Kolejne naczepy Inter Cars zasiliły flotę firmy Angama
Historia firmy Angama związana z transportem rozpoczęła się w 1991 roku od zakupu samochodu Star nowoczesnego wówczas modelu 1142. Następnie w firmie pojawił się ciągnik siodłowy JELCZ. Potem firma postawiła na produkty skandynawskie VOLVO i SCANIA. Ta ostatnia marka zostanie spięta z 22 nowymi naczepami FEBER – INTER CARS, które właśnie zostają odebrane.
Łącznie w barwach firmy Angama naczep Inter Cars jeździ 70 sztuk. Pierwsze naczepy trafiły w 2007 roku jako używane – poleasingowe. Pomimo tego, że nie były konfigurowane przez właścicieli z nawiązką spełniały oczekiwania. Ponadto wykazały się ponadprzeciętną trwałością i wydajnością. To zdecydowało, że kolejne zakupy nowych naczep zostały ulokowane w firmie Inter Cars. Pierwsza partia w 2010 roku liczyła 25 naczep. Dla właścicieli istnieją trzy kluczowe parametry tworzące obraz wywrotki spełniającej oczekiwania: waga, niezawodność, prostota obsługi. W tych parametrach wywrotki Inter Cars są najwyżej oceniane. Niska masa własna, zastosowanie najwyższej jakości podzespołów o wydłużonej gwarancji oraz ergonomia i estetyka to odzwierciedlenie cech naczep z Sieradza. Obowiązkowo zastosowano osie Mercedes, które są najlżejszymi w klasie osi 9-tonowych, z gwarancją 5 lat lub 1 000 000 km!
Zastosowana była wówczas aluminiowa rama oraz skrzynia ładunkowa o objętości aż 50 m3 wykonana z najwyższej jakości aluminium spawanego spoiną ciągłą (grubość panela 30mm) oraz arkusza blachy aluminiowej 5mm o podwyższonej odporności na ścieranie. Dla uzyskania niższej masy własnej i dużego kąta wywrotu pojazd ma przednią ścianę pochyloną o 20 stopni oraz prostą ścianę tylną wyposażoną w zamknięcie typu klapo-drzwi z wypinaną belką górną, co umożliwia załadunek palet do wnętrza skrzyni ładunkowej wózkiem widłowym. Każde skrzydło drzwi wyposażone jest w uchylny szyber zbożowy. Skrzynia okryta jest szczelną plandeką rolowaną ręcznie na prawą stronę. Wcześniejsze partie pojazdów miały inne rozwiązania, ale ostatecznie zdecydowano się na to z powodu kształtu, który sprawia, że opady atmosferyczne spływają na boki, co zapewnia większą szczelność i bezpieczeństwo w zimie. Obsługę plandeki upraszcza wygodny, szeroki balkon z ergonomicznym wejściem oraz teleskopowa tyczka. Wygodne w obsłudze są również nowe (począwszy od modelu 2012) tylne klapo drzwi wyposażone w mechanizm zatrzaskowy.
W firmie Angama nie oszczędza się na wyposażeniu dodatkowym. To ważne z punktu widzenia bezpieczeństwa i wygody obsługującego. Aluminiowe kute felgi X-lite, 2 otwory zbożowe i rękaw do wysypu bezpyłowego to tylko kilka elementów ułatwiających życie kierowcy.
źródło:
http://www.feber.com.pl/#/Aktualnosci/K ... ama_/11099