Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 maja 2012, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Renault Master 150 dCi

Obrazek

Marka: Renault
Model: Master
Rok produkcji: 2012
Silnik: 2.3 dCi 150 KM E5 z 6-biegową skrzynią manualną (FWD)
Przebieg: 80 km
Zabudowa: TIM, 9 europalet
Wyposażenie: ABS, poduszka powietrzna kierowcy, wspomaganie układu kierowniczego, klimatyzacja manualna, radio CD/MP3 i tempomat sterowany z kierownicy, elektr. lusterka i szyby, podłokietnik, ogranicznik prędkości, centralny zamek z pilotem, wyjście AUX radia, ogrzewanie postojowe WEBASTO, chłodzony schowek, składane oparcie w kanapie pasażera służące jako wielofunkcyjny stolik, dwie skrzynki narzędziowe, zbiornik na wodę, kabina sypialna LAMAR Aero Cab Light, poduszki pneumatyczne tylnego zawieszenia, radio CB President Harry III + antena LEMM AT-1200
Obsługiwane kierunki: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia

Zdjęcia:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek


O samochodzie..
Odebraliśmy go wczoraj z salonu w Będzinie. Od poprzedniego modelu różni go mocniejszy silnik, tylne zawieszenie na poduszkach, większa przestrzeń ładunkowa i brak pneumatycznego fotela kierowcy. Dzisiaj ogarnąłem wnętrze po serwisantach, a tata zajął się zabudową - klejenie desek, dokręcanie śrub, etc. Zapach nowości miażdży! :)

Chętnie odpowiem na Wasze pytania, pozdrawiam!


Post Wysłano: 27 maja 2012, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Graty koloniu :wink:

Widzę nareszcie nowe miejsce na antenę od CB i chyba pierwsze auto Taty, które jest w leasingu?
Zastanawiam się, czemu szef nie zamówi firany :> Może niepraktyczne takie coś jest w busie?
W tym Masterku ładnie uciągniętą plandekę macie.

Kiedy Ojciec rusza w pierwszą trasę?

Powodzenia na nowym sprzęcie :]


Post Wysłano: 27 maja 2012, 21:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 415
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

Gratuluje Patryku! :D Z wyglądu to nie dużo się różni od poprzednika ale przyzwyczaiłem się już do 121 w numerze rej. antena ładniej była zamontowana w starszym. Ile nowych masterek przyszło do firmy? Myślę że go będę miał okazje spotkać w wakacje. Powodzenia dla taty na nowym sprzęcie.


Post Wysłano: 27 maja 2012, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
Graty koloniu :wink:

Widzę nareszcie nowe miejsce na antenę od CB i chyba pierwsze auto Taty, które jest w leasingu?
Zastanawiam się, czemu szef nie zamówi firany :> Może niepraktyczne takie coś jest w busie?
W tym Masterku ładnie uciągniętą plandekę macie.

Kiedy Ojciec rusza w pierwszą trasę?

Powodzenia na nowym sprzęcie :]
Chyba przy firance straci parę KG na ładowności tak mnie się wydaje:) a Masterek genialny, jakieś tam zmiany renault wprowadził od tej premierowej wersji??:)

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 27 maja 2012, 21:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cześć kurde szkoda,że Wasza firma bierze podstawowe wyposarzenie do masterków są na tyle rozwinieci w transporcie,że mogliby odżałować 8k na ful wersje i tak jest to auto w leasingu (widze po tablicach) ogólnie bardzo ładne autko z silnika tato będzie zadowolony,jest to dość duża różnica odczówalna do 125km.Oby służył tak dobrze i bez wypadkowo jak poprzednik

P.S tempomat i ogranicznik prędkości to jedno i to samo a ostatnio kabiy sypialne z lamaru montował Wam mój brat :)

Pozdrawiam


Post Wysłano: 27 maja 2012, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sie 2010, 17:16
Posty: 28
GG: 9504556
Lokalizacja: Meszna k. Bielska-B.

Ahhh, teraz to to pójdzie pod górkę :D Fajne, przyjemne autko.


Post Wysłano: 27 maja 2012, 22:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

No gratuluję awansiku.

Co z poprzednim? Ogarną go i pójdzie do innego kierowcy? :wink:

Liczę, że kiedyś jeszcze wpadniesz w moje okolice - i tym razem zauważę. :mrgreen: Pozdrawiam Cię.

_________________
ford transit/volvo fh.


Post Wysłano: 27 maja 2012, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
ogranicznik prędkości
Do 250km/h? :mrgreen: To jakiś eko pomysł szefa czy co?
Cytuj:
i brak pneumatycznego fotela kierowcy.
Że co proszę? :roll: To chyba jakiś żart? Czemu?

No i nie rozumiem też dlaczego szef nie zamówi skórzanej kierownicy...

Poza tym, no niezbyt się różni prócz mocniejszego motoru, co na pewno da się odczuć, tym bardziej z 6 biegową skrzynią!
Szerokości tam ;)

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 28 maja 2012, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sty 2012, 19:41
Posty: 120
GG: 31508881
Samochód: Mercedes Sprinter 318CDI
Lokalizacja: Kraków

No auto fajne - te 150km na pewno robi swoje i jest różnica między 125 kucami :D
A antena to raczej Lemm At-1200, bo na 90 centymetrowego AT-900 mi to nie wygląda :wink:


Post Wysłano: 28 maja 2012, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Co nowy to nowy :D
Gratuluję nowej maszyny, bo 80 km to naprawdę fajna sprawa.
Co do silnika to nie wiem jak w porównaniu do wersji 125 konnej, ale jak dla mnie to słabizna. Nie tyle mocy brakuje co momentu obrotowego, ale co się dziwić jak motor 2.3

Jak już stestujecie auto to daj znać jak antena zbiera przy takiej konfiguracji.
Niech się sprawuję dobrze, powodzenia. 8)


Post Wysłano: 29 maja 2012, 17:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2011, 11:24
Posty: 167
Samochód: osobowy

Chłodzony schowek czyli taka mała lodówczeka :?: Rozmiarów takich że Twojemu Tacie wystarczy :?: Pewnie jakiegoś wielkiego schowka to nie ma się co spodziewać.
Kolorek też się ładnie prezentuje :]

Niech służy :)


Post Wysłano: 29 maja 2012, 18:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Chłodzony schowek czyli taka mała lodówczeka :?: Rozmiarów takich że Twojemu Tacie wystarczy :?: Pewnie jakiegoś wielkiego schowka to nie ma się co spodziewać.
Kolorek też się ładnie prezentuje :]
Raczej taki sam jak w innych tyle że klimatyzowany, tak jak w osobówkach. Nie nazywał bym tego lodówką, choć pewnie jakiś mały jogurt i tabliczka czekolady się zmieści. ;)

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 29 maja 2012, 18:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Idealny na trzymanie masła jeśli nie ma się lodówki czy chłodziarki, a tak to jeszcze parę głupot się wsadzi, bo butelkę to najwyżej 0,5 litra. :)


Post Wysłano: 30 maja 2012, 7:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Widziałem wczoraj takiego samego Mastera na BP w Sławkowie na DK94 tak około 18-19.
Nie był to czasem Twój?


Post Wysłano: 31 maja 2012, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2007, 15:32
Posty: 129
GG: 8833137
Samochód: eRka
Lokalizacja: Wielgomłyny ERA

Jak mi się te masterki w tym kolorze podobają, mogłem go widzieć dosłownie przed chwilą we Wrocławiu przy dworcu PKP?


Post Wysłano: 31 maja 2012, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Łoooo, dzięki za taki odzew Panowie! :)
Cytuj:
Widzę nareszcie nowe miejsce na antenę od CB i chyba pierwsze auto Taty, które jest w leasingu?
Zastanawiam się, czemu szef nie zamówi firany :> Może niepraktyczne takie coś jest w busie?
W tym Masterku ładnie uciągniętą plandekę macie.
Wszystkie samochody są w leasingu. Tafle inne, bo zmienił się leasingodawca.
Firanki nie ma, bo jest droższa, cięższa i niepraktyczna.
Cytuj:
Ile nowych masterek przyszło do firmy?
Dwie.
Cytuj:
a Masterek genialny, jakieś tam zmiany renault wprowadził od tej premierowej wersji??:)
Nie, nic nowego się nie pojawiło :wink:
Cytuj:
Cześć kurde szkoda,że Wasza firma bierze podstawowe wyposarzenie do masterków są na tyle rozwinieci w transporcie,że mogliby odżałować 8k na ful wersje i tak jest to auto w leasingu (widze po tablicach) ogólnie bardzo ładne autko z silnika tato będzie zadowolony,jest to dość duża różnica odczówalna do 125km.Oby służył tak dobrze i bez wypadkowo jak poprzednik

P.S tempomat i ogranicznik prędkości to jedno i to samo a ostatnio kabiy sypialne z lamaru montował Wam mój brat :)
Widziałem już kilka tak okrojonych Masterów, że tego wyposażenia na pewno nie nazwałbym "podstawowym". Czego Ci tutaj brakuje? Poprzednik był taki sam i nikt nie narzekał - komfort na jak najbardziej odpowiednim poziomie.
8 000 zł to wg Ciebie jest mało, tak? To pomnóż sobie tą kwotę przez 20 (tyle mniej więcej jest aut w firmie) i zastanów się czy włożyłbyś tyle kasy w zbędne doposażenie, a nie kupił za to kolejnego samochodu.
Działanie tempomatu i ogranicznika jest raczej inne, nie sądzisz? Fakt, że są usytuowane na jednym przycisku o niczym nie świadczy.
Twój brat jest odpowiedzialny tylko za montaż, czy za wyposażenie kabiny w środku też?
Cytuj:
Co z poprzednim? Ogarną go i pójdzie do innego kierowcy? :wink:
Tak, przejmie go młodszy stażem kierowca :]
Cytuj:
Cytuj:
ogranicznik prędkości
Do 250km/h? :mrgreen: To jakiś eko pomysł szefa czy co?
Opcja wyposażenia (łączona z tempomatem) - ustawiasz sobie na komputerze dowolną prędkość, pedał gazu dalej deptasz, ale więcej niż ustaliłeś nie pojedziesz 8)
Cytuj:
Cytuj:
i brak pneumatycznego fotela kierowcy.
Że co proszę? :roll: To chyba jakiś żart? Czemu?

No i nie rozumiem też dlaczego szef nie zamówi skórzanej kierownicy...
Coś kosztem czegoś - nie ma fotela, są poduszki na tylnej osi. Tata myślał o przekładce z poprzedniego auta, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów uznał że nie ma takiej potrzeby, bo jest równie wygodnie.
Też jechałem i potwierdzam. :P

Renault nie ma w swojej ofercie skórzanej kiery do Mastera.
Cytuj:
A antena to raczej Lemm At-1200, bo na 90 centymetrowego AT-900 mi to nie wygląda :wink:
Rzuciłem na nią okiem i coś krótka mi się wydawała, dlatego podałem ten najniższy model. Przeczytałem ostatnio Twój post i postanowiłem ją zmierzyć. Faktycznie jest jak mówisz - AT-1200. Dzięki!
Cytuj:
Jak już stestujecie auto to daj znać jak antena zbiera przy takiej konfiguracji.
Bezproblemowo - głośno i wyraźnie.
Cytuj:
Widziałem wczoraj takiego samego Mastera na BP w Sławkowie na DK94 tak około 18-19.
Nie był to czasem Twój?
Nie, to nie nasz.
Cytuj:
Jak mi się te masterki w tym kolorze podobają, mogłem go widzieć dosłownie przed chwilą we Wrocławiu przy dworcu PKP?
Mogłeś, zgadza się :wink:
__________________________________________________________
Ojciec po tygodniu jazdy jest bardzo zadowolony. Mocy nie brakuje, wygodnie jest - można śmigać :mrgreen:

Jutro albo na weekendzie montowany będzie dodatkowy zbiornik na paliwo.

Dzięki za wszystkie komentarze i dobre słowa, pozdrawiam!


Post Wysłano: 31 maja 2012, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Widziałem już kilka tak okrojonych Masterów, że tego wyposażenia na pewno nie nazwałbym "podstawowym". Czego Ci tutaj brakuje? Poprzednik był taki sam i nikt nie narzekał - komfort na jak najbardziej odpowiednim poziomie.
8 000 zł to wg Ciebie jest mało, tak? To pomnóż sobie tą kwotę przez 20 (tyle mniej więcej jest aut w firmie) i zastanów się czy włożyłbyś tyle kasy w zbędne doposażenie, a nie kupił za to kolejnego samochodu.
Działanie tempomatu i ogranicznika jest raczej inne, nie sądzisz? Fakt, że są usytuowane na jednym przycisku o niczym nie świadczy.
Twój brat jest odpowiedzialny tylko za montaż, czy za wyposażenie kabiny w środku też?
Patryk nie bulwersuj się :) nie miałem na mysli Ci dopiec ani nic takiego,może i masz racje z tym dodatkowym wyposażeniem przy 20 autach wolałbym kupić 21 niż bajery,mam troszke inne rozumowanie ponieważ nie będę miał tylu aut więc przy np 5 szt wolałbym sobie dokupić dodatkowe rzeczy typu zestaw głośnomówiący doświetlanie zakrętów itp... Mój brat w Lamarze jest kierowca i monterem ale tylko i wyłacznie zajmuje się zamontowaniem kabiny lub owiewek od wnętrza są chłopaki na zakładzie w Smardzowie/k Oleśnicy oni na auta dostaja gotowe.A coś zrobili nie tak??
Ciekawi mnie jeszcze pewien temacik,jeśli możesz to napisz pw albo tutaj w jakim salonie zamawiacie autka i jaka jest cena samej ramy i zabudowy??
Dziś na obwodnicy wrocławia widziałem bordowego na bliźniakach z rurką na sypialce pewnie to od Was z firmy


Post Wysłano: 02 cze 2012, 0:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Cytuj:

Jutro albo na weekendzie montowany będzie dodatkowy zbiornik na paliwo.
\
Powiedz mi co sądzą ITD i inne BAGi na temat dodatkowego zbiornika? Bo coś mi się kojarzy że w poprzednim też mieliście?
Coś mi się obiło o uszy że BAG bardzo nie lubi jak autko ma jakiś dodatkowy kociołek i nie ważne gdzie jest schowany - i tak znajdą? Prawda to?

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 02 cze 2012, 0:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Coś mi się obiło o uszy że BAG bardzo nie lubi jak autko ma jakiś dodatkowy kociołek i nie ważne gdzie jest schowany - i tak znajdą? Prawda to?
BAG nie lubi garażowych instalacji. Kotły mają być fabryczne, z homologacją producenta pojazdu, przynajmniej takie tłumaczenia inspektorów ja słyszałem.
A druga sprawa, że tata Longa już dłuższy czas do Niemiec nie jeździ z tego co wiem. Robią południe głównie. Zresztą, jest napisane wyżej.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 02 cze 2012, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2012, 23:07
Posty: 6
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: to tu, to tam ;)

miałem okazje takim pojeździć, dobry robol. Trochę brakuje mu elastyki, wydaje się też troszkę przymulony, ale to tylko pozory. Nie czuć w nim przyspieszenia, tak jak w poprzednich modelach. Poduszki też mądre rozwiązanie, natomiast jak je pompujecie? w tamtym był kompresor na wtyk zapalniczki chowany pod kanapa. O ile pomysł z poduszkami jest ok, to jednak przydałby się lepszy patent z kompresorem...

_________________
Każdemu życzę ile wyjazdów tyle powrotów!

VOLVO|FH13|480|GLOBETROTTER XL


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: