Cytuj:
Poza tym, z tego co ojciec mówi, to jak dostał na sam początek 208D, który miał 80 koni i ganiał tym przez całą Europę, to bardziej się wymęczył jak musiał Austrię przekraczać taką padaczką, niż miałbym jechać dłuugie godziny bez przerwy.
A czemu tu się dziwić ?
Padaczką ? Silnik 2,3 zwykły diesel 79 KM rodem z "kaczki"
Auto z tym silnikiem nie jest na trasy !
Cytuj:
Nie tylko gadałem, ale i kilka razy byłem w dłuższej trasie 312-tką, nie uważam, żeby miała jakiekolwiek problemy z rozpędzaniem się nawet załadowana i wiesz, ma turbo i trochę ponad 80 koni
Jak ma trochę ponad 80 KM to nie jest 312.
Dokładnie 102 KM ma model 310. Nie wiem o który Ci chodzi ?
312 ma natomiast 122 KM. W kwestii jasności.
Cytuj:
Do szkoły dojeżdżam własnie busem, jest to Sprinter 312 po lifcie. Ma nakulane niecałe 800 tyś km. Podobno sprawuje się dobrze.
Z tego co pamiętam pierwsza generacja Sprintera w lata prod. 95-99/00 nie przechodziła liftingu. Jedyne co mi się przypomina to, że wersja z końcówki roku 97 miała obrotomierz. Wcześniejsze nie miały.
Chyba, że wersja o której piszesz to jakieś powypadkowe dziadostwo składane na częściach z nowszego modelu.
Co do samego Sprintera 312 dodam od siebie, że na 500 tys. kilometrów uległo awarii tylko koło dwumasowe.
Awarie w tym modelu to raczej sporadyczne przypadki.
Zaniedbane, po leasingowe lub te z milionowymi przebiegami z zachodniej granicy lubiły się psuć....