Cytuj:
właśnie zlecenia teraz sa pużniej może nie byc, ryzyko zawsze. ale prowadze firme brukarską takze firma jest troche sprzetu jest dużo zleceń i sporo materiałów sypkich potrzebuje. tekże sporo najmuje dużo mi ucieka a nie lubie.
Generalnie szukam ciężarówki z hds-em (samozaładunek piękna sprawa) \. Ten ma wywrot 2 strony hds z łyżka i sporo dżwiga. Po dowodzie DMC 41000 masa własna: 18 000 ładownośc prawie 23 tony. Czyli ładownośc po mojemu spora. NIc innego nie moge znależc. boje sie tych poziomowań i skretnych ośi . dobre puki dobre, ale żeby sie nie pierdzieliło.
a odnośnie tych opłat. ja posiadam prawo jazdy i kwalifikacje nie licencje.
z a ta licencją to co to . 40 tyś za jedno auto mówisz. to znalazlem jakąs licencje na transport drog. to licencja na 2-15 lat 888 zł nie wiem czy to . samochód bedzie jeżdił w ruchu lokalnym na własne potrzeby głównie i najdłuższy kurs to bedzie 100 kilometrów 74 krajówką ale sporadycznie. nie wiem czy coś to zmienia
Widać, ze nie masz żadnego pojęcia o transporcie i bez obrazy, jesli nie chcesz mieć klopotów to lepiej płac przewożnikowi dalej ( i tak pewnie głodowe stawki znając szacunek własny przewoźników) a zainwestuj w coś co Ci sie przyda w brukastwie - mieszadlo betonu do kop-ład. , niwelator do kop-ład. itd wg mnie z obserwacji podobnych firm z perspektywy przewoźnika to przynosi więcej im korzyści niż zakup trupa. Pewnie nie zdajesz sobie nawet sprawy ile to pali, zobacz na jakim rozmiarze opon jest ten wóz i zobacz ile kosztuje nowa ...
Co do ładowności Ginafa czy innego Terberga - waży 18t ( czy to nie aby auta 3 osiowe?? bo jak na 4 osie i HDS to za mala masa własna chyba, że HDS montowany później i nie zmieniona masa własna), więc : auto 4 osie - 32t-18t daje 14t ładowności
auto 3 osie - 26t-18t daje aż 8t ładowności
Dowód rejestracyjny jest mało istotny - wagi ITD prawdę powiedzą