Patryg była w planach wymiana tego silnika na steyera nawet miałem takiego Jelcza na oku tylko że ten silnik był podejrzany z wyciekami i olejem w układzie wydechowym więc odpuściłem.
Chodko ten silnik to SW680/101/9.Czyli 240km turbo bez coolera.Ten kompensator(taki patison)ma z tyłu pompy,i jest nowy a pompa ma jeszcze dawkę rozruchową. ten przewód jest nowy i szczelny.Moc w porównaniu z tym z przed remontu to ma.Ale przydało by mu się jej więcej i dlatego myślę o tym turbie z liaza.Dlaczego mi odradzasz taką wymiane.No i zapotrzebowanie na paliwo to też ma wygórowane.Kiedyś jak był "piękny i młody" to na 100 km (tam pusto powrót 12 ton ład)wystarczyło 35 l a teraz ta sama trasa ten sam ład to 45 l braknie
. Śilnik i osprzęt po remoncie.Więc ja się pytam co się dzieje...