Strona 48 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 146 47 48 49 5088 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 wrz 2012, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

mówiłem o tonach... i stały 2 auta cs + naczepa i auto+ przyczepa


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 21:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

ja kiedyś widziałem ciekawy sposób rozładunku,
mianowicie na naczepie były dwa kontenery 20 ,ustawione drzwiami do zewnątrz,czyli drzwi jednego były normalnie, a ten drugi był drzwiami do kabiny,
rozładował tył normalnie do rampy, a później złamał się w L przodem żeby rozładować ten pierwszy
często się zdarza tak rozładowywać?


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Jest to normalny sposób rozładunku jak masz 2x20. Tylko musisz się wtedy dowiadywać czy na firmie maja taką rampę żeby po załamaniu się rozładować bo wiadomo nie wszędzie tak idzie. Dopiero w sumie od niedawna weszły te naczepy 5 osiowe w Polsce no i jakby nie patrzeć jest to duże ułatwienie.


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 22:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

to co opisuje to przy normalnej rampie było w centrum logistycznym . tzn. sciana gdzie jest XXX ramp jedna obok drugiej i się tam kierowca gimnastykował żeby wycelować w rampę , a nie uderzyć w ścianę ciągnikiem.
a ta naczepa 5osiowa to na czym polega?co to ułatwia? bo widywałem takie , ale styczności z tym nie miałem?


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
to co opisuje to przy normalnej rampie było w centrum logistycznym . tzn. sciana gdzie jest XXX ramp jedna obok drugiej i się tam kierowca gimnastykował żeby wycelować w rampę , a nie uderzyć w ścianę ciągnikiem.
a ta naczepa 5osiowa to na czym polega?co to ułatwia? bo widywałem takie , ale styczności z tym nie miałem?
5 ośka to jest tak jakby 2 naczepy w jednym, pierwsza część to 2 pierwsze ośki, druga część to 3 pozostałe. Musiałbyś poszukać sobie na YT jakichś filmików z holandii, nieraz pokazują jak to działa.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 23:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Pazdz gdzieś na forum wklejał tutaj zdjęcia z takiego rozładunku przodem naczepy, ale nie mogę znaleźć...
W 80% przypadków się tak wozi 2x20.
Co nie zmienia faktu, że zestaw musi być mocno złamany.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 23:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Pazdz gdzieś na forum wklejał tutaj zdjęcia z takiego rozładunku przodem naczepy, ale nie mogę znaleźć...
W 80% przypadków się tak wozi 2x20.
Co nie zmienia faktu, że zestaw musi być mocno złamany.
MAN na 100% wrzucał, tylko nie pamiętam w jaki temat.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 23:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Co mi tu będziesz gadał :mrgreen: :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
(c) MAN

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 0:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2011, 23:04
Posty: 12
GG: 0

Tak patrząc na te fotki to pod równoległą rampę to już jest jak mistrzostwo świata . Mam nadzieję kiedyś tak spróbować.


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 9:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2010, 13:33
Posty: 23

http://www.youtube.com/watch?v=FL--lNccSVQ
Ciekawe jak to wygladalo za pierwszym razem ?? :mrgreen:
Dlugo trzeba sie nakombinowac pierwszym razem zeby tak podjechac biorac pod uwage ze robi to normalny kierowca a nie ciamajda ?? :>


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 10:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Dlugo trzeba sie nakombinowac pierwszym razem zeby tak podjechac biorac pod uwage ze robi to normalny kierowca a nie ciamajda ?? :>
Trzeba logicznie pomyśleć jak się do tego zabrać i nie jest to takie trudne.

Jedna fotka ode mnie:

Obrazek


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 11:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

właśnie o to mi chodziło, tak też tamten rozładowywał tylko jego utrudnienie polegało na tym że musiał wcelować w rampę (tutaj mają rampę przesuwną to sobie wyregulował) i dwa że tam rampa była krótka i kierowca składał lusterka i dosłownie przykleił się do ściany żeby dostała rampa...
pełen szacunek dla niego,
zwłaszcza że często widać ze niektórzy nie radzą sobie cofnąć normalnie pod rampę mając hektar miejsca na manewry;)


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 12:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Post Wysłano: 21 wrz 2012, 13:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

Cytuj:
dużo ma filmików ten kierowca na swoim kanale YT o transporcie kontenerów.
co następne miejsce rozładunku to lepsze widze:P


Post Wysłano: 23 wrz 2012, 10:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
właśnie o to mi chodziło, tak też tamten rozładowywał tylko jego utrudnienie polegało na tym że musiał wcelować w rampę (tutaj mają rampę przesuwną to sobie wyregulował) i dwa że tam rampa była krótka i kierowca składał lusterka i dosłownie przykleił się do ściany żeby dostała rampa...
pełen szacunek dla niego,
zwłaszcza że często widać ze niektórzy nie radzą sobie cofnąć normalnie pod rampę mając hektar miejsca na manewry;)

Jeździliśmy do firmy Einhell do Nowej Wsi Wrocławskiej i tam też są normalne rampy. Składają tylko kołnierz i normalnie trzeba przodem podjechać, bo inaczej nie rozładują.


Post Wysłano: 28 wrz 2012, 12:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2006, 15:09
Posty: 57
Lokalizacja: Kontenery Gdynia

Ogólnie to wszystko jest do zrobienia tylko trzeba dzwonić do firmy czy nie ma rur przed rampami do celowania :D Oczywiście najłatwiej jest jak to nie Ty celujesz w rampę tylko rampa w ciebie :D tak jak w olsztynku u " kubusia " Obrazek (oczywiście ja mam na dupie a tak to łamiesz się w 90stopni i po kłopocie) Podciągają rampę pod naczepę wózkiem i zrzucają na ziemie :)

_________________
A,B,C,C+E + KW.


Post Wysłano: 29 wrz 2012, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Hola hola a gdzie drugi temat kolego? :O po "kosztach" jezdzicie z jednym ?:D

ogólnie to mial juz ktos z was wielkiego zonka bo nie dalo rady podjechac przodem pod rampe i nie chcieli zrzucic/zaladowac?

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 29 wrz 2012, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak nie ma warunków na rozładunek to muszą jakoś rozładować, to nie wina kierowcy że nie mają czym rozładować, i nie kierowca ma zapewnić odpowiednią rampę. A innej metody transportu dwóch 20" na zwykłej ramie nikt nie wymyślił. Pozostaje się dowiedzieć przed postawieniem kontenera która firma ma odpowiednią rampe i ustawić odpowiednio kontener. Jak nie ma pozostaje chyba tylko opcja widlak+paleciak i rozładunek z ziemi.

Co do 5 osiek nie trzeba szukać w holandii pojawiają sie często w mojej okolicy, nawet taka firma jeździ ma kilka takich bordowych scanii topline 6x2 na WML. Wcześniej widziałem je z normalnymi naczepami, teraz mają te 5 ośki często jedzie kilka sztuk na raz.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 wrz 2012, 22:49
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Cytuj:
Co do 5 osiek nie trzeba szukać w holandii pojawiają sie często w mojej okolicy, nawet taka firma jeździ ma kilka takich bordowych scanii topline 6x2 na WML. Wcześniej widziałem je z normalnymi naczepami, teraz mają te 5 ośki często jedzie kilka sztuk na raz.
Wcześniej pisałem o tej firmie mianowicie chodzi o Transbud Windyki ;)

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 29 wrz 2012, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Podobnież bida na puszkach a tu takie autka :mrgreen: Jedna stacjonuje czasem przy trzecim rondzie na stacji orlen w ruszkach trasa sochaczew-płońsk, nie raz po pięć sztuk idzie w strone wyszogrodu jedna za drugą.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 48 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 146 47 48 49 5088 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: