Witam, wszytskich kolegów mam na imię Jacek i chciałbym kupić ciągnik siodłowy pod patelnie. Mam w związku z tym pytanie który model wybrać Man TGA 530 czy 460? który będzie tańczy w eksploatacji jak ze spalaniem i awaryjnością..?Bardzo proszę o realne komentarze i odpowiedzi pozdrawiam.
Z tego co wiem to 530tka jest na common railu a 460 na zwykłej pompie, więc jeśli chodzi o układ paliwowy to zdecydowanie 460 będzie tańsza przy ewentualnych naprawach.
dokładnie tak jest. oglądałem włąsnie 530 i tam jest problem z płynem chłopdniczym bo facet mówił ze sporo go bierze i podczas sprowadzania samochodu do polski musiał kilka razy dolewać ale mówił ze ogarnie temat i pod koniec tygodnia bedę się mógł nim przejechać..pomóżcie na co zwrócić uwagę? a przy 460 znowu było coś ze skrzynią bo nie chciały wchodzić biegi po czym przyszedł mechanik i mówił ze ciśnienie ucieka z jakiegos przewodu z prawej strony samochodu(jakiś zawór nie trzyma) i dlatego nie da sie rady biega wrzucicc co wy na to samochody z przebiegami okolo 800tys.a jaką jeszcze inną markę lub jaki model silnika szukać gdzieś w granicy 60 tyś netto.??
Jeżeli w 530 ucieka płyn chłodniczy to ja bym to sobie odpuścił na wstępie. Jestem w posiadaniu już drugiego MAN'a więc nie jestem w stanie polecić nic innego niż MAN. Jeśli chodzi o motory z przebiegiem ~800tkm to raczej tylko na zwykłej pompie czyli 410, 460 i 510
nowłaśnie też tak mysle że chyba nie ma się co w niego pchać..a jakieś elementy na które muszę zwrócić uwagę przy oględzinach i jeżdzie manem? tzn tym 460? na co zwrócić uwagę ma jakieś słabe strony? co z dymieniem? bo jak odpaliliśmy ta 460 to delikatnie przy zimnym silniku dymił na siwo?? czy to duzy szkopuł później go zgasilismy bo i tak nie dało sie nim jechać jak wyżej pisałem..
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ja bym sobie odpuścił oba te many i poszukał jakiegoś innego egzemplarza. W jednym ucieka płyn może okazać się drobną awarią a w drugim niby gdzieś powietrze ucieka a równie dobrze może być skrzynia walnięta.
Jeśli przekopci przy samym odpaleniu i po chwili przestanie to się tym nie przejmuj
no właśnie 530 juz sobie darowałem bo ponoć te siliniki to nie za fajne są a jutro może bede oglądał i będę miał okazję nim jechać. a jak sprawdzić skrzynie najlepiej czy też nape no i silnik bo to najwyższe w razie czego koszty naprawy..proszę o pomoc.a i jeszcze jedno pytanko która skrzynia jest lepsza w manie automat czy manual?bo już różne opinie słyszałem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę