Witam mam nietypowy problem z moją renówką na ok 500 km ubywa ok 8l wody i nie pozostawia plam jeżdżę tak już ok 2 tyg i dolałem ok 40 l wody stan oleju w normie.Gdzie ona może się podziewać ??
Zobacz czy między głowicami sucho.
Auto ma retarder/intarder, jak ma to sprawdź olej w skrzyni.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Odkręciłem osuszacz i tam znalazłem sporo wody i mazi więc pierwsze co przyszło mi do głowy to kompresor, rozebrałem go i szczególnych oznak nie odnalazłem więc 100% nie jestem pewny czy to on jest problemem , macie jeszcze jakieś pomysły ??
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśli sprężarka powietrza a dokładnie sama głowica będzie walnięta, to przy spuszczaniu powietrza przez osuszacz powinien rzygnąć wodą i tak samo w zbiornikach z powietrzem powinna być woda
WITAJ
podpowiem Ci tak i mam nadzieje ze się nie sprawdzi.
Własnie przerabiam temat z etechem euro 2 kolejny raz objaw był podobny ubytki wody z układu chłodzenia żadnych przecieków.
Przyczyną w tym przypadku okazały się rozszczelnienie tuleie w bloku i przecieki wody do miski olejowej.W tym przypadku tuleje były wymieniane 6 mcy temu i pusciły.Jednak w mackach etechach takie przypadki sa czesto spotykane.Sprwadz dokładnie dekle w głowicach takie zaslepki od strony ssacych i wydechów na czołach głowic pompe wody i cała reszte abys był pewien ze wycieków nie ma.
Aha jezdzisz na płynie cz wodzie bo ja z przyczyn technicznych na wodzie co powodowało ze odmą i wlewem oleju walił parą na biało dodatkowo bez wzgledu na to czym jest zalany pod deklami zaworowymi powinna wytworzyc się maz jak masło jesli takowe jest to woda dostaje się do oleju.Inna przyczyną moze byc jeszcze peknięta głowica ewentualnie przegnita tuleja tez miałem 2 razy przypadek auta jedziły były ubytki w konsekwencji zablokowanie motoru w chwili odpalania.
daj znac co ustaliłes powodzenia oraz szybkiej taniej i skutecznej naprawy
zapomniałem dopisac ze u mnie stan oleju tez był w normie kolor równiez tak jakby nic się nie działo.dobrym znakiem jest fakt braku mazi na deklach.Zastanawia mnie ilosc jaka ubywa a przecierz gdzies się musi podziewac.
daj znac jak poszło z naprawą
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę