Cytuj:
Tu nikt nie mowi o wersji 5 tonowej . 5 na poczatku w 513 oznacza ze ma z tylu opony blizniaki . Tak samo jak 511 czy 515 itd .
To sa wersje do 3,5 tony . Tu masz przyklad :
http://otomoto.pl/mercedes-benz-sprinte ... 40529.html
Niezła teoria to w actrosie 18xx oznacza dwie osie 25xx trzy, 41xx cztery, ciekawe jak atego bo 8xx i 13xx ma tą samą liczbę osi
311
3 tony DMC (dopuszczalna masa całkowita)
11 moc 110koni
515
5 ton DMC
150 koni
A ten twoj przykład jest typowo polski, rejestruje sie 6.5tonowe mascoty na B to 5 tonowe sprintery tym bardziej, vario widziałem. Dziwne że jeszcze nie było atego albo midlumek, w kraju OK niemiaszek jak zobaczy 515 w dowodzie masz problem odrazu. A bliźniaki możesz sobie zamówić do każdej wersji przy konfiguracji pojazdu. Naciągany ten twój transport, kupowanie auta, robienie kabiny sypialnej. w temacie z klimą w vito napisałeś w tytule sprinter, potem poprawiłeś na vito. Zamotany jesteś jak byś miał 12 lat i kręcone włosy
Cytuj:
Od kilku osob slyszalem ze silnik w 515 ( czyli taki sam jak w 315 ) ma jakis feler , dlatego napisalem na forum zeby ci co mieli praktyke ma sprinterach , podpowiedzieli .
Wersja 3 tonowa i 5 tonowa różni sie tylko ramą i innymi pierdołami związanymi z tonażem.. Ile ty masz lat gdzie taki głupoty opowiadają w gimnazjum ?
Ja tam praktyki w sprinterach nie mam ale na mercedesie zjadłem zęby,
osobowe od w124, 126..... po w220,x164,w221.
Zawodowo też nie próżnuje... bo było i NG i actros mp3
x11,x13,x15,x16 to ten sam silnik inna jednostka sterująca dla każdej wersji silnikowej dla motoru 2.2 numery bosch xxx052,xxx053.itd
Gościu pomyśl trochę.