Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 kwie 2012, 9:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:30
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok

Witam ostatnio zauważyłem wyciek spod miski olejowej w moim Volvie.Silnik D12D plastikowa miska.Kapie po dwóch ostatnich śrubach przy kole zamachowym.Chciałem się zapytać czy ciężko się wymienia taka uszczelkę?Patrzyłem tez na obudowę sprzęgła ale tam jest sucho.Jak się zabrać do wymiany i na co zwrócić uwagę?


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 9:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

Uszczelka to nic trudnego zdejmujesz miskę i zakładasz nową uszczelkę. Najlepiej mieć do dyspozycji kanał, jak i klucz dynamometryczny. Uszczelka nie jest tania bo najtańsza w opoltransie chyba 350zł brutto, w serwisie chyba 1100zł brutto.

_________________
https://www.facebook.com/groups/transportdrewna/ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_EkUG59Obo
http://www.transportdrewna.fora.pl


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 9:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

tak na 90% to wymiana uszczelki misy ci nie pomoże bo w tych typach cieknie na łączeniu obudowy koła zamachowego i bloku. Ale może ty masz tylko uszczelkę.


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 9:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

Wiem że w dużej części tych autek a a nawet chińczyków jest to bardzo częsta przypadłość z uszczelką.

_________________
https://www.facebook.com/groups/transportdrewna/ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=t_EkUG59Obo
http://www.transportdrewna.fora.pl


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 11:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Kupujesz sobie silikon Wurtha w autosie i załatwia sprawę, z nową uszczelką + sylikon nie ma opcji żeby ciekło.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 11:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:30
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok

Ok.Dzieki za podpowiedz tak zrobię i miejmy nadzieje ze pomoże.


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 12:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Często składam silniki i często tych usczelek sie nie wymienia tylko składa na sylikon. Ostatnio klientowi uszczelniałem retarder też pożałował na nową uszczelke poszło na sylikon, jest dobrze nie cieknie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: