Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 kwie 2012, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2008, 22:08
Posty: 61
GG: 0
Samochód: ISUZU

Witam chciałbym poznać od użytkowników tego auta parę opinii na tema awaryjności tego ciągnika, jak sprawuje się system adblue. Czy w wypadku uszkodzenia adblue moc spada i wzrasta zużycie paliwa. Jak ze spalaniem pod firanką trasa dk-it z pełnymi ładunkami.Jakie są jego typowe dolegliwości. Oraz opinie o skrzyni biegów automat . Chcę zakupić albo tga albo magnum 460-500 dxi jednak nie wiele opinii o nich znam. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Ceny typowych części eksploatacyjnych


Post Wysłano: 24 kwie 2012, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo. Silnik, skrzynia biegów, rama, zbiorniki i chyba nawet mosty są od Volvo. Wydaje mi się, że to duży plus dla Premium i Magnum, że mają szwedzkie podzespoły. Optidrive z Magnum to I-Shift, słyszałem gdzieś, że ma mniej elektroniki. Działanie skrzyni jak najbardziej na plus, biegi zmienia płynnie dodatkowo opcja zmiany manualnej.

Z tymi systemami Adblue to temat rzeka. Z moich obserwacji wynika, że najczęściej ulegają awarii w Dafie, Manie i czasami Scanii. Podobno usterki powodują brudne bańki czy lejki, najczęściej tłuste.


Post Wysłano: 24 kwie 2012, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo.
Porównaj korbowód z volvo a magnumki dxi na podzespołach volvo :) ten silnik jest tylko zewnątrz podobny do volvo dużo czesci się różni, moim zdaniem wielka lipa która dużo pali i nie jedzie. Dzisiaj klient u mnie zostawił za skrzynie automatyczną od takiego cuda 12tyś za remont :) więc pozdrawiam z tym autem. Zrobiłem tych parchów kilkanaście taniej wyjdzie ci w użytkowaniu i opłatach autostradowych e-tech 440 e3

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 kwie 2012, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Cytuj:
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo.
Porównaj korbowód z volvo a magnumki dxi na podzespołach volvo :) ten silnik jest tylko zewnątrz podobny do volvo dużo czesci się różni, moim zdaniem wielka lipa która dużo pali i nie jedzie. Dzisiaj klient u mnie zostawił za skrzynie automatyczną od takiego cuda 12tyś za remont :) więc pozdrawiam z tym autem. Zrobiłem tych parchów kilkanaście taniej wyjdzie ci w użytkowaniu i opłatach autostradowych e-tech 440 e3
Jesteś chyba uprzedzony do Magum DXI. Trudno, żeby ktoś do mechanika przyprowadzał sprawne samochody. To, że Twój klient miał problemy to nie znaczy, że każdy model tak ma. Ja osobiście podchodziłem z dystansem do tego modelu, jednak sie przekonałem. Opinie o DXI też są całkiem dobre, wystarczy wpisać w Google "Magnum DXI opinie". Stereotyp jak widać pozostał.


Post Wysłano: 26 kwie 2012, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

renówka ma najdroższe zawory pneumatyczne ze wszystkich producentów. Pneumatyka w tym aucie to kosmos.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 28 kwie 2012, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

W tej kwestii faktycznie, zgodzę się, że od jakiegoś czasu marka Renault natychmiast kojarzona jest z Volvem. A tak naprawdę to wiele istotnych komponentów, które rzekomo pochodzą ze szweda, nie miały z nim styczności. Natomiast o samej awaryjności tychże pojazdów ze względu na to, że są albo francuzami albo francuzami na bazie szwedów nie powiem nic. W firmie, w której pracuję eksploatujemy 3 takie egzemplarze z 460 konnymi silnikami, oczywiście z automatycznymi skrzyniami biegów. Problemów większych z nimi nie ma, aczkolwiek muszę potwierdzić, że wszelkie zawory, zaworki, uogólniając PNEUMATYKA to nie jest najmocniejsza strona tego producenta. Jak na razie w Magnumkach się to nie uwidacznia, ale mniejsze siostry cierpią na to nader często.


Post Wysłano: 28 kwie 2012, 21:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Automat w magnum dxi i volvoski ishift niby to samo a sie naciełem ostatnio. Kupiłem kasete (sterownik) od volvo do zakładania widełki nie pasują w volvie są pół centymetra grubsze, po wymianie widełek okazało sie że magnum ma kasete na 3 wtyczki volvo na dwie :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 maja 2012, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

Przy przebiegu 660 tyśięcy pociągnie jeszcze taka 500 ?


Post Wysłano: 10 maja 2012, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Wymieniałem teraz pare dni temu w 440dxi panewki przy milionie na zaś.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 12 maja 2012, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 maja 2012, 21:29
Posty: 1
Samochód: RENAULT

Witam. Jestem tu nowy tak więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem Renault Magnum 2007 r. 460 DXI Z Belgii. Sprzedający zapewniał, że Renia ma normę spalin Euro 5. Do samochodu otrzymałem certyfikat normy spalin oryginał wydany przez Renault Truck Belgia z pieczątkami itp. Certyfikat oczywiście EURO 5. Dzwoniąc do Renault Truck Polska - podając VIN samochodu - Serwisant powiedział mi, że Renault jest Euro 4. Na drzwiach mam 460 DXI Euro 5

Czy ktoś może się orientuję o co tu chodzi ???

Jak rozpoznać czy samochód jest Euro 4 czy Euro 5 ???


Post Wysłano: 13 sty 2013, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 maja 2012, 17:21
Posty: 24
GG: 609252
Samochód: VW Golf II
Lokalizacja: Sochaczew [WSC]

Jeśli ma adblue to jest Euro5.


Post Wysłano: 13 sty 2013, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

euro 4 też jest z adblue


Post Wysłano: 13 sty 2013, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Dokładnie my też mamy E4 z ad blue z 07roku


Post Wysłano: 15 sty 2013, 10:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo

Witam,
wszytko się zgadza i nie jest to żadne oszustwo,
na 99% kupiłeś kolego magnum euro 5 incentive,
na zachodzie auto klasyfikowane jako e5,
w PL jako e4, jest możliwość przerobienia tego na pełne e5,
musisz kontaktować się z serwisem.


Post Wysłano: 29 gru 2016, 15:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2016, 15:42
Posty: 1

Pytanie do osób posiadających Magnum DXI. Czy lepiej zalać półsyntetykiem czy mineralnym w przypadku gdy nie wiadomo co wcześniej było lane? Ostatnio przy zakupie reflektorów rozmawiałem z doradcą doradzili mi, że lepiej mineralny. Też mi się tak wydaje, bo uszczelni silnik itp. Przy okazji znacie jeszcze jakieś miejsca gdzie można kupić most napędowy i dyferencjał?


Post Wysłano: 29 gru 2016, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2016, 7:40
Posty: 30
Samochód: DAF

Jeżeli ma sprawne adblue zalej go olejem do tego przystosowanym


Post Wysłano: 30 gru 2016, 0:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Nie kombinuj. 15W40. Obsługa co 60 kkm. Do 40 kkm ani grama oleju nie dolewane, potem maks. 5 l i wymiana.


Post Wysłano: 30 gru 2016, 20:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Co wy [wycenzurowano], jak można z gorszego oleju na lepszej jakości zmienić.

Mineralny co 30 tyś my zmieniamy, pół syntetyk co 50.

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 30 gru 2016, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Jak do tego auta to tylko półsyntetyczny! Ja ostatnio gdzieś czytałem o tych gadaniach że jak już ma ileś tam kilometrów to tylko syntetyczny olej. Jeśli nie bierze oleju wiadrami tyllko tak jak ktoś napisał 5l na 20k to czym tu się martwić? Półsyntetyczny odpowiednio dobrany tzn. jego gęstość itd i nie ma się czym martwić. Jak bierze olej to trzeba go uszczelnić albo zrobić kapitalny remont bo to znaczy, że coś go zjada. Części kupisz we firmie Lis Truck w Krzymowie pod Koninem. Rozbierają tyko Volvo i Renault. Części tam spooooro ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: