięki wszystkim za pomoc:), a tyle sie u kombinowałem:D
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę