Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2012, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Po numerach org ten zawór kosztuje 1500 netto ale różni się od zaworu sprzed 15 lat tylko wyglądem działa tak samo tylko stary to 700 pln netto (nawet wtyczka pasuje ). Najpierw bym sprawdził prawdziwą przyczynę usterki przed wymianą zaworu .
PS. były tylko 2 rodzaje zaworów na 1 lub 2 sensory albo 2 cewkowe albo 3 cewkowe . Tylko ilość pinów lub rodzaj wtyczek się zmieniał . Przy wtyczce jest I czy II rzymska ?


Post Wysłano: 09 cze 2012, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2012, 12:11
Posty: 27

przy wtyczce jest II rzymska... ten koleś co wysłał mi to na serwisie powiedzieli że dobrze ładnie opuszcza lecz ciężko podnosi..

_________________
Użyczę certyfikat kompetencji zawodowych w Międzynarodowym i krajowym transporcie rzeczy. kontakt : wojtas@programosy.pl


Post Wysłano: 09 cze 2012, 17:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Załóż zestaw naprawczy .


Post Wysłano: 10 cze 2012, 9:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2012, 12:11
Posty: 27

a skąd taki dostać?? gdzie można kupić nowy zawór?

_________________
Użyczę certyfikat kompetencji zawodowych w Międzynarodowym i krajowym transporcie rzeczy. kontakt : wojtas@programosy.pl


Post Wysłano: 11 cze 2012, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Autos , suder ,opoltrans i kilka innych .


Post Wysłano: 16 cze 2012, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

witam kolegow po dluzszej przerwie czytam tego posta kilkakrotnie i cisnienie mi lekko skacze .......
po 1 na poczatku postu kolega Lukasz pomylil sie zasadniczo co do identywikacji zaworu ( NIE JEST TO ZAWOR CZTERODOZNY !!! ani nawet do niego nie podobny :D
po 2 jest zawor systemu ECAS ( ElectronicControlAirSuspension czyli jak w nazwie i jest to zawor nieprogramowalny tzn usawienia zwieszenia pozostaja bez zmian niezaleznie od tego jaki zawor zalozymy nowy czy uzywany ( ustawienia zawieszenia jak i diagnostyke tego typu zawieszenia popelniamy przez jedostke sterujaca zawieszeniem umieszczona za fotelem kierowcy
po 3 najczestsza usterka tego systmeu jest OKABLOWANIE poprzecierane przewody i lub czujniki na poduszkach i/lub czujniki poziomu zawieszenia zawor jest ostatnia rzecza jaka sie wymienia chyba ze ewidentny dowod uszkodzenia zaworu lub wszystkie pozostale elementy zostaly sprawdzone wlacznie z sygnalami sterowania z jednostki sterujacej


zalecam dokladna kontrole okablowania przeciez to tylko 3 przewody !!!!

pozdrownienia :D

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: