Rejestracja:16 lip 2007, 17:31 Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy
Witam Mam pytanko jak w temacie czy w Scanii serii 3 jest możliwość zmiany normy emisji spalin z Euro 1 na Euro 2 ? Bo wiem że w trójkach też było E2 . Jeśli można coś takiego zrobić to w jaki sposób ?
Nie wiem za bardzo jakiś silników się to tyczyło i jakie miały różnice, jeśli były te same.
Co do normy. Można założyć filtr cząsteczek stałych. Jest to dość drogie. Traktują wtedy auto jakby miało jedną normę wyżej np
euro 3 z filtrem traktuje się jak euro 4 przy opłatach itp
zapewne chodzi ci o winetkę.
Euro 2 w Scaniach "3" występowało tylko w ostatnich latach produkcji i miały ją tylko niektóre motory z EDC np. 380, 500. Chodzi tu o inna komorę spalania i "elektroniczny wtrysk" ale tego drugiego nie jestem do końca pewien jak się mylę to poprawcie.
Więc jeśli chcesz zmienic normę to musisz motorek wymienić.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Nie wiem za bardzo jakiś silników się to tyczyło i jakie miały różnice, jeśli były te same.
Co do normy. Można założyć filtr cząsteczek stałych. Jest to dość drogie. Traktują wtedy auto jakby miało jedną normę wyżej np
euro 3 z filtrem traktuje się jak euro 4 przy opłatach itp
zapewne chodzi ci o winetkę.
Masz jakąś stronke żeby o tym poczytać albo firme która tym się zajmuję ??? Chodzi mi o zmiane euro 3 na euro 4.
Nie wiem za bardzo jakiś silników się to tyczyło i jakie miały różnice, jeśli były te same.
Co do normy. Można założyć filtr cząsteczek stałych. Jest to dość drogie. Traktują wtedy auto jakby miało jedną normę wyżej np
euro 3 z filtrem traktuje się jak euro 4 przy opłatach itp
zapewne chodzi ci o winetkę.
Masz jakąś stronke żeby o tym poczytać albo firme która tym się zajmuję ??? Chodzi mi o zmiane euro 3 na euro 4.
Pewnie narazie tylko serwis ASO - to nie tylko przerobka ale i tez certyfikat / homologacja ktora musza Ci wystawic aby respektowały to służby kontrolne zagranica
Odgrzeję nieco kotleta , do zmiany normy euro stosuje się filtry cząstek stałych nie chce nikogo reklamować ale http://www.eurovat.info.pl/ tu jest co nie co. I mam pytanie czy ktoś już może to stosował i ma jakieś doswiadczenia z tym. Jaki koszt i jak to wygląda z eksploatacją ???
Silniki Euro5 to będzie już komunikacja przez J1939. Innymi słowy, komputer wszystko dostaje elektronicznie. Położenie pedałów, ciężar, wszystko idzie czujnikami, poprzez impulsy. Jak chcesz to wstawiaj, ale okaże się, że z Scanii 3 to Ci 2 podłożnice ramy zostaną .
A silnik z R w 4 jest możliwy, bo to pewnie oba ciągną przez J1587.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę