Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 kwie 2012, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Witam czy ktoś mi powie ja z awaryjnościa tych premiumek ? (2007) euro 5 450km , ogólnie czy opłaca się to kupowac ? i czy w nich juz były podzespoły volvo.

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 15 maja 2012, 22:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Pierwszy raz widzę taką konfigurację w Renault.

http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp? ... nguageid=5

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 15 maja 2012, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Najzwyklejsze Premium Distribution w wysokiej kabinie.


Post Wysłano: 15 maja 2012, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Falco z podolsztyńskich Łęgajn ma ze 2 sztuki takiego Premium:
Obrazek

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 13 lip 2012, 12:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2010, 10:24
Posty: 72
GG: 0
Samochód: Hulajnoga

Dysponuje ktoś listą [wiedzą] radioodtwarzaczy kompatybilnych z tym "dziadostwem"? Chciałbym wymienić radio na coś z mp3, ale żeby współgrało z deską rozdzielczą. Poratuje ktoś?


Post Wysłano: 14 lip 2012, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Mam takie pytanie co do premiumek ogólnie. Prawda to że że są 2 wersje premium z globem ?, ze jedna jest wyższa od drogiej?, tak mi się obiło o uszy, i nie wiem czy to prawda czy nie prawda :).

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 14 lip 2012, 22:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Jedna ma 2 stopnie a druga ma 3 :)


Post Wysłano: 14 lip 2012, 22:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Po prostu we wspomnianym wyżej Premium Distribution kabina jest niżej osadzona i tyczy się to również wersji z niskim dachem.


Post Wysłano: 14 lip 2012, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Panowie, między tą

http://picturepush.com/public/8267220
a tą
http://picturepush.com/public/5034243

Różnicę widzę, nie wiem czy mnie dobrze zrozumieliście, każda z nich ma po 3 stopnie, tylko jedna wydaje się wyższa od drugiej, sami mamy aktualnie DCI i też jakoś wyższa sie wydaje od poprzedniczki, mimo to w środku jest ta sama wysokość, chodzi tylko o podniesienie kabiny na ramie jak to kolega DamLen mówi, czy coś jeszcze ?.
Przepraszam bardzo ale to mnie nurtuje już dosyć długo :D.

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 15 lip 2012, 10:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Tak jak napisał DamLen ta biała ma niżej osadzoną kabinę i 2 stopnie a zółta ma normalnie i ma 3 stopnie :mrgreen:


Post Wysłano: 28 sie 2012, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 8
GG: 0

Witam, miałbym pytanie odnośnie premium dxi gdzie znajduje się filtr paliwa w tych autach ? Czy jest to rozwiązanie tak jak w magnum dxi?Czy są umieszczone w przystępnym miejscu?


Post Wysłano: 11 wrz 2012, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 8
GG: 0

ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć na pytanie ?


Post Wysłano: 11 wrz 2012, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

filtry są 2 i znajdują sie po prawej stronie czyt. pasażera. dostęp dobry tylko trzeba odkręcić taka osłonę wyciszenie pod silnikiem. nie jestem mechanikiem moge sie troche mylić.


Post Wysłano: 12 wrz 2012, 10:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 8
GG: 0

dzięki wielkie chodziło mi o to czy są one dostępne powiedzmy w 5 min a nie jak w magnum (dxi) że trzeba kanału żeby do nich dotrzeć co jest akurat uciążliwe, dlatego choćby zamierzam sprzedać magnumki i na to miejsce kupić premium. Jak się jeździ na rosje dla moich kierowców to dość uciążliwy temat.


Post Wysłano: 17 mar 2013, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Panowie w jakim celu jest druga soczewka w lampie ? W naszej nie świeci.Żarniki są,żadnego błędu na komputerze nie ma,więc o co chodzi ? Trzeba to włączyć komputerem serwisowym czy co ?


Post Wysłano: 17 mar 2013, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:
Panowie w jakim celu jest druga soczewka w lampie ? W naszej nie świeci.Żarniki są,żadnego błędu na komputerze nie ma,więc o co chodzi ? Trzeba to włączyć komputerem serwisowym czy co ?
jedna soczewka jest od mijania, druga od przeciwmgienych...jeśli ich nie masz to nie świeci...co do żarników to jak masz xenony...a tak to są żarówki wszędzie...ostatnio jednak coraz częściej zdaża mi się zakładać xenony do premiumki bo światła nie za tengie...pozdo

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 17 mar 2013, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2009, 21:15
Posty: 134
GG: 1
Samochód: FH 12 460

Cytuj:
jedna soczewka jest od mijania, druga od przeciwmgienych...jeśli ich nie masz to nie świeci...co do żarników to jak masz xenony...a tak to są żarówki wszędzie...ostatnio jednak coraz częściej zdaża mi się zakładać xenony do premiumki bo światła nie za tengie...pozdo
I jak to świeci w premiumce?
Zakładając xenon masz na myśli HID, czy ori lampy pod xenon (występowały takie?)

_________________
:)


Post Wysłano: 17 mar 2013, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

generalnie jeśli zagłębisz się w temat to przeważnie lampy z soczewkami dobrze spisują się pod palnikami..a z żarówkami maja mierne efekty...efekt jest taki że jedna lampa świeci lepiej niż dwie razem wzięte...pisze tutaj o zwykłym paniku 4300, bo to najbardziej zbliżone do światła dziennego,co do xenonów pisze o lepszych tzw. hid-ach z can-em...oryginały to raczej kosmos cenowy...ale nie mogą to być buble za 50zł bo nic w cb-radiu nie usłyszysz i błędy się wyświetlą...
Te lampy z tego co wiem były projektowane głównie pod xenony...ale projekt a życie to różnica...a liczy się najczęściej cena....

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 17 mar 2013, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2009, 21:15
Posty: 134
GG: 1
Samochód: FH 12 460

Cytuj:
generalnie jeśli zagłębisz się w temat to przeważnie lampy z soczewkami dobrze spisują się pod palnikami..a z żarówkami maja mierne efekty...efekt jest taki że jedna lampa świeci lepiej niż dwie razem wzięte...pisze tutaj o zwykłym paniku 4300, bo to najbardziej zbliżone do światła dziennego,co do xenonów pisze o lepszych tzw. hid-ach z can-em...oryginały to raczej kosmos cenowy...ale nie mogą to być buble za 50zł bo nic w cb-radiu nie usłyszysz i błędy się wyświetlą...
Te lampy z tego co wiem były projektowane głównie pod xenony...ale projekt a życie to różnica...a liczy się najczęściej cena....
Temat palników w soczewce znam bo mam tak zamontowane w osobowym (4300k), tylko chciałem się dowiedzieć jaka jest różnica w świeceniu w takiej paryżance (zwykłe vs. HID), czy ogólnie poprawia na tyle, że jest warte to zachodu, bo soczewa soczewie nie równa (znam z autopsji).
Klienci nie mają problemów z mundurowymi :?: :>
Jakbyś mógł wysłać mi na PW linki ze sprawdzonymi przez siebie przetwornicami (na szynę i bez) które nie sieją po CB będe wdzięczny

_________________
:)


Post Wysłano: 28 kwie 2013, 10:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 11:59
Posty: 114
GG: 0
Lokalizacja: Zamość /k Bydgoszczy

Wie ktoś może gdzie można kupić taką osłonę stopnia? Ta co jest na zdjęciu wiem, że była kupiona w turcji. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf6 ... 848f7.html


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: