Cytuj:
Patryk nie bulwersuj się
nie miałem na mysli Ci dopiec ani nic takiego,może i masz racje z tym dodatkowym wyposażeniem przy 20 autach wolałbym kupić 21 niż bajery,mam troszke inne rozumowanie ponieważ nie będę miał tylu aut więc przy np 5 szt wolałbym sobie dokupić dodatkowe rzeczy typu zestaw głośnomówiący doświetlanie zakrętów itp... Mój brat w Lamarze jest kierowca i monterem ale tylko i wyłacznie zajmuje się zamontowaniem kabiny lub owiewek od wnętrza są chłopaki na zakładzie w Smardzowie/k Oleśnicy oni na auta dostaja gotowe.A coś zrobili nie tak??
Ciekawi mnie jeszcze pewien temacik,jeśli możesz to napisz pw albo tutaj w jakim salonie zamawiacie autka i jaka jest cena samej ramy i zabudowy??
Dziś na obwodnicy wrocławia widziałem bordowego na bliźniakach z rurką na sypialce pewnie to od Was z firmy
Nie bulwersuję się, tylko jasno wyrażam swoje zdanie
Wykończenie wnętrza pozostawia trochę do życzenia, ale uporaliśmy się już i z tym.
Samochody odbieramy w Będzinie (TANDEM), cen dokładnych nie znam. Podpytam szefa przy okazji i dam znać.
Zgadza się, kolega wracał z Poznania.
Cytuj:
Cytuj:
Powiedz mi co sądzą ITD i inne BAGi na temat dodatkowego zbiornika? Bo coś mi się kojarzy że w poprzednim też mieliście?
Coś mi się obiło o uszy że BAG bardzo nie lubi jak autko ma jakiś dodatkowy kociołek i nie ważne gdzie jest schowany - i tak znajdą? Prawda to?
BAG nie lubi garażowych instalacji. Kotły mają być fabryczne, z homologacją producenta pojazdu, przynajmniej takie tłumaczenia inspektorów ja słyszałem.
A druga sprawa, że tata Longa już dłuższy czas do Niemiec nie jeździ z tego co wiem. Robią południe głównie. Zresztą, jest napisane wyżej.
Tak jak Wojtek napisał - nie jeździmy już na zachód, i właśnie jednym z powodów są wysokie kary za posiadanie takiego zbiornika i przede wszystkim paliwa w nim,
które było lane w Polsce (pisał o tym
hagsss).
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Poduszki też mądre rozwiązanie, natomiast jak je pompujecie?
Pozwolę sobie odpowiedzieć za autora, podjeżdżasz na stację z kompresorem i pompujesz.
Serio czy jaja sobie robisz?
to ja już wole resor...
Cytuj:
Absolutnie serio piszę, nie wiem jak tu u Long'a, ale w większości Renówek są właśnie gołe końcówki bez kompresora. Część kierowców kupuje takie zwykłe pod zapalniczkę, a w wielkiej trójce(Citroen, Peugeot, Fiat) bardzo często są montowane od razu z kompresorkiem.
W niedzielę kupiliśmy taki kompresor (koszt 70 zł). Tata już kilka razy z niego korzystał i jest zadowolony.
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
ogranicznik prędkości
Do 250km/h?
To jakiś eko pomysł szefa czy co?
Cytuj:
Opcja wyposażenia (łączona z tempomatem) - ustawiasz sobie na komputerze dowolną prędkość, pedał gazu dalej deptasz, ale więcej niż ustaliłeś nie pojedziesz
Pozwolę sobie zwrócić tu uwagę na pewien myk
otóż jeździłem trochę tym cudem ale z grudnia 2011, ustaw kiedyś ograniczenie prędkości do np 50km/h, wciśnij pedał gazu i zobacz, że przy samym dole jest opór ale jak przyciśniesz mocniej to ogranicznik puszcza a master przyspiesza. Mnie to bardzo zdziwiło ale tak było przynajmniej w tym, którym śmigałem, był tak jakby koniec ale jeszcze trochę mocniej mogłeś wcisnąć gaz i czuć było że pedał faktycznie wchodzi głębiej.
Pozdrawiam
O tym oporze wiem, ale ogranicznika jeszcze w ten sposób nie testowałem
Liczę na jakąś prezentację Twojego nowego wozu.
Pozdrowionka Panowie!