Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 gru 2012, 15:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1364
Lokalizacja: BIA

Co prawda dopiero od kilku dni mamy temperatury w okol. 0 *C. Jednak podróżujący na wschód, podejrzewam że na Skandynawię też, mogli już w tym roku doświadczyć temperatur w dochodzących do -10*C -15*C. W związku z tym podzielmy się w tym miejscu sposobami na wytrącającą sie, z ropy, parafnę. Co i w jakich proporcjach wlać do zbiornika, żeby nie było problemów.
Do tej pory w firmie używany był taki dodatek 1L / 1000 L ropy.
Obrazek
Nigdy nie było problemów z odpaleniem silnika nawet w duże mrozy.

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 06 gru 2012, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2012, 16:37
Posty: 250

Witam, środek dobrze mi znany - nie jest zły.
Należy tylko pamiętać, aby preparat dolać do paliwa przed jego zamarznięciem, a nie po :D
Pozdrawiam i życzę jak najmniej problemów podczas zimy.


Post Wysłano: 06 gru 2012, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Jedno sprostowanie - nie ropy tylko oleju napędowego.


Post Wysłano: 07 gru 2012, 11:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

a co to reklama jest :?:

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 07 gru 2012, 14:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

W zeszłym roku używałem tego specyfiku po nocy w samochodzie zrobił się gęsty :mrgreen:
Cytuj:
Jedno sprostowanie - nie ropy tylko oleju napędowego.
I tak każdy wie o co chodzi

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 gru 2012, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Również używałem tego specyfiku mogę go polecić.


Post Wysłano: 07 gru 2012, 15:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A ja używam tego :wink:
http://www.liqui-moly.pl/features/katal ... gory_id=17

_________________
MAN


Post Wysłano: 07 gru 2012, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Jedno sprostowanie - nie ropy tylko oleju napędowego.
I tak każdy wie o co chodzi
Z takim podejsciem to rownie dobrze można przecież pisac "poszłem" zamiast "poszedlem" - przecież też wszyscy wiedzą o co chodzi


Post Wysłano: 07 gru 2012, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 cze 2011, 9:39
Posty: 246
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Jedno sprostowanie - nie ropy tylko oleju napędowego.
I tak każdy wie o co chodzi
Z takim podejsciem to rownie dobrze można przecież pisac "poszłem" zamiast "poszedlem" - przecież też wszyscy wiedzą o co chodzi
Z Twoim podejściem można napisać "olej napendowy".


Post Wysłano: 07 gru 2012, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Cytuj:
W zeszłym roku używałem tego specyfiku po nocy w samochodzie zrobił się gęsty :mrgreen:
Łukasz, ale jeśli masz to od tego odbiorcy, o którym myślę to ten skydd mógł mieć 10 lat 8)


Post Wysłano: 07 gru 2012, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2012, 16:37
Posty: 250

Cytuj:
Cytuj:
W zeszłym roku używałem tego specyfiku po nocy w samochodzie zrobił się gęsty :mrgreen:
Łukasz, ale jeśli masz to od tego odbiorcy, o którym myślę to ten skydd mógł mieć 10 lat 8)
Kolego, może coś więcej na ten temat ?
Pozdrawiam !


Post Wysłano: 17 gru 2012, 12:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1364
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
a co to reklama jest :?:
To nie miała być reklama podałem tylko przykład tego co było dolewane. Wiadomo że jest więcej sposobow, DOT3, benzyna, nafta ... nie tylko preparaty.

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 17 gru 2012, 12:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Ja osobiście polecam dolewać benzyny, może być -30 i nic się nie będzie działo.

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Post Wysłano: 17 gru 2012, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Dolewałem ostatnio Diesel skydd i niestety zawiodłem się na tym. Już przy -16 st. on zrobił się gęsty, więc silnik gasnął co chwilę. Sprawę załatwił dopiero on artic z dodatkiem PB. Spodziewałem się czegoś lepszego po podobno szwedzkim środku.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 17 gru 2012, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Dolewałem ostatnio Diesel skydd i niestety zawiodłem się na tym. Już przy -16 st. on zrobił się gęsty, więc silnik gasnął co chwilę. Sprawę załatwił dopiero on artic z dodatkiem PB. Spodziewałem się czegoś lepszego po podobno szwedzkim środku.
Nie ma się co dziwć bo nasz złodziejski Orlen dalej wali prawie 7% bio do ON a temp na kwiecie pisze -21. Dodam tylko że letnie paliwo ma tyle samo dodatku co obecne. Mi osobiście przyłapało zraz po odpaleniu na -10, silnik nie zgasł tylko cieżko wkręcał się na obroty, pochodził chwilę i mu przeszło. Zawsze z dniem 1 listopada Orlen sprzedawał już On bez dodatku bio a teraz robią sobie kpiny i chcą zmonopolizować rynek cenami dunpingowymi. Orlen dopiero z niem 20 grudnia wprowadzi paliwo zimowe bez dodatku Bio do -29 stopni :>

_________________
MAN


Post Wysłano: 17 gru 2012, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6328
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Ja osobiście polecam dolewać benzyny, może być -30 i nic się nie będzie działo.
ja jestem tradycjonalistą, w moim kamperze przed postawieniem na zimę na 40l ON dolałem 3 litry benzyny, potem przejechałem około 10km, aby przemieszało się.

ale nie polecam, każdy robi jak uważa.
ja uważam, że to jest najlepsze jeżeli weziemy pod uwagę takie rzeczy: dostępność, prostotę, obojętność dla silnika i skuteczność.

poprzedniej zimy jeździłem na bioesterze dolewając benzyny i nawet przy -23st. nie miałem żadnych kłopotów.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 17 gru 2012, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Również polecam Skydd. Najlepiej jest go trzymać w cieple przed tworzeniem mieszanki. Najpierw lejemy ciepły preparat, a na to olej napędowy. Zawsze tak robiłem i nigdy nie miałem problemów.


Post Wysłano: 23 gru 2012, 18:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

Nie wiem, czy już nie pisałem tego w ub. roku, ale kiedyś, z braku lepszego zajęcia, przestudiowałem sobie instrukcję obsługi DAFa 105 XF. Producent, w przypadku używania auta w niskich temperaturach, zalecał dolewanie do ON do 10% benzyny. I tak to robiłem od dawna, chyba że nie chciało mi się/nie było możliwości podjechania pod dystrybutor z benzyną. Wtedy Skydd.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 25 gru 2012, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Benzyna jak najbardziej ok ale ponoc im nowsze systemy wtrysku tym bardziej jest to niewskazane ponoc pompowtryski lub common rail sa delikatne i moze im bena szkodzic, sam dolewalem benzyny do cursora na pompowtrysku i jest ok.


Post Wysłano: 25 gru 2012, 12:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2012, 11:58
Posty: 103
GG: 2164700
Samochód: W202
Lokalizacja: Włodawa

A znacie zjawisko dolewania oleju MIKSOL?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: