Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam. Mam problem z siłownikiem lewym hamulcowym ponieważ jak nacisnę hamulec to z niego powietrze ucieka... i parę prazy nacisnę i już powietrza nie mam. Czy te siłowniki się jakoś rozbiera remontuje? Czy trzeba nowy?
Rejestracja:13 maja 2012, 10:34 Posty: 8
Lokalizacja: Gdynia
są 2 opcje. Pierwsza pozytywna to zmiana membrany, a 2 opcja to zmiana siłownika Zdejmij opaskę z siłownika i zobacz czy membrana nie ma dziury. (Jak nie masz doświadczenia z zdejmowaniu siłowników nie próbuj sam, można sobie krzywdę zrobić)
_________________ Specjalista ds. części zamiennych.
Skuba Gdynia
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Jeszcze jedno pytanie przód czy tył?
Patrząc po roku produkcji pojazdu to lepiej wymienić zarówno prawy jak i lewy siłownik.
W środku moga być skorodowane sprężyny powrotne i to one często dziurawią membranę.
Teraz jeszcze jedna sprawa ten siłownik to przedni czy tylny?
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
tylny.
A tak na marginesie. Bo jeden zbiornik mi pompuje 10atm. a drugi tak 7atm czy to tak ma być? Czy trzeba jakimś zaworkiem podciągnąć?
I jeszcze mam tak że jak zgarze auto to tak z 10-15s. mi jeszcze jakimś zaworem powietrze leci i to mocno a potem zamyka go i koniec.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Jak tylny to daj sobie spokój z rozbieraniem bo sprężyna cię zabije.
Wydaje mi sie że w obu zbiornikach powinno być równe ciśnienie.
Jeżeli gdzieś uchodzi to jedyne prawidłowe miejsce to zbijak ciśnienia czasami po zgaszeniu pojazdu zawór ma chęć się otworzyć i psiuknąć konkretnie, ale nie daje rady i powolutku uchodzi - objaw dużego zużycia zaworu.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:13 maja 2012, 10:34 Posty: 8
Lokalizacja: Gdynia
Polecam podjechać do mechanika Za wymianę membrany raczej dużo nie skasuje, sprężyny siłowników także są do kupienia, groszowe sprawy. Nie radze sam próbować wymiany. Byli już specjaliści co mało sobie zębów nie wybili zdejmując siłowniki
_________________ Specjalista ds. części zamiennych.
Skuba Gdynia
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
No u mnie tak jakby specjalnie uchodzi i to musi zawór elektryczny, bo jak ujdzie przekręcę kluczykiem nie odpalając i zaraz odkręcę to znów się załącza ten zawór i syczy mocno po paru s. pyknie tak i przestaje. A jak z tym rozmiarem tego siłownika?
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
A jest to na siłowniku napisane? Na allegro nie są drogie ok 100-200zł. Po co mam jechać do mechanika? Jak żeby to wymienić trzeba dwa przewody odkręcić, dwie śruby co trzymają cały siłownik, i ściągnąć z cięgna i gotowe. Chyba że się mylę?
100-200zł do siłownik w autosie kosztuje Nie szukaj części na allegro bo to sie nie opłaca.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
he oki. Zawsze kupuje głownie w suderze a na allegro orientacyjnie spojrzałem na ceny i jak takie są to się nie opłaca regenerować itp. Tylko w pon muszę zadzwonić zapytać czy maja na stanie, bo autko potrzebne co dzień.
Ostatnio wymienialiśmy olej w agregacie chłodniczym i siłownik hamulcowy w tej samej naczepie, taka usługa u mnie 150zł. Więc nie wiem czy na miejscu ciebie laika nie oddał bym tego emaena profesionalistom. Zazwyczaj w tak wiekowym aucie wszystko idzie dość opornie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
He no wiadomo że topornie He no w osobówce wszystko sam robię więc w tym też dam rade. Ale zawsze wole wcześniej popytać o uwagi itp. po to chyba jest forum Wiem że najlepiej od razu do mechanika bić, ale na wszystko trzeba $$$. Spryskam wszystkie śruby wd40 dzisiaj to może jutro odkręcę:)
Skołuj sobie klucz 24 do pobijania, i solidny nie rozbity płaski 22 do przewodów pneumatycznych.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Zazwyczaj przy siłowniku brak dostępu żeby przedłużyć klucz rurką i pociągnąć, dlatego używa sie specjalnego krótkiego zgrubionego klucza do pobijania młotkiem. Lubią się czasem nie dać po odkręcać przewody pneumatyczne. Więc przy kupowaniu siłownika dobierz sobie baryłki ze śrubunkiem na 12'stke tekalana i nyple.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Szlifierka kątowa tarcza do cięcia przecinasz opaskę łączącą dwie części siłownika, troszeczkę sie odsuwasz i uderzasz młotkiem wypada membrana na samym środku jest napisane . Lub łatwiejsze weź cały siłownik do sklepu i ci dobiorą.
Jak będziesz miał nowy wiesz jak przestawić otwory na zasilanie żeby pasowały i wyregulować długość pręta ? Tak w ogóle to przód czy tył ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę