Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mam taki oto problem w Volvie fh12 420 z końcówki roku 2002 (chińczyk) gdy postoi dłużej jak 2 dni to strasznie ciężko jest go odpalić tzn łapie na 2sekundy po czym gaśnie i trzeba go znowu długo kręcić aż w końcu odpali i strasznie dymi na biało jak chwile pochodzi to przestaje dymić
a jak się jeździ w ciągu dnia i gasi co jakiś czas to odpala normalnie i bez problemów czym to może być spowodowane ? :?
Pozdrawiam :]


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

My mieliśmy dwa takie przypadki i winne były tuleje pompo wtrysków.

_________________
https://www.facebook.com/groups/transportdrewna/ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_EkUG59Obo
http://www.transportdrewna.fora.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

A możesz to sprecyzować :) bo wiem że coś takiego było robione "wymiana tulei wtrysku" czy jakoś tak poprzedni właściciel coś takiego mówił


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

Sprecyzować jakoś nie potrafię, przyczyny podobne do twoich w jednym nawet identyczne, a tuleje pompo wtrysków to są takie ''kieliszki'' ale to są różne modele, na forum pamiętam ktoś to robi. Chyba od tego musisz zacząć, u nas w jednym 1 była pęknięta a w drugim 2. Na początku myśleliśmy o jakiś zaworkach ale zaczęło dawać wodę do ropy, i rano już miał ciężko zapalić. Możesz odkręcić filtr i separator i wylej jego zawartość i sprawdź czy nie ma w nim płynu chłodniczego. A w drugim kompresja szła zasilającym wężykiem z powrotem do ropy i się zapowietrzał.

_________________
https://www.facebook.com/groups/transportdrewna/ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_EkUG59Obo
http://www.transportdrewna.fora.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

no dzięki za wskazówki trochę mi rozjaśniłeś temat
u mnie właśnie trochę ginie gdzieś woda ze zbiorniczka wyrównawczego od chłodnicy


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zadzwoń do mnie dojeżdżam i robie u klienta.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

Cytuj:
My mieliśmy dwa takie przypadki i winne były tuleje pompo wtrysków.
a powiedz mi czy duże były koszty naprawy ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

w ASO ponad 4 tyś :)

Jak byś chciał sam to, co można popsuć ? np. rozkalibrować głowice(zniszczyć), uszkodzić sprzęt montażowy łusek wyskutkuje zwalaniem głowicy, ale najpierw musisz mieć sprzęt do tych łusek. Potem ustawić wstępnie wtryskiwacze.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

W aso, w volvo fm12 420km rok 2004 koszt był to niewiele ponad 3tys.

_________________
https://www.facebook.com/groups/transportdrewna/ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_EkUG59Obo
http://www.transportdrewna.fora.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
W aso, w volvo fm12 420km rok 2004 koszt był to niewiele ponad 3tys.
Ja tez cos takiego placilem - brutto

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: