Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 kwie 2012, 15:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ma ktoś bez inwazyjny sposób rozpinania tych badziewiastych złączek ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Mam piracki sposób... Obcinam węża 5mm przed złączem. Sówniarką mierzę średnicę wewnętrzną i dodaję 0,75mm. potem wiercę otwór wiertarką stołową. Plastik który pozostał wyciągam na zewnątrz. Zabijam obcietego węża z tym, że do jego wnetrza dodaję rurkę miedzianą - koniecznie nie zapomnieć.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 18:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ja je zazwyczaj ucinam potem baryłka, nypel i jest ok, ale dużo tych francuzów robie to mi to rozwiązanie nie odpowiada.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 18:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Cenię każdy dobry sposób. Osobiście " baryłek " nie polecam. Jak samochód jeździ " do okoła komina" to jest ok. Ale jak pojedzie na południe gdzie w cieniu jest 45 stopni to baryłki puszczają i w tedy jest duuuży problem. W ostateczności daję śrubunek i mam 100 % pewności, że na autostradzie pod 30 km podjazd 7% " baryłka" nie eksploduje np. zaciągając hamujec awaryjny w 2 sekundy a kierowca wybija szybe własną głową.. Nioe mówie nic o tych z tyłu...
PS.
Pozostawiam temat do samooceny- bowiem zawsze mamy wybór:)

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Chodziło mi o to jak je rozpiąć i z powrotem zapiąć żeby wyglądało to w miarę elegancko. Klient wolał by nie widzieć jak tnę jego tekalany.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2012, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Do rozpinania tych złączek służy komplet takich plastikowych rozciętych tulejek.Wciskasz ją zależnie od fi przewodu w tę złączkę co powoduje rozchylenie zabezpieczenia w jej środku i wyciągasz przewód.Ale jest jedno ale nic ci nie pomoże jak w złączce będzie syf potrafią być tak zaje...,że wydmuchanie i zalanie odrdzewiaczem też nie pomoże na servisie te złączki szły jak woda .Jeszcze w nowych rocznikach było w miarę ok ale w starych porażka.Czasem jest opcja ,że nie trzeba tego ruszać bo przewód można odkręcić na drugim końcu,ale nie zawsze jest 1 maja .Pozdrawiam


Post Wysłano: 02 maja 2012, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

my jak pamiętam dorobiliśmy u tokarza wypinaki metalowe na wzór tych plastikowych wtedy można je młoteczkiem dobić....ja biorę w miarę możliwości nożyk obcinam z krućca a później opalarkę podgrzewam delikatnie i wciskam na kruciec...i śladu nie widać...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: