Problem niestety wciąż nie rozwiązany, ale napiszę jakie mamy przypuszczenia co do powodów awarii, może się komuś przyda:
- Po pierwsze podejrzany jest czujnik, który podaje temp. do komputera żeby włączyć Visco. Chcemy to sprawdzić w momencie wzrostu temp czy da rady zatrzymać śmigło, pozatym przy dużym cieple powinno je skleić, a steruje tym też kabel idący z EDC, ale przy wypięciu go powinno skleić na amen. Dzięki temu będziemy wiedzieć czy czujnik daje info do EDC czy nie.
- Po drugie chłodnica, ale to chyba uda się sprawdzić gdy auto się zagrzeje czy chłodnica jest równomiernie gorąca szczególnie na dole, to nam powie czy jest w pełni drożna. Pozatym dla pewności umyjemy ją znowu, mimo że było to robione 2 mies. temu
- Po trzecie recyrkulator spalin, może jest nieszczelny i wrzuca gorące spaliny do układu chłodzenia, dodatkowo ten mały siłowni czek od EGR, czasami ma delikatną nieszczelność.
- Po czwarte pompa woda, która nie cieknie ale podobno może się ona ślizgać i wtedy nie jest wydajna w 100%. Więc może gotować wodę w bloku, podczas gdy w chłodnicy wodą będzie jeszcze ok.
No i może coś dorzucicie, nie tylko dla mnie ale też dla innych osób, które w przyszłości mogą mieć podobne problemy.
Oczywiście jestem otwarty na każdą pomoc i sugestie. Dzięki