Cytuj:
Tak, a teraz zdejmij wszystko, pamiętaj, ze internetowi specjaliści od tuningu tirów (dużo zdjęć widzieli, a część nawet tirem jechała) to wyznacznik, jak im się nie podoba to koniec. Najlepiej przed zakupem pytać jak masz tira zrobić, specjalisty dopomogą, NL tjuning, te sprawy, wiesz.
Noo, bo ty byłeś za oceanem, więc ty wiesz co to tiry, tuning i życie, jesteś większym specem od innych
Mieszkam w kraju który po Holandii słynie z najładniejszych ciężarówek w Europie i widzę, jak wyglądają gustownie i ze smakiem zrobione ciężarówki (jeśli już je ktoś przerabia), więc nie pier**l głupot o "specjalistach od tuningu".
Cytuj:
TIR ma być biały, bo to najlepsza baza pod NL style, szeroki laczek, 'uszy' na lusterkach itp. itd. A w ogóle to najlepiej jakby wszystkie tak samo wyglądały.
No Nie można było tego lepiej podsumować.
A w ogóle, to najlepiej nałożyć na kabinę i naczepę pierwsze lepsze naklejki i chromy, tylko po to, żeby samochód się "wyróżniał" Rozumiem, że opcje gustownego ozdabiania się już na świecie wyczerpały, dlatego nakładasz wszystko jak leci? Helikoptery, chromy, "gałęzie" itd.
Racja, ma się wam podobać, ale nie podniecajcie się, że ktoś ma inne zdanie. Wklejasz wóz na forum, więc licz się (i twoi fani też), że mi np. się nie spodoba i o tym tutaj napiszę.
Szerokości życzę. Wóz był bardzo ładny, wbrew różnym opiniom wtedy także, mi kangur bardzo podszedł razem z górnym oświetleniem, wóz miał swój charakter, do mocnego silnika miał także potężny wygląd, teraz jest obwieszony byle czym.