Witam, mógłby mi ktoś doradzić coś w sprawie zakupu którejś z tych wywrotek, głównie do przewozu materiałów sypkich (piasek, różnego rodzaju kruszywa, ziemia) Interesują mnie silniki 420konne i roczniki 2001-2005.
Chodzi mi głównie o jakieś testy porównawcze,koszty utrzymania, informacje na temat spalania bezawaryjności, itp
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Ogolnie to wszystko jest takie same - kazda 4 oska to te same wrecz rozwiazania jednakze sklanial bym sie z tej dwojki na volvo - swietne zawieszenia tylnych osi - sierzanty, kolyski - nie do zajechania, osie zawsze ida rowno. W scaniach pekaja kolyski, slabe mosty ale mniej pala. Nie wiem jak kabiny ma zawieszona scania w wywrotkach ,ale vovlo ma mieciutko, na poduszkach z tylu juz stare FL mialy, FM pewnie jak i fh maja tez przod kabiny na poduszce zawieszony co w przypadku "resorakow" raczej jest wazne ... Zalezy do czego potrzebujesz auto - jezdzenie po szosie czy wykopy, jazda po za szosa - trzeba patrzec na mase wlasna pojazdu - jakupujac trakkera wybralem tego z mniejszym dmc (ten na 4 piorowym resorze z tylu) ze wzgledu na to ze wazy z 1,5 t mniej od wersji 41t
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę