Cytuj:
dyszel od przyczpy pokruszył mi się w palcach
Widac wada fabryczna, tworzywo zostało poddane złej obróbce w wysokiej temperaturze. Nawiązując do wypowiedzi kolegi to chciałem powiedziec ze dział obsługi klientów to w AWM fikcja. Mozna pisać maile a i tak nie odpowiedzą. AWM ma duży wybór modeli, ciągniki siodłowe są starannie wykonane czego nie można np. powiedziec o samych naczepach. Nie podoba mi sie spasowanie ściany górnej z resztą. Cóż taka firma jeśli chce istnieć na rynku to musi sie nauczyć dbać o klientów i o jakosć swoich produktów. Przeciwieństwem jest tu słynna Herpa która wiele razy pomogła mi w zdobyciu brakujących częsci do modelu. Bardzo miła obsługa, można napisać maila w dowolnym języku i zaraz na drugi dzień otrzymujesz odpowiedź a za góra 5 dni paczuszkę z częsciami zamiennymi do modelu. Cieszy mnie to bardzo i sprawia iż mam ochote na zakup kolejnego modelu Herpy.
Cytuj:
pokruszył mi się w palcach jakby był zrobiony z ciasta
Za pięć lat ten model pewnie obróci sie w pył jak egipska mumia