Tyle, że ta wasza notatka nic nie wyjaśnia - nic nie jest napisane o silnikach, więc wracamy do punktu wyjścia - bo nadal nie ma realnego dowodu.
A zasłyszane opowieści w tym stylu:
Cytuj:
Cytuj:
świetny Amerykaniec pod kabina sprawia że jazda to sama frajda
430km od 2lat już 500km i nie jeden daf 530 nie daje rady
DAF 530 też ma "amerykańca" pod kabiną - konkretnie Cumminsa
Cytuj:
Podobnie rzecz miała się po wprowadzeniu modelu 95XF i XF95, silniki o mocy 530KM także w tych typoszeregach pochodziły od Cumminsa.
Tylko bardziej pokazują jak bardzo można być do czegoś przekonanym, mimo, że jest to głupota. Bo rzeczywiście, na polskiej stronie Dafa była informacja, że 530 to Cummins, chociaż tak naprawdę wyprodukowano ich 100 czy tam 200. Czyli kropla ogółu 530. Ale jak widać można podchwycić łatwo i rozpowiadać i nie żebym się czepiał konkretnej osoby, ale wielu tak uważa.
Więc dla mnie po prostu nic nie jest oczywiste. Notatka nic nie wyjaśnia, a wręcz jeszcze więcej gmatwa. Nie chce, żebyście moje posty odbierali jako ataki na wasze osoby, ale do tej pory NIKT nie pokazał mi oficjalnego stanowiska Volva, bądź jakiejkolwiek notatki, która potwierdza wasze stanowisko. Mamy jedynie krótki prospekt stworzony przed produkcją właściwą modelu, a przecież wszystko się mogło zmienić. Daf w 105 miał wprowadzić do produkcji silnik 560, a nigdy tego nie zrobił, chociaż nawet znaczki powstały i można je było zamówić. Każda moja próba pokazania czegokolwiek, jest z góry odpierana, bo wy się lepiej znacie.