Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

Witam , kupiłem Reno Messenger 6500kg DMC , silnik jest tam z iveco prawdopodobnie 2,8TD .. podczas przyspieszania na wysokich obrotach około 2500 obr/min. zaczyna przerywac , tak jak by paliwa miał za mało ... ale gdy go przytrzymam na tych obrotach i przerywaniu to tez zaczyna kopcic na biało?-niebiesko? Jest to mój drugi Diesel , Nie znam sie nie wiadomo jak na tym , wymieniłem filter paliwa ... dziwne jest dla mnie to ze powrót paliwa z pompy wtryskowej idzie do butelki 2 Litrowej :) poprzedni własciciel sprowadził go tak i tak jezdził / po przejechaniu 500km te 2 Litry ropy wlałem do zbiornika i załozyłem na chwile obecną dalej tą butelke ;)
prosze o odpowiedzi ...
dodam jeszcze ze odstojnik paliwa miał bardzo duzo mułu i syfu , wyczysciłem go przed zmianą filtra paliwa ale to nic nie zmieniło


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

nie wygląda to auto na zadbane, ten patent z butelką, czy brudny odstojnik, nie wiadomo ile w nim siedział stary filtr paliwa, wywal też filtr powietrza, jak się nic nie zmieni możliwe, że w pompie siedzą jakieś syfy, możesz spróbować zalać coś do paliwa czyszczącego wtryskiwacze

ja lałem kiedyś do osobówki to :http://www.subarak.com.pl/dodatki-do-pa ... 500ml.html

miałem pozytywne odczucia


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

Poczekam jeszcze na inne wypowiedzi moze ktos miał juz taki przypadek lub taki patent z butelką , do filtra powietrza zajrze jutro , ale to chyba nie to ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2011, 15:45
Posty: 12
GG: 0

Ja proponował bym ze swojej strony sprawdzić caly układ turbo chodzi o węże i przewody czy jakiś nie jest gdzieś pęknięty a tak poza tym to tak jak kolega mówi cos do wyczyszczenia syfów z pompy stara i dobra metoda na zbiornik paliwa 0,5l miksolu bądź innego oleju do silników dwusuwowych ponoć kapitalnie czyści zawory itd. tak słyszałem od kilku mechaników więc jeżeli się mylę proszę o sprostowanie


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

Zrobiłem tą śmieszną butelke ... powrót do zbiornika jest i ? jest jeszcze gorzej ... tak jakby miał za małą dawke paliwa ?? Ogólnie dławienie sie od 80Km/h ? mozna usprawiedliwic ze jest może do 80 Kaganiec ???? Ale czemu kreci sie tylko do 2500 obrotów na kazdym biegu , na jałowym do 3000 tys. obrotów ?? czyżby kaganiec był założony na obroty silnika ? nie jestem pewien czy to jest to ... kurde ... jutro jeszcze zajrze do filtra powietrza , turbina chodzi bez zarzutu


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2011, 15:45
Posty: 12
GG: 0

Napisałem o tych przewodach bo kolega miał ostatnie praktycznie identyczny problem ten mały wężyk który idzie do turbiny był nadłamany i nie trzymał ciśnienia a znaleźliśmy to przypadkiem po całym dniu spędzonym przy aucie. To ze paliwo wraca do baku nie może byc przyczyna utraty mocy. Najlepiej zlej paliwo wyczyść i przedmuchaj wszystkie przewody paliwowe i zobacz tą turbinę, naprawdę też mi się nie chciało wierzyć że to może być to a jak był na komputerze bo pokazywało błąd sterownika.
pozdrawiam ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

Wszystkie wężyki są Ok ..
Co jeszcze moge dodac to to ze z rana odpalony bardzo kopci , jak swieca dymna :) Na niebiesko jak by ??
jak jade i mu dam pedał do podłogi i nie chce przyspieszyc Tylko przerywa to tez po czasie zaczyna kopcic troche ...
Miał ktos stycznasc z 2,8 Td ? tam jest bardzo prosty silnik .. 4 wtryski tylko idą ... wydaje mi sie ze cos z paliwem ???
Prosze o wypowiedz kogos kto sie zna na dieslach co to moze byc ?? bede patrzył po koleji ..


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:06
Posty: 34
GG: 6909355
Samochód: Scania R420

Kolego na samym początku wyczyść układ paliwowy i zobacz, bo jak to powrotem nie chce iść, to coś jest nie tak. Możesz wziąć pod ciśnieniem przedmuchać przewody i zbiornik wymontować i wymyć. no i tak jak koledzy mówili wlać coś co czyszczenia wtrysków, pomp wtryskowych. jak to nie pomoże, to pompę i wtryski trzeba zawieść do pompiarza, chociaż sprawdź, czy gdzieś nie łapie lewego powietrza. No przyczyn może być masa. Na przykład u mnie T4 nie wchodził na wyższe obroty i tu miała winne pompa, jest po regeneracji i nie te auto.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

I tu bedzie chyba ten sam problem. Pompa się skończyła.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

Problem Rozwiązany ... Auto ma założony ogranicznik na obroty silnika ... max do 2500 obrotów sie kreci na kazdym biegu ;/ nie lubie takiego rozwiazania wole tylko na predkosc ... jest to pierwsze moje auto z takim dławikiem .. do dupy . max 80km/h :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

A jak taki ogranicznik tam działa? Mechanicznie cofa pedał gazu czy coś?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 paź 2010, 13:14
Posty: 153
GG: 1
Samochód: Man Tga

nie .. gaz zostaje w podłodze , nie wiem dokłanie jak to jest , czy to na dawce paliwa jest zrobione ? ogólnie jak zaczyna szarpac przy 80 i nie popszucze gazu to jest za mną niebiesko ... :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: