Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
mozecie wsrócie napisac jak działa ten hamulec?
Tak w skrócie elektrozawór uruchamia siłownik który zamyka klapę na na rurze wydechowej za turbiną, co powoduje wzrost ciśnienia w kolektorze wylotowym i wtedy zaczyna działać EVB. Ciśnienie spalin powoduje nie otwieranie jednego z dwóch zaworu wylotowego w głowicy
Troche w tym prawdy i trochę nieprawdy. Ciśnienie oleju powoduje otwieranie się jednego zaworu. Kto regulował zawory w manie wie jak to wygląda, tu na rysunku też to jest przedstawione.
Dokładna zasada wyjaśniona w filmiku (po angielsku).
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Trochę w błąd wprowadziłem ciśnienie w kolektorze wydechowym powoduje otwarcie zaworu wydechowego podczas suwu sprężania a nie jego zamknięcie jak wcześniej napisałem
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę