Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2012, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Witam bardzo serdecznie. Po dłuższym zastanowieniu i obietnicy w jednym z postów pragnę zaprezentować swój ciągnik jakim jest:


:arrow: Marka Renault
:arrow: Model Premium 440DXi
:arrow: Rok prod 03.2006
:arrow: Przebieg ok540000
:arrow: Wyposażenie:
:idea: Silnik na podzespołach Volvo o mocy 440KM Euro3
:idea: Skrzynia biegów ZF 8 plus połówki
:idea: Kabina typu glob w kolorze białym
:idea: Opony przód i tył Aeolus czy jakoś tak , profil 70, przód wąski może będzie szeroki lacz
:idea: Hydraulika wywrotu Hyva
:arrow: Z wizualnych:
:idea: "Tuningowe" naklejki "400DXi" i "Premium", na tylnej owiewce Renault oraz na bokach znaczki Renault naklejone przez komis;]
:idea: Proporczyk na szybie kupiony w Realu z napisem POLSKA;]
:arrow: W planach:
:idea: Półka środkowa z serii Golg Design
:idea: Zasłonki z serii Gold Design
:idea: Wzmacniacz i dołożenie głośników w kabinie z możliwością podłączenie zewnętrznego urządzenia - patrz laptop
:idea: Obicie kierownicy skórą
:arrow: Rura z halogenami i kogutami na glob
:arrow: Zerwanie obecnych i naklejenie nowych naklejek na kabinę
:arrow: zamontowanie oświetlenia na masce
:arrow: zakup lodówki

:arrow: Naczepa:
Obecnie firanka Kogel z 2007...
Na koniec czerwca nowa naczepa Janmil 40m3, klapo-drzwi z szybrami zbożowymi oraz wagą;] kolor niebieski
Obsługiwane kierunki:
:arrow: Generalnie krajówka, bez jakiś konkretnych tras -gdzie każą tam się jedzie

Generalnie: "Renia dobrze się prowadzi" - jest wygodna, choć kabina wielkością nie grzeszy, dobry system fabrycznego audio z możliwością sterowania spod kierownicy jest bardzo praktyczny i wygodny.

Niedługo dodam zdjęcia ponieważ teraz mam zepsuty aparat a ten w telefonie nie jest zbyt dobry do takich prezentacji. Pozdrawiam

Znalazłem jedno, które zrobił mój brat, jest trochę zretuszowane bo się bawił w Picasie, ale jest chociaż front:
Obrazek
tutaj link do powiększenia:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/w ... directlink


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 8:18 przez jabson, łącznie zmieniany 4 razy.

Post Wysłano: 08 cze 2012, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 cze 2012, 17:35
Posty: 5
GG: 3518388
Samochód: duży

Zacna renia,tylko ciekawi mnie czy Premiumki mają silniki volva czy tylko włożyliście silnik od Volva ?


Post Wysłano: 08 cze 2012, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Zacna renia,tylko ciekawi mnie czy Premiumki mają silniki volva czy tylko włożyliście silnik od Volva ?
Kolego wg. tego co napisałeś to się nie orientujesz więc odpowiem, że Renault dogadał się z Volvem i obecne silniki - DXi - są zbudowane na bazie jednostek Volvo - nie są to w pełni silniki z Volvo, ale mają ze sobą wiele wspólnego - turbina, sprężarka i ogólnie konstrukcja. Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 cze 2012, 17:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
Zacna renia,tylko ciekawi mnie czy Premiumki mają silniki volva czy tylko włożyliście silnik od Volva ?
Kolego wg. tego co napisałeś to się nie orientujesz więc odpowiem, że Renault dogadał się z Volvem i obecne silniki - DXi - są zbudowane na bazie jednostek Volvo - nie są to w pełni silniki z Volvo, ale mają ze sobą wiele wspólnego - turbina, sprężarka i ogólnie konstrukcja. Pozdrawiam
Ciekawa teoria... Volvo jest właścicielem RVI i działają w ramach koncernu. Siłą rzeczy (i ekonomii :wink: ) duże jednostki Volvo trafiają pod kabiny ciężarówek Renault, natomiast mniejsze diesle Renault montuje się w ramach lżejszych pojazdów Volvo.
Cytuj:
Skrzynia biegów ZF 2x8 plus połówki
32 przełożenia "do przodu"? Bardzo ciekawa skrzynia... :lol:

2x4 plus połówki, jezeli już :wink:


Post Wysłano: 08 cze 2012, 17:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

No rzeczywiście;] 2x4 powinno być;] Widzę Mihu, że jesteś znawcą tematu. Jesteś kierowcą, mechanikiem czy synem kierowcy?
Bo w kwestii silników rozmawiałem z chłopakami serwisu Renault i nie do końca silniki Volvo są montowane w Renaultach.


Post Wysłano: 08 cze 2012, 18:07

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Zacna renia,tylko ciekawi mnie czy Premiumki mają silniki volva czy tylko włożyliście silnik od Volva ?
Kolego wg. tego co napisałeś to się nie orientujesz więc odpowiem, że Renault dogadał się z Volvem i obecne silniki - DXi - są zbudowane na bazie jednostek Volvo - nie są to w pełni silniki z Volvo, ale mają ze sobą wiele wspólnego - turbina, sprężarka i ogólnie konstrukcja. Pozdrawiam
Ciekawa teoria... Volvo jest właścicielem RVI i działają w ramach koncernu. Siłą rzeczy (i ekonomii :wink: ) duże jednostki Volvo trafiają pod kabiny ciężarówek Renault, natomiast mniejsze diesle Renault montuje się w ramach lżejszych pojazdów Volvo.
Cytuj:
Cytuj:
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo.
Porównaj korbowód z volvo a magnumki dxi na podzespołach volvo :) ten silnik jest tylko zewnątrz podobny do volvo dużo czesci się różni, moim zdaniem wielka lipa która dużo pali i nie jedzie. Dzisiaj klient u mnie zostawił za skrzynie automatyczną od takiego cuda 12tyś za remont :) więc pozdrawiam z tym autem. Zrobiłem tych parchów kilkanaście taniej wyjdzie ci w użytkowaniu i opłatach autostradowych e-tech 440 e3
:wink:


Post Wysłano: 08 cze 2012, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Czyli wychodzi na to, że miałem rację z tymi bebechami Volvo - niby Volvo a jednak nie do końca;]


Post Wysłano: 08 cze 2012, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Nigdy nie miałem okazji rozbierać DXi i porównywać z D12/13... Jasnym jest, że silniki nie są identyczne, ale zapewne ich konstrukcja jest modułowa i opracowywana wspólnie, więc i główne założenia konstrukcyjne lub takie same. Budowa dwóch, nawet podobnych, jednostek w jednym koncernie byłaby ekonomicznym bezsensem. Z resztą, w 2005 roku przy odbiorach nowych wówczas DXi pracownicy Renault Polska nie kryli tego, że ich nowy motor ma swóje korzenie w Goeteborgu.
Cytuj:
Jesteś kierowcą, mechanikiem czy synem kierowcy?
Jestem i synem kierowcy, i kierowcą (przez krótki czas też spedytorem międzynarodowym), ale ostatnio jestem przede wszystkim właścicielem małej firmy transportowej :wink:


Post Wysłano: 08 cze 2012, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Z tego co tutaj jednak zostało napisane - ma korzenie w Goeteborgu, stworzona jest ta jednostka wspólnymi siłami, ale jednak są różnice. Jakby nie patrzeć mają dużo ze sobą wspólnego


Post Wysłano: 08 cze 2012, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Czyli wychodzi na to, że miałem rację z tymi bebechami Volvo - niby Volvo a jednak nie do końca;]
korbowody są inne(panewki te same), tłoki też, pompa paliwa tańsza jest w serwisie renault chociaż jest taka sama, pompo wtryskiwacze są firmy delphi, nie jak w volvo lucas i bosch, miska olejowa jest inna w renault aluminiowa, volvo ma plastikową, smok jest inny. Pneumatyka to już w ogóle inna bajka, ishift a optidriver są niby takie same, ale volvo ma kasete sterującą na dwie wtyczki renault na 3, widełki są 5mm cieńsze. Silnik d12 w magnum do napraw jest katastrofalny i powiem szczerze nabrałem wprawy do zdejmowania błotników i nadkoli żeby dobrać sie do niektórych podzespołów

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 15 cze 2012, 8:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Wczoraj Renia odprowadziła firankę razem ze mną do Katowic - pierwsza faza pożegnania z firmą D**a Transport i Spedycja z Kielc. Na pusto spalanie zeszło do 28l i gdybym zrobił jeszcze kilka kilometrów zszedłbym do 23;] Jutro będzie mycie, sprzątanie i sesja zdjęciowa;]


Post Wysłano: 15 cze 2012, 11:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
Wczoraj Renia odprowadziła firankę razem ze mną do Katowic - pierwsza faza pożegnania z firmą D**a Transport i Spedycja z Kielc. Na pusto spalanie zeszło do 28l i gdybym zrobił jeszcze kilka kilometrów zszedłbym do 23;] Jutro będzie mycie, sprzątanie i sesja zdjęciowa;]
Nie żebym się czepiał czy coś, ale trochę nie rozumiem tej wypowiedzi oraz pewne fakty mnie ciekawią:

1 - " Na pusto spalanie zeszło do 28l... " - aż tak dużo nieobciążona "Premiumka" pali? Z tego co się orientuje, właśnie Premium mało palą...o ile można ten wynik nazwać małym spalaniem.
2 - " ...gdybym zrobił jeszcze kilka kilometrów zszedłbym do 23... " - naprawdę w ciągu kilku km może zejść zestaw drogowy kilka litrów w dół? Dla porównania, w ramach " testu oszczędnościowego " obecnie jeżdżę MAN'em TGX i aby zejść kilka litrów w dół, to trzeba prowadzić samochód w trybie automatu przez dość spory czas ( w przybliżeniu 80 - 90 km po autostradzie - oczywiście pusty, a najlepiej bez naczepy ). Jak to w końcu jest?!

Btw, Renia nie była kupiona czasem z komisu Pol-Trans Matysek z Bodzentyna?

Pozdrawiam :wink:


Post Wysłano: 15 cze 2012, 16:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Biorą pod uwagę, że 2 tygodnie temu miałem problem o którym tutaj nie pisałem i paliła mi 40 litrów to rzeczywiście masz się czego czepiać. Jechałem bez naczepy z powrotem. I jeśli mamy rozmawiać o spalaniu - Premium z ładunkiem 24t pali 30 litrów a i nawet 32 potrafi łyknąć - nie ukrywajmy po Polsce nie jeździ się tak jak za granicą po autostradach i trzeba nie raz konkretnie pomachać wajchą od biegów.

Po secundo - skoro jest to temat o moim samochodzie to jest rzeczą naturalną, że piszę o nim jakiś fakt - typu to, że odprowadziłem naczepę.

Tak Renault było kupione w Bodzentynie u Matyska

Poniżej kilka fotek w celu uzupełnienia tematu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Napis RENAULT na tylnej owiewce zdjąłem po tym jak robiłem zdjęcia. Wygląda o wiele lepiej;]

Obrazek

Obrazek - a w szybie złapało się odbicie mojej A3;]


Post Wysłano: 16 cze 2012, 10:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2011, 11:24
Posty: 167
Samochód: osobowy

Zdjęcia się otwierają tylko takie małe, lepiej by było gdybyś je gdzieś wrzucał i wtedy tutaj dajesz miniaturki i po kliknięciu otwiera się duże zdjęcie. Można wtedy lepiej obejrzeć, bo w tych małych to niewiele widać.


Post Wysłano: 16 cze 2012, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Nie wiem kolego czego nie widzisz na tych zdjęciach. Ja mam netbooka i widzę wszystko doskonale. Powrzucam linki pod zdjęciami jak będę miał dłuższą chwilę.


Post Wysłano: 17 cze 2012, 10:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2011, 11:24
Posty: 167
Samochód: osobowy

Cytuj:
Nie wiem kolego czego nie widzisz na tych zdjęciach. Ja mam netbooka i widzę wszystko doskonale. Powrzucam linki pod zdjęciami jak będę miał dłuższą chwilę.

Nie że nie widać, ale jak będzie w linkach i otworzy się większe zdjęcie to będzie lepiej widać ;)


Post Wysłano: 17 cze 2012, 10:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Nie lepiej zrobić wg. SCHEMATU, z którego korzysta 80% forum niż robić jakieś kombinacie z linkami? Zdjęcia w większym rozmiarze ogląda się lepiej. Renówka jak renówka, łóżko nawet nawet, fotele do bani, 440 robi robotę.

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 17 cze 2012, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Wiadomo, że Renia nie zachwyca bo nie jest specjalnie upiększona. Co do foteli to się nie zgodzę - po przesiadce ze Stara to jest dla mnie rewelacja a i ogólnie dla mnie są wygodne, może jak kiedyś usiądę na inne auto to się przekonam, że nie miałem racji. Zdjęcia powiększę


Post Wysłano: 17 cze 2012, 12:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Po przesiadce ze Stara............ KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU............... No wziąłem i jeb*** Ziom to tak byś z malucha do Bentlya wsiadł. Ale pamiętaj że po drodze są jeszcze Peugoty,VW, Audi i BMW i Hondy i z każdą Marką był by progres w fotelach :D A w ciężarówkach fotele w Reni są gdzięś na wysokości VW :)


Post Wysłano: 17 cze 2012, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Dostałeś od Matyska książkę serwisową do Premiumki :?:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: