Cytuj:
Tak jak, np. Izolbet? Który po długim okresie użytkowania Scanii przerzucił się na Premium, Dafa (choć tu pojazdy RVI zbierają lepsze opinie niż CF, przynajmniej według kierowców, z kórymi rozmawiałem) i, ostatnio, MP IV w mniejszych kabinach?
Cytuj:
Ktoś może wie ile waży ten koń, a ile nowy Actros albo Volvo
\
Waga Premium, nawet z wysoką kabiną i stalowymi felgami, nie powinna znacząco przekroczyć 7 ton, podczas gdy większe ciągniki ważą w okolicach 7,6 - 8 ton.
Cytuj:
Wlaśnie, jeździłem tym autem z automatem, i przyznam że średnio tą "przyjemność" wspominam. Jeśli pamiętam to było 420 KM, zupełny brak mocy, problemy ze spalaniem, i warunki mieszkaniowe
raczej średnie.
Jeżeli 420 i narzekałeś na brak mocy to jeździłeś poprzednią wersją Premium
Cóż, ja jeździłem 440DXi z 2006 z niską kabiną sypialną, skrzynią manualną, zbiornikiem 400l na felgach alcoa (waga ciągnika 6400kg) i na brak mocy i spalanie nie narzekałem. A ciągałem tym autem cementosilos (waga całego zastawu oscylowała w granicach 12 ton) na stałej linii PL - SK, więc było sporo górek, waga ładunku w okolicach 28 ton, wydmuchy i auto problemów ze spalaniem nie miało, było mocne (jak na 11 litrowca) i do tej pracy absolutnie wystarczające pod względem mieszkalnym. Bardzo dobrze się prowadziło, hamowało jeszcze lepiej (5 stopniowy Intarder), więc złego słowa nie powiem - kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy