Offline
Użytkownik
Rejestracja: 31 sie 2011, 16:08
Posty: 48
GG: 1699214
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Police
Jeżeli chodzi o 18.440 E4 jest praktycznie bez awaryjne. Mamy takie 3 sztuki i nie ma z nimi większych kłopotów. E5 z AdBlue to już problemy i to właśnie z tym AdBlue. Takich mamy 7 i automatów i manuali z przyciskiem. Problemy z AdBlue to przede wszystkim częsta wymiana filterków (są tam 3), czujniki recyrkulacji spalin (są 2), pompy AdBlue (na razie tylko 2 wymienialiśmy). W jednym przypadku wymienialiśmy też całą elektronikę od AdBlue ale to raczej pech jednostki, a nie dolegliwość serii TGA. Przy problemach z AdBlue moc w TGA nie spada bo nie były w nich jeszcze montowane takie zabezpieczenia. Spalanie jednych jak i drugich to ok 32-33L/100km w europie na plandekach. Klimy postojowe w schowku mamy ale w TGX, prawdopodobnie jest to to samo więc powiem, że kierowcy są z nich zadowoleni.