Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Owszem, cała flota jest w leasingu. Ale firma poza transportem prowadzi również wynajem pojazdów, salony kilku marek etc. Skąd te informacje o jazdach w systemie 3 / 1 ?
Pare razy rozmawiałem z chłopakami jeżdżącymi po zachodzie i system to 4/1, ewentualnie dłużej za miedzą jeśli chcesz.
Krajówka się raczej skończyła z tego co wiem, jedynie solówki obsługują PL. Reszta only EU. Mają gdzieś 'zaprzyjaźnioną" baze w DE i obsługują głównie Włochy - Niemcy oraz troche mniej pozostałe kierunki. Nie wiem jak teraz jest z autami, ale wyjazdy na 3 tygodnie i powrót na tydzień do domu. Zależy jak przypadnie, to czesto zmieniasz auta. I jeszcze jedno. Na zjazd do domu przysyłaja Ci zmiennika osobówka zależnie tam gdzie stoisz (przeważnie Niemcy, ale czasem też zdarzy sie Francja lub coś innego) i później smarujesz po całym dniu jazdy dużym jeszcze osobówką do chaty. A żeby się przyjąć, na początek przechodzisz egzamin teoretyczny z przepisów i tacha. Zdasz - rozmawiają z Tobą dalej. Co do kasy to trochę ponad 2k brutto + diety, takze nie jest źle. Tacho full legal - oni nie wiedzą co to magnes. W ciągu dwóch tygodni nie zrobisz wiecej jak 70 - 80 godzin jazdy. To tyle ode mnie.
_________________ Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel...
Właśnie dziś mi dali na meila papiery do wydrukowania i będe zaczynał u nich walczyć na solówce ponoć Ifeco euro cargo .Jakieś magazyny,markiety i etc. Dziennie w domu tak mówił gość. Niech ktoś napisze jak dokładniej tam jest co sie robi jak załadunek i rozładunek.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 35 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę