Witam. Rozwiązanie twojego problemu jest bardzo proste...tyko potwierdź go porządną diagnostyką...bo wydać w ciemno 1,5-2tyś to się nie opłaca...do wymiany zawór nastawczy, lub uszkodzona wiązka od niego...aha a błąd po przetłumaczeniu to niebezpieczeństwo blokady kół...nie jest to problem pneumatyki tyko elektryki, dopiero jak się to wyświetli to hamulce zaczynają być sterowane pneumatycznie i dlatego pedał jest inny są kiepskie i nie ma abs-u..pozdr.
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/