Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 wrz 2012, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Czeka nas wymiana silnika. Teraz siedzi Mack 390, szef chce wstawić 420 Renault. Czy wiązka elektryczna podejdzie bez problemu? Skrzynia B18 raczej powinna pasować.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

raczej bedzie problem
choc silnik 420 tki jest mniej skomplikowany pod kątem elektryki bo pompa mechaniczna chyba ze posiada itc
ale wiązki według mnie nie podejdą chocby ze względu na wtyczki czujników chyba ze auto z poczatku lat 97 ale pozostanie problem z kalibracją czujników kontrolek itd tak mi sięwydaje moze ktoś robił taki manewr ???


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Mimo, że wszysko podobne to pasować nie będzie...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Czyli czeka mnie przynajmniej przeróbka całej elektryki?
A inny silnik Macka, np. 470 będzie pasować?
Auto jest na pewno starsze niż z 1997r. Jutro sprawdzę dokładnie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

silniki 390,430,470 nie różnią się od siebie budową...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ale czy jest sens takiej zmiany w aucie wartym 12tys zł?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Najwidoczniej dla mojego szefa jest. Auto jeździ wokół komina, wozi paszę. Szef nie chce teraz szukać innego auta ani remontować tego silnika. Już kilka magnumek jeździ w firmie z przełożonymi silnikami na 420 i dla szefa jest to najlepszy silnik. Tylko, że wcześniej tam siedziały 385, więc było mniej komplikacji.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

No to masz auto na wzór to popatrz jakie masz różnice w obu renówkach, to będziesz wiedział co nie pasuje i trzeba przerobić

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Jeśli którakolwiek zjawi się na bazie to oczywiście spojrzę. Chciałem się dowiedzieć jakie jeszcze ewentualne trudności mogę napotkać.
A posiada ktoś może schematy do Renault?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: